Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

johannes

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

johannes

#1

Viesti johannes »

Oon täsä vanhojen tansseja treenaillu. Mun kaltaselta liikesarjataituriltahan ne sujuu...kuin tanssi. Ainoa ongelma on ollut pompadour. Olen myös keksinyt innovatiivisia tapoja tanssia. Tangossa parini ei tuntunut aluksi luottavan minuun taivutuksia tehtäessä. Siispä nohevana jätkänä tein sille jalkapyyhkäisyn nii johan taipu 8) Jostain syystä parini ei arvostanut sitä.


Ai niin, kävin tänään ensimmäistä kertaa treeneissä piiiitkiin aikoihin,kun oon ollut ylikunnossa. Hyi saátana sitä on huonossa kunnossa :smt078 :smt078 :smt078 Kunnon joulusika. En meinannut pärjätä edes Andylle...
"There's no business like ho business" :pimp:
Kuvake
Eppu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3297
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Hattula
Etulaji: Holismi
Takalajit: Taekwondo, BJJ/SW

Re: johannes

#2

Viesti Eppu »

johannes kirjoitti: Ainoa ongelma on ollut pompadour.
Sehän nyt on helpoimmasta päästä. Danssaillaankos teillä Gay Gordonsia?
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#3

Viesti johannes »

Nimi ei ainakaan ole tuttu. Tosin en muista kaikkien nimiä. Tänään sisäistin tangon tulisuuden. Tunnen jo hiusteni muuttuvan tummiksi ja viiksieni kasvavan holtittomasti.
"There's no business like ho business" :pimp:
Giga
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 457
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Kempele/Oulu

#4

Viesti Giga »

Missä lukiossa sä johannes olitkaan?
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

Re: johannes

#5

Viesti Andy »

johannes kirjoitti: En meinannut pärjätä edes Andylle...
Joo. Täytyy myöntää, että se hedari mun nyrkkiin oli kova veto kesken hyppylyönnin. Pääpuskut ei kyllä oo sallittuja, mutta eihän kukaan tuomari sulle rupee avautumaan. Tietty myös se kun keräilit ittees sieltä kanveesilta oli vaan siksi, että herättämällä sääliä saisit iskettyä salilta muijia.

EDIT: Taktiikka näköjään toimi päätellen edellisestä viestistä.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#6

Viesti johannes »

Giga kirjoitti: Missä lukiossa sä johannes olitkaan?
Kalaputaalla eli Haukiputaan lukiossa.

Andy: ootko kattonu semmosta leffaa ku Rocky? Nimittäin mää oon ja mää tiedän että sää oisit väsyny mun takomiseen....Toisaalta mun hapenottokyky ei tällä hetkellä oo ihan huipussaa,mutta se ei ole mitenkään oleellista! Tosiaan tuo säälitaktiikka toimii helkkarin hyvin. Viime talvena eräs kaverini luisteli mun naaman päältä ja se oli tikattuna,niin voi pojat sitä naaraitten määrää mua hyysäämässä. 8) Tästä tulikin mieleeni, voisitko tehdä mulle mustan silmän(siis jos pystyt)? Nenään ei saa kajota,koska ulkonäkö saa kärsiä vain hetkellisesti.


edit- UNOHDA. Munhan pitää näyttää nätiltä vanhojen tansseissä,joten säälitaktiikkaa täytyy lykätä.
"There's no business like ho business" :pimp:
Giga
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 457
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Kempele/Oulu

Re: johannes

#7

Viesti Giga »

Andy kirjoitti: EDIT: Taktiikka näköjään toimi päätellen edellisestä viestistä.
Ja mistä mä arvasin että sä vääräleukana laukaset tuontyyppisen kommentin... :lol:
Siksi kyselin koska ei ainakaan meidän lukiossa minä ole nähnyt tangossa mitään taivutuksia, (mutta itsehhän en tanssi vanhojen tansseissa, olen vain joskus ollut katsomassa...) Mutta toihan on tietty vaan tekosyy, muahan kiinnostaa ihan muista syistä..
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

Re: johannes

#8

Viesti johannes »

Giga kirjoitti:
Andy kirjoitti:
EDIT: Taktiikka näköjään toimi päätellen edellisestä viestistä.
Ja mistä mä arvasin että sä vääräleukana laukaset tuontyyppisen kommentin... :lol:
Siksi kyselin koska ei ainakaan meidän lukiossa minä ole nähnyt tangossa mitään taivutuksia, (mutta itsehhän en tanssi vanhojen tansseissa, olen vain joskus ollut katsomassa...) Mutta toihan on tietty vaan tekosyy, muahan kiinnostaa ihan muista syistä..
Tango ei ole tangoa ilman teräviä käännöksiä ja taivutuksia!

Eppu:Olin sekoittanut nimet. Pompadourhan on helppoa. Tarkoitin pas d’espagnea... Se on vaikeahko.
"There's no business like ho business" :pimp:
Kuvake
Andy
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 18918
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Karate, ju-jutsu
Yhteystiedot:

#9

Viesti Andy »

Säkki löi Johanneksen tänään lattiaan. :tyrmays: Itse en tähän suoritukseen pystynyt.
Antti Sariola

www.instagram.com/fight_coach_andy/
www.facebook.com/anttisariolakbt/

You can play Football, you can play Rugby, but you can't play K1! - Sensei Will Vanders
Giga
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 457
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Kempele/Oulu

#10

Viesti Giga »

Aika hyvin säkiltä.

Andy: Melko karu allekirjoitus :lol:
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#11

Viesti johannes »

Joo, näin kävi. Olin muutenki koko treenit vaa iha tukossa ja :smt101 :rolleyes: Sitte mieleen jäi lämpimästi ne lukuisat kasseille vastaanottamani iskut sparratessa. Ei se aina lähe sujumaan.
"There's no business like ho business" :pimp:
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#12

Viesti johannes »

Hmm...Tänään tuntui ensimmäistä kertaa piiiiitkiin aikoihin,että olisi joskus ennenkin harrastanut kamppailulajeja enkä ollut niin tukossa kuin viime aikoina. Ihan mukavaa vaihtelua tämmöinenkin.
"There's no business like ho business" :pimp:
Giga
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 457
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Kempele/Oulu

#13

Viesti Giga »

Vastaan tänne ettei muitten päiväkirjat mene liian OT.
Joo, mutta mä oon tottunu että miespuolisia pitää lyödä suht lujaa, muuten ne alkaa valittaa. My bad. Sori. (En mä kyllä omasta mielestäni mitään kovin lujaa sua mättäny... :oops: )
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
Kuvake
johannes
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 1843
Lauteille: Maaliskuu 2005
Paikkakunta: Haukipudas!

#14

Viesti johannes »

Giga kirjoitti: Vastaan tänne ettei muitten päiväkirjat mene liian OT.
Joo, mutta mä oon tottunu että miespuolisia pitää lyödä suht lujaa, muuten ne alkaa valittaa. My bad. Sori. (En mä kyllä omasta mielestäni mitään kovin lujaa sua mättäny... :oops: )
No problem :D Mää oon vaan vähän neitimäinen ja saat sää lyödä mua kovaa jos sovitaan ennen sparria. Nää harjoitusasiat on varmaan muuten parempi sopia harjoituksissa kuin netissä :lol:
"There's no business like ho business" :pimp:
Giga
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 457
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Kempele/Oulu

#15

Viesti Giga »

johannes kirjoitti:
Giga kirjoitti:Vastaan tänne ettei muitten päiväkirjat mene liian OT.
Joo, mutta mä oon tottunu että miespuolisia pitää lyödä suht lujaa, muuten ne alkaa valittaa. My bad. Sori. (En mä kyllä omasta mielestäni mitään kovin lujaa sua mättäny... :oops: )
No problem :D Mää oon vaan vähän neitimäinen ja saat sää lyödä mua kovaa jos sovitaan ennen sparria. Nää harjoitusasiat on varmaan muuten parempi sopia harjoituksissa kuin netissä :lol:
Totta :D.
People who didn't need people needed people around to know that they were the kind
of people who didn't need people.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 45 kurkkijaa