Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tatuoinnit

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Onko sinulla tatuointeja?

Ei, eikä tule
54
18%
Ei, mutta saatan joskus ottaa
98
32%
Ei, mutta asia on etenemässä
26
8%
1
49
16%
2
28
9%
3
11
4%
4
5
2%
5
7
2%
6
7
2%
7
3
1%
8
2
1%
9
1
0%
10
2
1%
Oikeasti paljon
15
5%
 
Ääniä yhteensä: 308

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Tatuoinnit

#1

Viesti Mika »

http://arkisto.rikos.org/2004/12/23/Backpiece.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

:lol:

Joo, Photoshopattu ei tai, aloittakoon aiheen.


Monellako on kuvia ja missä? Miksi otit tatskan? Missä hinnoissa kuvien hakkaaminen liikuu nykyään? Ketkä ovat hyviä tatskaajia Suomessa? Mitä muuta?

Asiasta ollaan porukassa hieman keskusteltu viime aikoina, ja nyt olisi hyvä kuulla kokemuksista.


Ylipotkija: Äänestys lisätty 3.10.2009.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 18
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#2

Viesti Elina »

:shock:

Mitäh... :shock:

Noh, minä haluaisin sisiliskon pohkeeseen. Se olisi hieno. 8)
Kuvake
MarkkuT
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 6493
Lauteille: Maaliskuu 2005

Re: Tatuoinnit

#3

Viesti MarkkuT »

Mika kirjoitti: http://arkisto.rikos.org/2004/12/23/Backpiece.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Tämäkö on sinun? :shock: ;)

Enpä tiedä. Nykyään nuo tatskat ovat niin kovasti muotia. Ihan komean näköisiähän ne voivat olla, ei siinä mitään. Itselleni kuvalla pitäisi todella olla suuri merkitys, että antaisin sen pysyvästi itseeni hakata. Yhdellä karateleirillä oli mukana ruskeavöinen tyyppi, jolla oli toiseen jalkapöytään tatuoitu skorpioni. Se oli teini-ikäisestä mawashista niiiiin khuuuul.
:)
Ain't no one.
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#4

Viesti DaNjA »

Just..miekin haluan tuolaisen selkääni :D

Mie olen unelmoinut montavuotta tatuoinnista, joku pieni ja söpö olisi kiva saada lapaluun kohdalle ja nilkkaan myös, mutta sellaiseen paikkaan mieluiten tatuoinnit, että voi peittää ne joskus...jos joskus jossain töissä aletaan nalkuttaa asiasta, niin ei olis kiva :(
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#5

Viesti kenttiensankari »

Tekisi mieli ottaa jonkinlainen tatuointi mutta se ei ole tällä hetkellä mahdollista. Enpä kyllä tiedä mitä itseeni tatuoisinkaan joten taitaa jäädä vain ajattelun puolelle toi tatuoinnin ottaminen.
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#6

Viesti Tohtori Krabola »

Eikös JanneM:llä tatuointeja vaikka muille jakaa (potkunetin Ozzy Osbourne :D )?

Tauointi vois olla kiva juttu, felix-kissan ottaisin johonkin mistä se varmasti näkyisi. Jos jonkun kuvan ihoonsa hakkaa, niin kyllä se pitää ylpeänä kantaa. Jos alkaa miettimään että ei tohon eikä tohon voi ottaa jos joku vaikka pahastuisi, niin silloin melkein voi jättää väliin.

Hakaristit ja muut idioottikuvastot on tietysti asia erikseen.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#7

Viesti DaNjA »

Tohtori Krabola kirjoitti: Eikös JanneM:llä tatuointeja vaikka muille jakaa (potkunetin Ozzy Osbourne :D )?

Tauointi vois olla kiva juttu, felix-kissan ottaisin johonkin mistä se varmasti näkyisi. Jos jonkun kuvan ihoonsa hakkaa, niin kyllä se pitää ylpeänä kantaa. Jos alkaa miettimään että ei tohon eikä tohon voi ottaa jos joku vaikka pahastuisi, niin silloin melkein voi jättää väliin.

Hakaristit ja muut idioottikuvastot on tietysti asia erikseen.
Näkyyhän ne tatskat jos pukee pikinit ylle vaikka :smt016
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#8

Viesti Tohtori Krabola »

Nii joo voihan sitä juosta vaikka alasti kadulla, pointtini oli vaan se että jos hankkii tatuoinnin niin on kohdannut sen tosiasian että se on melkoisen pysyvä. Pitää olla sinut sen skorppioonin kanssa. Tietysti jos haluaa pitää vaan yksinään hauskaa ja kurkkia kotona omia tatskojaan, niin käyhän sekin :smt016
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#9

Viesti DaNjA »

Tohtori Krabola kirjoitti: Nii joo voihan sitä juosta vaikka alasti kadulla, pointtini oli vaan se että jos hankkii tatuoinnin niin on kohdannut sen tosiasian että se on melkoisen pysyvä. Pitää olla sinut sen skorppioonin kanssa. Tietysti jos haluaa pitää vaan yksinään hauskaa ja kurkkia kotona omia tatskojaan, niin käyhän sekin :smt016
(Hyppelen käsipeilin kanssa vessassa ja yritän nähdä miltä lapaluussa näkyvä..öö...sydän tatuointini näyttää) Tuolleenko?

Itse asiassa...voisin kuvitella itseni sinne vessaan hyppimään peili kädessä
:smt026
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#10

Viesti Tohtori Krabola »

Vaikka silleenkin, tai sitten tekee asian helpommkasi ja ottaa kuvan käteensä. Siitä on helpompi tihrustella kuin selästä tai jostain kantapohjasta. Hei mutta, kantapäätatuointi vois olla tosi kyyyl :rr:
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 19
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#11

Viesti DaNjA »

Kattokaappa kaikki...mulla on tatska jalkapohjassa *ja nostaa jalkaa näytille* [smilie=ppsmilie.gif] "Eikö olekkin söpö sydän tatska?"
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 96
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#12

Viesti JanneM »

Tattos are bad m'kay....

ELi älkää ikinä ottako tatuointia hetken mielijohteesta, humalassa, fetareilla, kaverilla sen itte tekemillä vehkeillä, tatuoijalta joka ei ole FTAAn jäsen, tai muuten hyvin tunnettu ja luotettava tatuoija, tatuoijalta kenen tekemiä kuvia et ole nähnyt, vankilassa (ei kun siellä pitää ottaa tatskoja ja merillä kans).
Tohtori Krabola kirjoitti: Eikös JanneM:llä tatuointeja vaikka muille jakaa
No onhan noita tuossa muutama ,mutta yhtään en niistä kenellekkään anna.
Eikä musta kyllä Ozzyäkään saa. Oon ihan liian iso Ozzyksi ja mulla on aivan liian lyhyt tukka ja oon liian huono tekemään musiikkia ollakseni Ozzy. Enkä mä tykkää syödä lepakoitakaan! (Semmonen söpö bi kelpais kyllä ihan hyvin...)

Tatuoinnit on ihan kivoja jos ottaa sellasen kuvan, että tietää varmasti että voi kantaa sen ylpeydellä hautaan saakka.

Hyviä tatuoijia on.

Tomi-Pekka "Tomppari" kuusisto, JKL - Avanee liikkeen lähiaikoina (Todella hyvää jälkeä. On tatuoinut aina Vaasasta Helsinkiin ja San Fransiscoon asti. Tulevaisuuden suomalainen ykkös tatskaaja. Mulla on sen tekemiä kuvia. Keneltäkään muulta en varmaan tule enään ottamaan kuvia.)

Antti Rossi, JKL - Fireline Tattoo (Erittäin palkittu ja arvostettu. Fotorealististen ja örkkimörkkien erikoismies. Jos haluat kaverisi kuvan tai kuolemaa pelottavamman pedon tatuoituna kehoosi, niin ota yhteyttä Rossiin. Mulla on pari sen tekemää kuvaa. Tosin ei niitä sen spesiaalijuttuja)

Tomppa, Tre - Halo tattoo. (Toppa tekee erittäin hyvä jälkeä. Parilla kaverilla on Tompan tekemiä kuvia ja ne on todella hyvällä ammattitaidolla tehty ja itsekkin voisin ottaa Tompan tekemän kuvan mahdollisesti...)

Nykänen, Riihimäki - En tiedä firman nimeä... (Erittäin taidokasta työtä. Suomen punks skenen hovi tatskaaja. Mies kenen Manttelin Tomppari perii jossain vaiheessa... Usealla ystävälläni on Nykäsen kuvia.)

Muita hyviä liikkeitä mistä löytyy laatu tatskaajat.
Neadlepoint, Vaasa
Ducs tattoo, Helsinki
Liekkipaja, Helsinki
Sacred art tattoo, San Fransisco
House of Pain, Löytyy monesta kaupungista monesta maasta. (Tämä on Hell's angelsien paja, mutta niistä löytyy yleensä erittäin hyvät tatskaajat)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
joksanen
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3170
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Turku

#13

Viesti joksanen »

Minä mietin tatuointia Kauan. Noina väliaikoina olin kauluspaitaduunissa ja aprikoistelin ottavani kuvan niskan seutuville niin että kauluspaita juuri ja juuri sen peittää. Sitten se duuni loppui ja tuli käytettyä enimmäkseen t-paitoja. Tajusin myös että enhän Mä sitä kuvaa sieltä niskasta näe joten tujautin kuvan sitten tuohon massiiviseen rintalihakseen. Oishan sen kuvankin voinut hiukan isommalla tehdä. Joskus tuntuu myös että se pari milliä väärässä kohtaa ja ihan piirun verran vinossa.

Itse kuvan otin Hollannissa kun tuntui että sieltä ois kiva saada joku pysyvä muisto mukaan. Vähän niinku viimeinen tilaisuus saada seksitauti. 20 minsaa varusteiden valmisteluun, kymmenen kuvan tekoon ja 40 euron lasku päälle.

/jarno
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#14

Viesti Mika »

Janne, hyvä viesti, kiitos! :thumbsup:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 96
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#15

Viesti JanneM »

joksanen kirjoitti: kuvan
Nuudelikeitto??? :shock:
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 75 kurkkijaa