Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Ôari
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
-
- etupotkija
Tiistai 16.1. Alkuiluun Taihen-setti, sitten Kumitena Sanshin no kata (enämpi HTYR-tyylisenä) ja perusteissa vielä pystyttiin Kihonhappôn kanssa.
Eteenpäin Gokyûn settiämme; kertauksena Isoarashi ja Settô, uutena Ryômunedori (HTYR Shoden)+Uragata (joka mukavasti sitoutuu Isoarashiin, Omotegatan vastaavasti saavan apuja Settôsta).
Eteenpäin Gokyûn settiämme; kertauksena Isoarashi ja Settô, uutena Ryômunedori (HTYR Shoden)+Uragata (joka mukavasti sitoutuu Isoarashiin, Omotegatan vastaavasti saavan apuja Settôsta).
- Lauteille: Maaliskuu 2005
- Etulaji: Bujinkan Budo Taijutsu, HEMA
- Takalajit: Brasilialainen jujutsu, historiallinen miekkailu (italialainen tyyli)
-
- etupotkija
-
- etupotkija
-
- etupotkija
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Marraskuu 2005
Olin siinä käsityksessä että harai goshi olisi Kanon keksintöjä. Liekö bujinkanin harai goshi samanlainen?
http://www.judoinfo.com/images/animatio ... igoshi.htmjudoinfo kirjoitti: According to Jigoro Kano, Shiro Saigo, given a little time, could always devise a counter attack to get out of any technique applied against him. Since Kano was good at the uki-goshi, for a good while Saigo could not get the best of him, but later he figured out a method of jumping forward and getting away. Professor Kano devised a way to prevent this escape. The way he would sweep and stop his opponent's escape foot is the origin of the present harai-goshi.
Harva minua kestää ja minä harvaa.
-
- etupotkija
-
- etupotkija
-
- kylkeenpotkija
No jos nyt vaikka katsoisit sen linkin animaation? Se linkki ei ollut lähde Näyttääkö samalta?Yamazu kirjoitti:Vaikea sanoa, kun en ole judoa harjoitellut.Verr kirjoitti:Olin siinä käsityksessä että harai goshi olisi Kanon keksintöjä. Liekö bujinkanin harai goshi samanlainen?
-
- etupotkija
Katsoinkin, tietty Samaa ainakin sen verran että molemmat on lonkkaheittoja mutta tuolla lailla kuten animaatiossa esitettiin ei minulle meillä ole kuitenkaan opetettu.Verr kirjoitti: No jos nyt vaikka katsoisit sen linkin animaation? Se linkki ei ollut lähde Näyttääkö samalta?
Ok, vastaavaa lakaisua ei bujinkan-versiossa siis ole?Yamazu kirjoitti:Katsoinkin, tietty Samaa ainakin sen verran että molemmat on lonkkaheittoja mutta tuolla lailla kuten animaatiossa esitettiin ei minulle meillä ole kuitenkaan opetettu.Verr kirjoitti:No jos nyt vaikka katsoisit sen linkin animaation? Se linkki ei ollut lähde Näyttääkö samalta?
-
- etupotkija
-
- etupotkija
Keskiviikko 24.1. Taihensetti, ja kun oli taasen sopiva määrä seipäitä (Jô) salilla, niin tämän aseen Kihonia (Jôdanuke, Menuchi, Dôuchi, Ashibarai, Koteuchi). Loppuaika kerrattiin "Gokyû so far". Ihan lopuksi puhetta Uken ja Torin vastuista ja velvollisuuksista harjoiteltaessa.
Jyväskylän lainamiehemme Jonnen viimeinen treeni meillä - RUK loppui, ja paluu Kajaaniin edessä hällä (aamuja ei vielä edes kuulemma laske ).
Jyväskylän lainamiehemme Jonnen viimeinen treeni meillä - RUK loppui, ja paluu Kajaaniin edessä hällä (aamuja ei vielä edes kuulemma laske ).
- Lauteille: Syyskuu 2005
Hieno homma, että Jonne pääsi reenaamaan. Tänään tuli juuri mieleen, että miten miehen Bujinkan harjoittelun mahtoi käydä. Coincidence?
RUK:ssa vielä On se hurja... 8)
RUK:ssa vielä On se hurja... 8)
Viimeksi muokannut Rojola, tammi 24, 2007, 23.05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Janne Paavilainen
Master of illusion is a student of reality.
Harjoitteletteko te siellä Bujinkanissa oikein tuelta tätä asioiden ja sanomisten vääristelyä ja asiayhteyksien muuten vain sekoittelua?
Master of illusion is a student of reality.
Harjoitteletteko te siellä Bujinkanissa oikein tuelta tätä asioiden ja sanomisten vääristelyä ja asiayhteyksien muuten vain sekoittelua?