Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Janney

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 373
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

Janney

#1

Viesti Janney »

Päiviä kaikille.

Ajattelin alkaa kirjoittelemaan harjoituspäiväkirjaa jos sillä saisi itseänsä vähän motivoitua.

Vähän taustoja itsestäni olen 27 vuotias ja tällä hetkellä sijaitsen irlannissa. Treenailen bjj:tä, thainyrkkeilyä ja judossakin olisi tarkoitus käydä. Käyn siis aikalailla samoissa treeneissä kuin Alsvidr joka myös pitää päiväkirjaa täällä.

Oikeastaan melko iso syy miksi ajattelin vähän kirjoitella on että viitsisi nyt treenata vähän kovemmin tuleviin koitoksiin. Olen täällä kilpaillut 2 kertaa ensinnä voitin subbarikisoissa -83kg intermediate sarjan voittamalla 3 ottelua ja yhden tasapelin (voiton saavutti vain subeilla pisteitä ei jaettu jos meni kokoajan tuli tasapeli. Nyt männä perjantaina kisailin bjj kisoissa -90kg sarjassa ja voitin yhden ja hävisin yhden. Lopetuksilla molemmat.

Suurin syy oikeastaan että motivoin itseäni täällä on se koska olen lähinnä huvittunut ja säälissäni viime perjantain suorituksesta. Sanotaan näin että perisuomalaiseen tyyliin valmistautumiseni näihin kisoihin koostui lähinnä viinanjuonnista noin 3 viikon jaksossa (olin lomilla). Sain kylläkin kisoista tietää vasta 2 päivää etukäteen mutta suomalaisena häviäminen ei maistu hyvältä. Nyt seuraavat kisat olisivat noin 2 kuukauden päässä ja olen ainakin edellisten kisojen perusteella kovimmassa sarjassa kisoista -83 advanced jonka sarjan taso oli jopa suomen tasoon verrattuna mainio. Myös alsvidr tulee kilpailemaan näissä kisoissa beginner sarjassa (On jo luvannut). Joten molempien pitäis päästä ennen niitä ok kuntoon.

Tavotteenani olisi treenata itseni kovaan kuntoon ja antaa ladeilla kova vastus suomalaisella sisulla. Eikä otella niinku nyt perjantaina että kunto loppui molemmissa matseissa 30 sekunnin kohdalla. No ehkä vähn tällä nestemäisellä valmistumisella näihin kisoihin oli tekemistä sen kanssa :oops: . Tänään en vielä treeneihin selviä koska jatkoin vielä samaa aktiviteettia pääsiäisen yli joilla myös kisoihin valmistuin ja en uskalla sydäntä mennä räjäyttämään.

Postailen linkin youtubeen kun matsini sinne saan edellämainituista subbarikisoista. Mutta toivottavasti nyt kroppa kestää kisoihin asti ja saan kunnon kohilleen.
Alsvidr
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 80
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Jyväskylä

#2

Viesti Alsvidr »

Jep, lupasin näköjään sitten! :smt076

No ei kai sitten auta kuin treenata ja edustaa ylpeänä isänmaata :suomi:
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 93922
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#3

Viesti Mika »

Kaksi suomalaista Irkuissa, mitä tästäkin tulee. :D


:tervetuloa:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 373
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

#4

Viesti Janney »

TI 10.4

Vieläkin krapuloi viikonloppu niin että en uskalla tänään treeneihin mennä. Ei tule vuodet yksin krapulat kestävät ja kestävät nykyään ja menevät monta eri vaihetta läpi. Töihin kävelin ja pois noin 1h 15min yhteensä kävelyä. Illalla vähän venyttelyä ei muuta. Tunnontuskia huonoilusta

KE 11.4

Kävelyä töihin ja takaisin reilut tunnit taas. Töistä tulon jälkeen kävin juoksemassa 20 minsaa ja tuntu petskuleen pahalta. Ei se paheiden harrastus hyvää tuolle kunnolle tee. Pienet venyttelyt lenkin päälle. Punnitus. Noin about 85kg eli saanpi näihin kisoihin syödä ja runsaasti koska treenaus lisääntyy nyt radikaalisti ja valmistautuminen alkaa ja noin 85 on melko sopiva paino 83kg on sarjani. Saan vikat kilot helposti pois juuri ennen kisoja.

Huomenna ekat judotreenit. Vähän ehkä jännittää kun olen pystypainia kaihtanut tässä ja arastanut pystyssä. Koska rikoin polveni 3 vuotta sitten suomessa lajien kuninkaassa eli kännipainissa. Saas nährä tuleeko siitä mitään. Kunto ainakin tulee loppumaan. Toivottavasti saan itsevarmuutta ja tekniikkaa pystypainiin.
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 373
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

#5

Viesti Janney »

To 12.4

Reilu tunti yhteensä kävelyä. Töihin ja takasin.

2H judotreenit. Ensimmäisen kerran elämässäni judoa. Ensin veryteltiin jonginaikaa eri heitoilla sun muilla. Sitten otettiin pystysparria. Minä kun olen pystypainissa vähän shootti miehiä niin opin judon sääntöjä siinä samalla. Shoottailin jalkoihin ja sain melko hyvin takedowneja minut pyyhkäistiin parit kerrat ja heitettiin pari kerta.. Huomasin että ainakun seison suorana olen ns ottava osapuoli heitoissa ja pyyhkäisyissä muttakun olen ns. paino alhaalla painiasennossa ja shoottailen saan aika paljon takedowneja.

No sitten judosääntöihin minulle tuli musta vyö sivusta kouluttamaan että jalkoihin ei saa mennä kuin viideksi sekunniksi kerrallaan ja että päästä ei saa vetää. Lisäksi jotain kommenttia tuli kun sprawlailin (röhnötin vastustajan päällä) mutta siitä en oikeen saanut mitteen selviötä. No joka tapauksessa kun minulle selvisi että shoottailu ainakin pidempi semmonen on kiellettyä niin ainuusta aseestani otettiin tehoja melkolailla pois ja olin pihalla kuin lumipallo.

No sitten mentiin mattopainiin jota siis olen treenannut melko intensiivisesti ja melko vaikka itse sanonkin tasokkaiden ihmisten kanssa suomessa aikoinaan (kaapelilla n. 3 vuotta sitten). Ensinnä painin itseäni pienemmän kanssa ja häntä taputin 5 minsan painissa noin varmaan 8 kertaa. Minusta tuntui hämmästyttävältä kuinka paljon hän teki minun silmiin virheitä. Tässä vaiheessa olinkin aivan lopussa.

Sitten painin mustavöisen kanssa joka hänkin teki ihmeellisiä juttuja minun silmiin kuten antoi ilmaseksi armbareja ja triangeleja. Joita en kuitenkaan oikeen jaksanu kiristää kaiken viinan juonnin jälkeen. Toinen mustavyö joka seisoi vieressä tuntui neuvovan kokoajan tätä toista ja sain kuvan että ei pitänyt minusta. Lopuksi sweeppasin kaverin ja pääsin vielä selkäänkin pari kertaa jossa kaveri käytti ns. lahnapuolustusta joka sekin tuntui melko erikoiselta. No loppupuheena voisin sanoa että tällä salilla nähtävästi keskitytään kovasti pystyyn ja matto on enemmän voima kuin tekniikkalaji heille.

Mustavöinen kysyi lopuksi että "jiu-jitsu?" kun jalkani kramppaili ja hän yritti autta. Sanoin "yes" ja hän kysyi että "what grade" siihen "white" En sitten jaksanu alkaa selostaa että kuuluisi olla varmaan sininen en ole vaan ikinä graduoinut. Saapi nähdä kuinka tuolla jaksaa käydä voi vielä itelleen kisoihin ottaa jotain pahoja tapoja. Ja siis tämän ei ole tarkoitus olla mikään judon haukunta vaan vaan minun henk. koht. havaintojani kyseisestä salista.
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 373
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

#6

Viesti Janney »

Perjantai 13.4

Kävelyä töihin ja takaisin reilu tunti. Harvinainen päivä olen saanut syödä kylläkseni! Pitääkin syödä näillä treenimäärillä paljon että en laihdu olemattomiin. Aika pihvejä kuin muut siinä advanced sarjassa näyttivät olevan ja tunnettu tosiseikka pihvein saa naiset ja niitähän tässä haetaan 8)

Treenit 2H 1H thai-boxing/ 1H Lukitsemispainia.

Thaiboxing oli ihan kivaa tänään vähän katseltiin muutama tekniikka ja aluksi melkonen jumpparinki. No sparrikin meni ihan mukavasti ja tuntui maistuvan erittäin kevyellä kontaktilla taas sparrit. Barry käytti päätäni rumpuna pystysparrissa. Taisin itse osua ehkä kerran.

Sitten siirryimmekin mattoon eli ns. leipälajiin. Ekana sparrattiin vähän kevyesti joka kylläkin siirtyi miltei heti melko tarkkaan peliin jne. Erikoismaininta uudelle melkein 100kg pihville joka yritti tehdä rannelukkoja kun olin backmountissa. Noh näitä sattuu... :lol:
Barryn kanssa pelimme on tiukkaa ja... noh tiukkaa ja tarkkaa. Tänään melkein nailasin anacondan Barryyn kuulemma sai 2 sormea väliin jolla selvisi. Sakarin pitäisi saada omankokosiaan ja tasosiaan miehiä painitettavaksi. Tuntuu että nyt kun meitä oli vaan 5 niin kaikki muut ottivat turhan tosissaan huomattavasti pienemmän ja ehkä vähemmän painineen kanssa.

Oikein hyvät painit oli taas vanhempi mies sbg:stä jolla on todella tarkka peli. Guardissani taisteli 2x3min molempien painien lopussa sain jotain ensinnä triangeli ja toisessa sain sweepattua ja pääsin mounttiin mutta kaveri on kyllä hyvä. Niinjoo sain videot viime kisoista jotka juuri rippasin. Postailen Youtube linkit huomenna ja kisaselostukset matseista.
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 373
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

#7

Viesti Janney »

LA 14.4

Laiskottelua ja Dublinin keskustassa pyörintää. Törmäsin keskustassa Brasialaiseen kisaajaan viime kisoista... Soitteli rumpuja sambaryhmässä. Oli melkosen hupaisen näköstä kun kaikki muut olivat noh sanotaan lievästi hipahtavan näköisiä ja sitten tämä brasialainen soitti rumpuja jolla on hevosta muistuttava niska (Isohko).

Lisäksi törmäsin treenikaveriin ja viime kisojen Finaalivastustajaani. Luulin että Dublin on kohtuu suuri kaupunki mutta nähtävästi olen väärässä. Sain tosiaan eilen viime kisojen seuramme kaikki ottelut vcd muodossa (Sakari oli kameramiehenä). Näitä sitten rippaillasseni .mpg muotoon 99%:ssa alkaa puskemaan erroria. Toivottavasti vaan on minun cd asemastani kiinni. Muuten jää vikasta matsistani lopetus ja varsinkin tyhmän näköinen lopputuuletukseni näkemättä.

Katsoessani kisoja huomasin tokassa matsissa että olipas siinä koomisia juttuja. Erikoisia hypähdyksiä jota harvemmin lukkopainissa nähdään :badgrin: Vielä iltaan pienet venyttelyt ja sitten nukkumaan. Lisäksi olen pohtinut että onko suomessa painisalia (puhdas paini freestyle tai greco) jotka ottavat 27 vuotiaan miehen opettelemaan painia? Nytten venyttelemään ja odottamaan aamutreenejä.
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 373
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

#8

Viesti Janney »

SU 15.4

MMA/Subbari treenit. Olipas kyllä tänään pirskuleen kivaa treeneissä. Meitä ei ollut kuin 3 urheaa paikalla. Barry, minä ja Sitten tämä uudehko pihvi (Oiskohan nimeltään Tim). Aluksi otettiin strongman tyylistä kuntopiiriä johon kuulu kuntopalloilua, säkinhakkausta, kantelua jne.

Sitten pelailimme mma hanskat käsissä clinchiä single necktiestä. Oikeen mukavaa toimintaa. Timkin alkaa pikkuhiljaa ehkä jotain tekniikoita oppimaan. Otimme clinchiin takedownit mukaan ja oli vieläkin mukavempaa Timillä taisi nilkka vääntyä melko pahasti kun sweeppasin jalan clinchistä single leggiin mennessäni.

Seuraavaksi pelailtiin matossa toinen alla aina minuutin ja toinen päällä ja sitten vaihdetaan niin että yksi oli aina 2 minsaa putkeen ja minsan lepo. Timin kyllä pitäisi vähän yrittää painia teknisemmin eikä runnoa pelkällä voimalla turhan helppo sweepata tai saada jotain. Tietenkin eihän kaveri nyt pitkään olekkaan treenannut. Jäin Barrylle käsilukkoon kun jätin escapen viime tinkaan ja olen tottunut painimaan ilman mma hanskoja. Noh eipä se käsi tullutkaan sieltä niin ulos kuin ilman hanskoja :badgrin:

Otimme clinchiä seinää vasten ja takedownia ja lopuksi vatsarääkit jossa yksi aina tiputteli kuntopalloa vatsalle yksi teki jotain ikävää vatsalihasta yksikseen ja yksi oli pallon alla. 30 sekkaa kerrallaan ja sitten kierrimme... Teimme tätä jonkun aikaa. Melkosen tuskaista toimintaa. Treenien jälkeen jauhoimme tårta på tårta Fedorista ja kaikesta maan ja taivaan väliltä. Melkein viihtyisimmät treenit itselleni tällä saarella ikinä.

Noh nytten odotellaan ensi viikkoa ja katsotaan että jaksanko viikolla käyä treeneis 3 kertaa koska vkl:na Suuntaamme manchesteriin katsomaan UFC 70 livenä. Tuliaisena tuolta reissulta veikkaisin krapulaa :evil:
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 373
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

#9

Viesti Janney »

MA 16.4

Eipä kummempia. Otin iisisisti töihin ja takaisin reipasta kävelyä se tunti. Pienet venyttelyt illalla.

TI 17.4

Kävelyä reilu tunti. Treenit 1H kickboxing/1H Rättipainia. Otimme pystyssä polvia vartaloon ja kohtuu kovaa vartalosparria (Barry upotti minuun muutamat semmoset koukut että mietin jo että tässäkö kohti pitää tippua).

Tämä vartalosparri oli varmaan sen takia koska Barry ja Jonny jotka minun lisäkseni ovat salillamme varmaan eniten treenanneet ja näin ollen about salin parhaat jätkät. O vat lauantaina menossa MMA Leagueen jossa sännöt ovat vain vartaloon osumia liigamuodossa mma matseja. Itsekin menisin ottamaan ensi tuntumaa MMA:han jos emme lauantaina olisi UFC 70:ssä!!! En kyllä valita :badgrin:

Mattosparrit meni hyvin. Kävimme ihan basic guardin ohituksia läpi jonka lisäksi sparrailimme. Otimme että 3 jätkää keskellä ja pitää saada sweeppi alta ei submissionia päällä yritettiin ohittaa. Noh tämänhän pääsin painimaan sitten kokoajan. Lopuksi painimme eriä kohtuu hyvät painit Barryn ja Jonnyn kanssa. Muut olivat uusia/pienempiä joten otin iisisti heidän kanssaan. Joko guardin ohitukseni on parantunut tai sitten barry päästi minut ja halusi treenata pahaa positiota Sen verran helpolta tuntui tänään.

Sain Barrylle triangelin kiinni mutta sai hyvän postuurin käänsin inverted triangeliin/kimuraan. HEH Se on aina hienoa kun saa jotain vähänkin funkyä. Jonnylle sain rolling kneebarin mutta puolusti hyvin siitä tuli scramble ja pääsin päälle ja guardin ohi mutta en mountista saanut mittään oikeen aikaan. Kyllä on vaikia submittaa vahvaa todella lyhytraajasta kaveria joka osaa puolustaa.

Vammaupdatena nilkkani huutaa hoosiannaa ja polvikin alkanut jomottelemaan Saas nährä kuin paikat kestää vai joutuuko löysäämään. Jos paljon joudun löysäilemään unohdan sitten kyllä kilpailemisen jatkossa. Mutta katsellaan.
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

#10

Viesti Polvi »

Anteeksi päiväkirjasi sotkeminen.

Oletko reenannut thaikkua Suomessa? Jos kyllä, niin missä seurassa ja miten tuo Irlannin meininki on verrattavissa meikäläisten reenailuun?

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Englannin puolella laji taitaa olla melkoisen suosittu.
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 373
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

#11

Viesti Janney »

Polvi kirjoitti: Anteeksi päiväkirjasi sotkeminen.

Oletko reenannut thaikkua Suomessa? Jos kyllä, niin missä seurassa ja miten tuo Irlannin meininki on verrattavissa meikäläisten reenailuun?

Ihan mielenkiinnosta kyselen. Englannin puolella laji taitaa olla melkoisen suosittu.
Treenasin thaikkua pikkasen aikaa aikoinaan suomessa. En kuitenkaan kilpailutasolle asti ja olen melko ns. nyybie pystyottelussa. Mutta nyrkkeilyhän se tääll on vähän niinku vastaava laji kuin suomessa painit jne. Eli perinteikäs laji.

Puhtaalla thaikkusalilla en ole täällä käynyt joten paha sanoa. Mutta täällä yleensäkkin kovan kontaktien lajit muut kuin nyrkkeily tuntuvat olevan melko uusia ja Dublinissa varmaan on joku 3 thaikkuseuraa että sanoisin tasoa huomattavasti huonommaksi kuin suomessa. Ainakin noin harrastajien määrältään jne. Pari huippuahan täällä on. Kaapelilla king of the ringissä treenailin. Varmaan 4 vuotta sitten vai onko siitä jo 5.

Maan tasosta kertoo se että 3 vuoden treenitauon jälkeen treenailin täällä pari kuukautta ja menin ja voitin subbarikisat keskitason sarjassa. Beginner/intermediate/advanced. Joten ainakin lukkopainissa taso on huomattavasti heikompi kuin suomessa. Taino sanotaan että varmaan kärki on kova mutta tason leveys ei kovin kova.


Mutta aika monessa suhteessa irlantilaiset ovat samanlaisia kuin suomalaiset että tykkäävät kovaa treenata ja saleilla TODELLA hyvä ilmapiiri, avoimet ovet ja rento meininki. Olen nykyisellä salillani viihtynyt todella hyvin, kisoissakin hankin muutamia uusia kavereita. Onneksi aloin täällä treenaa muuten olisi ollut tylsää.
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 373
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

#12

Viesti Janney »

KE 18 & TO 19

Eipä kummempia. Molempina päivinä reilu tunti kävelyä ja venyttely oli lähinnä venymistä. Ollut aivan puhki himassa. Lämmin ilman ja 4.15 herääminen tehnyt sen. Eilen palo töissä hihat melko pahasti ja tänään pääsee purkamaan agrea pois.

On ollut tosi tukkoinen olo jo pari päivää mutta epäilen että suurimmaksi osaksi väsymystä. Tänään voipi kyllä olla että mattopainit ainakin pääpiirteittän minun osaltani ovat muitten opettamista samalla ku painitaan. Koska Barry ja Jonny menevät huomenna MMA Leagueen kisaamaan niin kunnon painisparrit jäävät minun osaltani. Koska about kaikki muut ovat tasoltaan aika uusia tahi vähintään 10kg minua pienempiä. Tai on pari 10kg isompi mutta he eivät paljon osaa painia.

Joten yritän tänään thaikusta saada kaiken irti ja painissa varmaan joutuu ottaa iisisti. Muuten alkavat muut pitämään täysmulkkuna jos vaan taputan heitä kokoajan. Välillä kyllä treenien jälkeen hävettänyt kun ottanut liikaa egoa salille mukaan eikä ole älynnyt huonompien kaa painia niin että he kehittyisivät. Tänään jos kokeilis pistää itteään pahoihin paikkoihin ja painia teknisesti.


Niinjoo loppuun: Huomen aamuna lähdemme Sakarin ja hänen pikkuveljensä kanssa kohti Manchesteria katsomaan CRo-coppia & co :D Odotan innolla werdrumin ja cro-copin matsia muitakin hyviä matseja tiedossa. Pitää muistaa tyhjentää kamera jotta saa kuvia.
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#13

Viesti JanneM »

Postaa parhaita kuvia sitten vaikka päiväkirjaasi.
Muista kannustaa VIctor Valimakea joka on KanadanSuomalaisia... Huudatte HYVÄ SUOMI ja HAKKAA PÄÄLLE SUOMEN POIKA kun Victor astuu octagoniin.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Janney
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 373
Viestit: 1008
Lauteille: Huhtikuu 2007
Paikkakunta: ESPOO

#14

Viesti Janney »

JanneM kirjoitti: Postaa parhaita kuvia sitten vaikka päiväkirjaasi.
Muista kannustaa VIctor Valimakea joka on KanadanSuomalaisia... Huudatte HYVÄ SUOMI ja HAKKAA PÄÄLLE SUOMEN POIKA kun Victor astuu octagoniin.
Onko tietoa osaako Victor suomea? Jos ollaan kuuloetäisyydellä Victorille niin yritellään huudella. Tietenkin voi olla että tuossa tilanteessa voi olla ns. putkikuulokin päällä ei varmaan hirviästi kuulu. Täytyy nyt mun ja Sakarin kattoa toi kamerapoliittinen tilanne jne.
------------------------------------------------------
BJJ / Satunnaisesti joskus harvoin nykyään jotain muuta.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#15

Viesti JanneM »

Janney kirjoitti:
JanneM kirjoitti:Postaa parhaita kuvia sitten vaikka päiväkirjaasi.
Muista kannustaa VIctor Valimakea joka on KanadanSuomalaisia... Huudatte HYVÄ SUOMI ja HAKKAA PÄÄLLE SUOMEN POIKA kun Victor astuu octagoniin.
Onko tietoa osaako Victor suomea? Jos ollaan kuuloetäisyydellä Victorille niin yritellään huudella. Tietenkin voi olla että tuossa tilanteessa voi olla ns. putkikuulokin päällä ei varmaan hirviästi kuulu. Täytyy nyt mun ja Sakarin kattoa toi kamerapoliittinen tilanne jne.
Ei mitään tietoa, mutta HYVÄ SUOMI PERRRRKELEEEE!!!! pitäis jokaisen suomensukuisen kyllä osata. Jos ei osaa, niin te opetatte. :)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 100 kurkkijaa