Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

PMY

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

PMY
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 35
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Seinäjoki

PMY

#1

Viesti PMY »

Noniin terve vaan kaikille! Päätinpä sitte kans ruveta pitämään päiväkirjaa... Elikäs nimeni on Pasi ja olen 26v Seinäjokelainen opiskelija. Olen hiukan yli vuoden harrastellut vapaaottelua. Tuo harjoittelu on vähän ollut hajanaista, koska oikean polven kierukka on ollut rikki. Syksyllä kävin tähystyksessä. Kierukasta poistettiin iso osa, mutta eihän se kunnossa vielä ole. Kuntopyörän hommasin kotiin ja olen sillä yrittänyt kuntouttaa polvea.
Lajitausta: Juniorina painia Kuortaneella ja sitten parikymppisenä aikidoa. Aikido ei tuntunut "munjutulta". Pystykamppailulajeista kokemukseni on täysi 0. (ja se näkyy). Tai olinkohan kerran tai kaksi nyrkkeilytreeneissä nuorempana.
Pituus 175cm ja paino 87 (ei lihasta )
Aionko joskus kilpailla vapaaottelussa? Ehkä, en tiedä. Tavallaan mieli tekisi... Sikälimikäli saan painoni 77kg ja opin tekemään muutakin kuin makaamaan vastustajan alla tai päällä. Mikäjottei.

21.2.2007
Pikku aamulenkki kuntopyörällä. Kesto 40min.
Tunnin keskiviikkotreenit.
Alkulämmittelyt veti Toni. Hyppiminen otti polveen like a motherfucker.
Sitten treenattiin pystypainia ja alasvientiä. Loppuun pari erää vaparisparria. Makasin alla.

Onneksi vasen käsi ei enää ole kipeä, niin pääsee viikonloppuna mukavasti vapaaotteluleirille Kuortaneelle ja saa käydä kattomas äireetä samalla. :D :D
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93920
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#2

Viesti Mika »

Seinäjokelaisia alkaa täällä olla enemmänkin, ilmeisesti samasta seurasta muutamakin jantteri!

:tervetuloa:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#3

Viesti porky »

:coool:

Nastaa, että alkaa olla potkulaisia täälläkin päin. Saadaan sitten täysi auto potkumiittiin 8) .

...Niin, ja minä olen se outo hiippari, joka oli pällistelemässä teidän treenejä eilen :oops: .
Saija Tarvainen
PMY
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 35
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Seinäjoki

#4

Viesti PMY »

24.2 Vapaaotteluleiri Kuortane
1. Harjoitus klo 12-14
Treenatiin pääasiassa jujia eri guardista ja mountista. Loppuun painia.

2. Harjoitus 16.30-18
Treenin aiheena alaviennit.


Osallistujat jaettu kahteen porukkaan kokeneisiin ottelijoihin ja vähemmän kokeneisiin harrastajiin.
Se pitää kyllä sanoa, että opetus on ensiluokkaista. Tuomas Murdoch ja Jarkko latomäki osaavat kyllä asiansa.
Oikea käsi sai vähän damagea kun juji meni vähän yli ekassa treenissä.
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 3610
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Espoo

#5

Viesti porky »

Ai, te ootte ollut leirillä...

Mä ehdin jo luulla, että pelästytin koko poppoon pois potkusta karskilla habituksellani :naka:
Saija Tarvainen
PMY
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 35
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Seinäjoki

#6

Viesti PMY »

25.2 Vapaaotteluleiri Kuortane
1. Harjoitus klo 10-12

Treeninaiheena triangeli. Lopussa painia. Pari erää lopussa piti olla sivussa, kun piti antaa kyynärpäälle jääpussia.


2. Harjoitus klo 13.30-15

Treenin aiheena alasviennin puolustaminen. Lopussa vähän lyötiin ja toinen yritti väliin alasvientiä ja toinen puolusti.
Olin lopussa niin väsyksissä ja kipeä jottei meinannu tulla oikeen mitään treenistä.
Paikat on nyt aika romuna.
PMY
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 35
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Seinäjoki

#7

Viesti PMY »

7.3.2007

Tunnin keskiviikkotreenit. Aluksi lämmiteltiin potkimalla köykääsesti. Sen jälkeen kovia alapokuja potkutyynyihin. Kyllä mä saan parikertaa perkkäin potkastua kovaa, mutta sitten hyytyy :)
Loppuun oli vähän sparria... Koskahan sitä oppii tuota pystyottelua. Tuntuu ettei meikä ainakaan koskaan.

Tämänhetken damaget: niskat kipiänä lähespäivittäin, jalassa niveltupintulehdus (tullu alasvienneistä), oikea kyynärpää arkana vieläki ylivääntymisestä.. Pikkurilli kipeä (kaaduin mäessä) Tähystetty polvi vaivaa...Perkele!
Olis makiaa osallistua kans tuonne Botnia punishmenttiin, muiden sjokisten kans, mutta ku painoa on liikaa ja taidot mitä on. Ei ny kumminkaa aivan viitti turpaankaan mennä ottamaan. Pitää kannustaa muita sitte katsomon puolelta.
tmm
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1667
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

#8

Viesti tmm »

Hoida ittes kuntoon, niin tehään sulle semmonen soppeli treeni-ohjelma millä se painokin tippuu ;)

terveisin,

nimimerkki "Kahdessa viikossa 3kg pois ja pois ovat pysyneetkin" :D
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.
PMY
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 35
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Seinäjoki

#9

Viesti PMY »

10.3.2007 2h launtaitreeni
Toni veti alkulämpöä ja sitte tekniikkaa. Lopuksi painittiin. Pari aivan hyvää jalkalukkoa sain tehtyä. Muuten oli taas päällä ja alla makoilua.
PMY
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 35
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Seinäjoki

#10

Viesti PMY »

12.3.2007
Tunti painia ja alasvientejä.. Väsähdin totaalisesti. En tiedä mistä johtu... Ehkä olin syöny huonosti. Ei mullakaan ny niin huono kunto pitäisi olla.
tmm
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1667
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

#11

Viesti tmm »

Ei se kyllä ihan kevyttäkään ollut, kun sai koko ajan viäntee ja kiäntee astetta kovempaa... Se syöminen kyllä vaikuttaa helposti.
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.
PMY
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 35
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Seinäjoki

#12

Viesti PMY »

14.3.2007
Aloitin päivän aamulenkillä. Oli kyllä mukavaa ku aurinko paistoi. Se on vaan siitä kiinni, että viittii lähteä. Tarkoituksena oli rasvanpoltto. Kesto 56min keskisyke 120. Kaloreita paloi 552kcal.
PMY
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 35
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Seinäjoki

#13

Viesti PMY »

Tunnin treenit. Aiheena polvet.
PMY
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 35
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Seinäjoki

#14

Viesti PMY »

15.3.2007
Aamulenkki semmoset 40min

Iltalenkki 50min
Oli mukava lenkkeillä ku aurinko paistoi eikä ollut muutakaan tekemistä.
PMY
nilkkaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 17
Viestit: 35
Lauteille: Helmikuu 2007
Paikkakunta: Seinäjoki

#15

Viesti PMY »

16.3.2007
Aamulenkki 50min. Keskisyke oli 123 ja kaloreita palo 512.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 36 kurkkijaa