Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

porky

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

porky

#1

Viesti porky »

:oops: jos uskaltaisin kokeilla tätä minäkin...

Olen aloittanut tuon kung-Fun näin täti-iällä eikä aikaisempaa kokemusta vastaavista lajeista ole. Liikunnan harrastaminen on muutenkin ollut vähäisempää viimeisen viidentoista vuoden aikana ja se näkyy ja tuntuu. Polvet on tullut pilattua joskus nuorempana jalkapalloilulla.

Kovasti tuntuu olevan reippaasti liikkuvaa porukkaa täällä. Täti yrittää nyt pysyä perässä... Jos minua ei näy niin tulkaa hakemaan kotoa, täti saattaa tarvita välillä vähän "kannustusta" :axe:

Ti 10.10.

Koiran kanssa kävelyllä 30 min ja vähän venyttelyä perään.
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#2

Viesti porky »

Ke 11.10.

Taasen puolentunnin reipas kävelylenkki koiran kanssa. Juoksinkin vähän matkaa (no joo, ehkä parisataa metriä mutta juoksin kuitenkin). Kotona vielä vähän vatsalihaksia ja muutama säälittävä punnerrusyritys :?

Ja juuri kun olin oikaissut hyvään asentoon sohvalle, niin kaveri soittaa ja pyytää jelppiä hevostensa kanssa. Oli tullut kuperkeikalla kerien päällensä alas esteen jälkeen eikä nyt enää huippauksen takia saanut niitä yksin talliin. Kävin jeesaamassa ja sen jälkeen vein huojuvan kaverini väkisin lääkäriin. :stretcher: Tietysti vielä kun pääsin takaisin kotia niin puhelin soi uudestaan. Tällä kertaa piti hakea ihan muista syistä huojuva ukko pois baarista.

Nyt nukuttaa, mut onneksi illalla on reenit :smt026
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#3

Viesti Tohtori Krabola »

:tervetuloa: Kungfukärpäset on aina tervetulleita
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#4

Viesti porky »

:smt041 kivaa, mut on huomattu...

To 12.10.

Piti ottaa päivätorkut töiden jälkeen ennen reenejä ja sitten olin vielä vähän tööt ku reenit alko. Kohtuullisen nopeesti tämäkin dieseli kuitenki sitten onneksi lämpesi. Tavallinen kolmen vartin alkulämpörääkki ja loput kolme varttii tekniikoita. Kivaa oli !

Nyt kolottaa ihanasti joka paikkaa.
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#5

Viesti porky »

maanantai.... :smt012 Kolleega lomailee ja joudun kärvistelemään töissä.

Viikonvaihde meni jotensakin näin:

Pe 13.10.

Hyötyliikuntaa siivoten. Illan juhlin rajusti sohvalla peittoon kääriytyneenä siemaillen punkkua villasukat jalassa.

La 14.10.

Autonvaihto tulee eteen tuossa keväämmällä, joten nyt oli hyvä päivä käydä visioimassa autoliikkeissä. Outoa että naisena saa yksinään olla autokaupassa ihan rauhassa ilman että myyjät pörräävät ympärillä. Jonkun pitäisi kertoa tuolle ammattiryhmälle, että naiset harvemmin kiertävät autokauppoja huvikseen. Sitten kun on äijä matkassa niin ne kyllä jaksavat yrittää.

Illalla reipasvauhtinen kävelylenkki 45 min ja sen päälle venyttelyjä ja epämääräistä jumppaamista puolisen tuntia.

Su 15.10.

Aamupäivä löysäilyä (ts. heräsin klo 13, joten tarkemmin iltapäivä oli löysäilyä) :oops: . Illalla reilun tunnin reippailu kävellen vaihtelevassa maastossa. Ei ollut tarkoitus tehdä niin pitkää lenkkiä. Saisivat tosiaan laittaa noille kuntoradoille jotkut varoitukset tai "kielletty ajosuunta tädeille ja tätien terriereille" -merkit :shock:

Illalla on reenit :D
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#6

Viesti porky »

Ma 16.10.

Reenit! Tavalliset alkurääkit 45 min. Tekniikoita ja seisontaharjoituksia (reidet liekeissä, IHANAA!).

Pahus soikoon, alkaa vanha riesa penikkatauti taas hiipiä kiusaksi :evil: Jos joku tietää miten siitä pääsee niin kertokaa ihmeessä...

Kouluissa on nyt syysloma, joten luonnollisestikaan ei ole treenejä enää tällä viikolla. Eihän terve nuoriso nyt lomaa voi liikkumiseen haaskata, mitä siitä nyt tulisi :roll:
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#7

Viesti Tohtori Krabola »

porky kirjoitti: Pahus soikoon, alkaa vanha riesa penikkatauti taas hiipiä kiusaksi :evil: Jos joku tietää miten siitä pääsee niin kertokaa ihmeessä...
Kaverilla oli penikkatauti, äityi niin pahasti että leikkasivat koivet. Kolotus on nykyään elinikäistä. Tämä on varmaan se ääripää, mutta suosittelisin venyttämään penikoita ahkerammin kuin koskaan.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#8

Viesti porky »

uiks :shock: pitänee olla tavallista tarkempi noiden penikoiden kanssa. Ne polvet kun olen nuorempana pilannut jalkapalolla ja nilkat on mulla vielä vähän turhan "löysät". Noi yhdessä taitaa tolle vaivalle altistaa. Tän Kung-Fun myötä olen joutunut heittämään hyvästit kauniille naisellisille säärille ja tilalle on kasvanut jokseenkin miehekkäät palat pohkeisiin.

Ti 17.10.

Löysäilypäivä. Koiran kanssa rauhallinen 45 min kävely. Pimeää, märkää yäks :smt019
Kuvake
Nabil Mokhtari
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 498
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#9

Viesti Nabil Mokhtari »

Mitä kungfua harrastat? Wushua vai jotain muuta? Vai jotain "Secret Hidden Fistiä" jota ei saa mainostaa julkisesti? :p :lol:
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#10

Viesti porky »

Wushua. Nuo kaikki tyylisuunnat on mulle vielä vähän hämärän peitossa, joten en osaa valaista nyt enempää. Shaolin wushu association on seuran nimi.

Pääasia et on kivaa :smt026
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#11

Viesti Tohtori Krabola »

porky kirjoitti: Ne polvet kun olen nuorempana pilannut jalkapalolla ja nilkat on mulla vielä vähän turhan "löysät".
Löysät nilkat ovat vaivanneet itseänikin, tämä on melko hyödyllinen kapistus niiden vahvistamiseen.

Noista penikoista en osaa mitään lopullista sanoa, jos vaivaa pitempään käy ihmeessä näyttämässä niitä jollekin.

:ot: Koskimäen Kari taitaa teitä opettaa, eikö?
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#12

Viesti porky »

Tohtori Krabola kirjoitti: :ot: Koskimäen Kari taitaa teitä opettaa, eikö?
Noup. Pääopettaja on Amir, sukunimeä en osaa artikuloida.
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#13

Viesti porky »

Ke 18.10.

Autonlasi oli jäässä aamulla :shock:. Ja oli sitten niin hyvin jäätynyt että skraupaussession voi laskea urheilusuoritukseksi. Tunnetilat suorituksessa vaihtelivat tuskaisen lohduttoman epätoivon ja apinanraivon välillä.

Illalla 45 min kävelylenkki ja sen päälle vähän vatsalihaksia ja edelleen epämääräisiä punnerrusyrityksiä (narukäsi mikä narukäsi) ja venyttelyä.
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#14

Viesti Tohtori Krabola »

porky kirjoitti:
Tohtori Krabola kirjoitti: :ot: Koskimäen Kari taitaa teitä opettaa, eikö?
Noup. Pääopettaja on Amir, sukunimeä en osaa artikuloida.
Aa, selvä. Kungfumiähellä taitaa olla myös kokemusta Amirin opeista, pätevä opettaja.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1374
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#15

Viesti porky »

Teen kaiketi jotain noissa säälittävissä punnerrusyrityksissä totaalisen väärin. Oikean olkaapään päälle nousee nyt sellainen mansikan kokoinen plotti kun nostan käsivarren vaakatasoon sivulle. Plotti ei ole kipeä ja tuntuu sisältävän jotakin nestemäistä :?

Mikä nyt neuvoksi :shock: . Pitäisiköhän mun mennä paikalliselle salille, jossa isoliha liikuttaa rautaa ja kysyä josko joku kiltti setä opettaisi tädin punnertamaan :lech: . Kuinkahan mun kävisi...

To 19.10.

Reipas kävelylenkki koiran kanssa 30 min.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 44 kurkkijaa