Tuskin saan tänne tällättyä kaikkia treenejä, mutta kun saisi edes osan niin olisihan sekin jotain.
Kaikki kommentit ym. haukkumiset tervetulleita.
Ikää tällä hetkellä 23 v. ja kunto aivan páska.
Tavoitteena itsepuolustustaidon sekä kunnon kehittyminen.
Aloitetaas juhlallisesti eilisestä:
Torstai 28.12
Iltapäivä:
Lämmittelyksi hyppynarua jonka jälkeen kahvakuulailua. Jostain syystä ei tuntunut oikein voimaa olevan mihinkään, vaikka tein aika kevyttä settiä. Olin jopa pitänyt edellisen päivän väliä. Tosin se että en saanut taaskaan nukuttua kun sen 6 tuntia saattoi vaikuttaa asiaan.
Ilta:
Treenikaverin kanssa kaksistaan treenaamassa. Vähän yhtä ja kahta keppiä, hubudia, puukko- ja keppisparria. Yhteensä noin 1,5 tuntia, oli ihan mukavaa, tosin vielä mukavampaa olisi varmaan jos osaisi jotain

Onneksi treenikaveri osasi opettaa pari uutta juttua, kyllä se vielä tästä lähtee.
Perjantai 29.12
Tulipa nukuttua pitkään tänään, eipä hirveästi ehdi tekemään mitään. No, koska minulle tulee henkisesti huono olo mikäli en tee mitään päätin tehdä pienimuotoisen kuntopiirin. Hyppynarua, burpees (tälle joku suomennos kiitos?), punnerruksia vatsoja ja niskaa. Meni jopa yllättävän mukavasti, tosin olen kyllä hidas kuin makuulta lähtevä lehmä.