Ei vaan aurasta! Se on maastokuvioinen.Elina kirjoitti: Ja Mjölnirin tunnistaa maastopuvusta/haalareista :p 8)
Voin hokea taistelutunnusta "ukkosleka", samalla kun mua kannetaan pihalle.
Valvoja: Valvoja
Ei vaan aurasta! Se on maastokuvioinen.Elina kirjoitti: Ja Mjölnirin tunnistaa maastopuvusta/haalareista :p 8)
Aiaiaiai, nyt tuli tehtyä pahemman luokan munaus. Siis jos portsarille sanot että älä kolhi mua niin aivan varmaa on että pää kolahtaa joka ovenkarmiin. Olisi pitäny sanoa: "kolhikaa niin paljon kuin sielu sietää" :pMjölnir kirjoitti: Kaikille Jyväskylän ovimiehille pyyntö: välttäkää tarpeetonta kolhimista, kun ootte heittämässä mua ulos. Mulla on kyynärpää, olkapää ja poskipää hieman kipeenä jo valmiiksi.
Anteeksi että sottaan, mutta tuo puku kiinnostaa. Jousimetsästyksessä pitää päästä lähelle saaliseläintä ja tuontyyppiset puvut ovat hyviä passituksessa. Mitenkäs niissä liikkuu, ovatko kovinkin lämpimiä? Sopivatko hiivintämetsästykseen, ovatko kovin äänekkäitä? Mikä noiden hinta mahtaa olla?Mjölnir kirjoitti: (http://www.finnrappel.fi/Hawlmmk2.jpg)
Sottaa, jos siltä tuntuu...Paappa kirjoitti:Anteeksi että sottaan, mutta tuo puku kiinnostaa. Jousimetsästyksessä pitää päästä lähelle saaliseläintä ja tuontyyppiset puvut ovat hyviä passituksessa. Mitenkäs niissä liikkuu, ovatko kovinkin lämpimiä? Sopivatko hiivintämetsästykseen, ovatko kovin äänekkäitä? Mikä noiden hinta mahtaa olla?Mjölnir kirjoitti:(http://www.finnrappel.fi/Hawlmmk2.jpg)
Hmmm... olen siis tietämättäni tehnyt Defendon fighting spirit testiä useamman kerranMjölnir kirjoitti: Sen jälkeen Defendon fighting spirit -testi, eli 3min säkkiä.
Jeesh. Erittäin yksinkertainen testi, mutta "alkeiskurssin" päätteeksi hyvä testi aloittelijoille.bodyguard kirjoitti:Hmmm... olen siis tietämättäni tehnyt Defendon fighting spirit testiä useamman kerranMjölnir kirjoitti: Sen jälkeen Defendon fighting spirit -testi, eli 3min säkkiä.
Aleksi T • AriJ • Beatrix Kiddo • Clancy B. • Daddy • Hemmukka • Herra 77 • Hukka • Jasir • JJH • Kiehinen • Le1kkola • Lowclass • martin123 • MikkeM • Mjölnir • obmijoy • Point • Prestamos • Rallakka • rpms • saarikko • sanppa75 • upjohnchelsea • yloneha • Yrittäjä