Oliko tuo sitä...sitä...sarkasmiavanu kirjoitti: Tmm, nyt ainakin olet hauska, suorastaan hymyilyttävä. :p
Pannaanko mua taas halvalla?
Todennäköisesti kyllä. Oon sentään yhtä helppo ja yksinkertainen hoideltava, kuin kaktus konsanaan.
Valvoja: Valvoja
Kyllä naiset on sitten julmia jos oikein ymmärsin...vanu kirjoitti: Tänään kotimaanmatkailua 08-23. Sisälsi yhdeksän tuntia junassa napottamista, huikean neljän kilsan pasila-sightseeing-kävelyn, puolitoista tuntia p*skanjauhantaa, yhden karvakäsikebabin ja pari tuntia kauppakiertelyä.
Joo, oli siis työpaikan järjestämä vapaaehtoinen ajokoulutus. Aamupäivä teoriaa ennakointi- ja taloudellisuusteemalla, iltapäivä hurjasteltiin radalla hätäjarrutuksia, väistöjä ja kaarreajoja liukkaalla harjoitellen. Tulee aina tarpeeseen palauttaa mieleen, että miten helposti se homma lähteekään lapasesta. Mun oli hankala sisäistää jarrutustekniikkaa, kun nykyinen kottero on ensimmäiseni ABS-jarruilla - kovasti teki mieli päästää pyörät pyörimään väistöliikkeen ajaksi, vaikka sen tiesi, että ohjautuvuus on tallella.TimoS kirjoitti:Eikös sulla ole jo ajokortti (ja auto)?vanu kirjoitti:Huomenna autokoulua o/
Exactly. Halpa pano hyvä pano.bodyguard kirjoitti:Eikös se ole pääasia että pannaan edes jollain tavalla?tmm kirjoitti:Pannaanko mua taas halvalla?
Ei ei, kyse oli vain työhaastattelusta. Sadismini tuppaa palautumaan bumerangin tavoin takaisin liikkeelle(halvalla)panijaansa.Paappa kirjoitti: Kyllä naiset on sitten julmia jos oikein ymmärsin...
Kyllä siellä nyt ylvästellään Tästähän pitäisi saada jonkun muun todistajanlausunto. Mikäs sen sinun siippasi sähköposti olikaan, jotta voimme kysyä asiaa suoraan? Tämän lisäksi ei varmaankaan kannata uskoa vain yhden henkilön lausuntoa vaan hakea myös ns. toinen mielipide.tmm kirjoitti: Hmm...eli, jos...
halpa pano = hyvä pano
tmm = ilmainen pano
tmm = paras pano
Meillä kun työporukka joutuu työn vuoksi ajamaan paljon järjesti työnantaja juuri tuollaisen koulutuksen. Erittäin hyödyllistä ja uskon, että muutaman kerran olen pelastunut penkkaan ajolta liukkaalla kelillä tuon koulutuksen ansiosta.Joo, oli siis työpaikan järjestämä vapaaehtoinen ajokoulutus. Aamupäivä teoriaa ennakointi- ja taloudellisuusteemalla, iltapäivä hurjasteltiin radalla hätäjarrutuksia, väistöjä ja kaarreajoja liukkaalla harjoitellen. Tulee aina tarpeeseen palauttaa mieleen, että miten helposti se homma lähteekään lapasesta. Mun oli hankala sisäistää jarrutustekniikkaa, kun nykyinen kottero on ensimmäiseni ABS-jarruilla - kovasti teki mieli päästää pyörät pyörimään väistöliikkeen ajaksi, vaikka sen tiesi, että ohjautuvuus on tallella.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 83 kurkkijaa