Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

keskilinja

Potkulaisten julkiset harjoituspäiväkirjat

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 375
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

keskilinja

#1

Viesti keskilinja »

Eli olen vuosimallia 86, ja tällä hetkellä treenailen pääasiassa Tai Shin Mun Kung-Fua. Niin kuin mronkainen lainasi minun tekstiäni puumajan puolella osuvasti, "munia tullut väännettyä 2002 helmikuusta". :D Käyn myös joka viikko(tiistaisin) kerran lätkimässä sählypalloa 1,5 tuntia kavereitteni kanssa, ja parkouria apout 3 kertaa viikossa. Niin ja lisäksi olen komea.

to 15.9 vapaat kung fu treenit 16.00-19.00

Saavuin salille vasta viideksi koulun takia. Heiluin vähän aikaa tonffilla ja pitkällä kepillä. Muutaman chuan taon jälkeen alettiin JanneP:n kanssa tekemään sovellutus treeniä ja tätä hubaa tehtiin noin tunti. Eka tehtiin silleen et lähdettiin neutraali asennosta ja toinen hyökkää millä tahansa hyökkäyksellä ja toinen sit pistää hyökkääjän enemmän tai vähemmän pakettiin(meikän lempi harjoitus). Sen jälkeen vaihettiin rooleja, eli harjoiteltiin siis hyökkäyksiä. Näitä tehtiin neutraaliasennosta ja taisteluasennosta. Tässä puolustajan oli tarkoitus pistää vastaan sopivasti, kuitenkaan perääntymättä. Sit vähän kovetuksia ja kämpille syömään.
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 375
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#2

Viesti keskilinja »

pe 16.9

Välipäivä, en tehnyt muuta kuin söin.

la 17.9

Reenit oli peruttu HMD:n varattua salin, niillä oli ilmeisesti leiri tai jotain. Kävin parkouraamassa sitten päivällä parituntia. Sitten laskettu koko päivä fysiikkaa, kai sekin treenistä käy. Nyt mietin lähteäkkö treenaan miittiä varten Rollon yöelämään.
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 375
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#3

Viesti keskilinja »

su 18.9

Kun energiaa riitti niin tein chuan taoja 45 min. Aloitin pitkällä kepillä ja niistä siirryin tonffiin ja tonffien kautta aseettomiin muotoihin. Sen jälkeen puolituntia kovetuksia ja sitten puolituntia erinäisiä chuantao pyrähdyksiä ja mietiskelyjä miten tekniikat saadan toimimaan.
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
ka1
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2188
Lauteille: Maaliskuu 2005

#4

Viesti ka1 »

keskilinja kirjoitti: pe 16.9

Välipäivä, en tehnyt muuta kuin söin.
En uskonutkaan että siellä pohjolassa ihan noin tylsää on :badgrin:
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 375
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#5

Viesti keskilinja »

;)
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 375
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#6

Viesti keskilinja »

ma 19.9

Tänään tökki ja pahasti. Ei jaksanut tehdä kuin muutaman liikesarjan ja sitten hakkailemaan kovia esineitä. Aamun yo kirjoituksilla kenties asiaa moiseen.
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 375
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#7

Viesti keskilinja »

ti 20.9

Tänään ohjelmassa 1,5 tuntia sählyä klo. 15.30 alkaen. Sieltä suoraan kungfu reeneihin jotka alkavat 17.30 Tänään alkaa myös alkeiskurssi, saapa nähä onko tuttuja tullut. Ahasta tulee olemaan, sillä samaan aikaan salilla on uusi lady thain alkeiskurssi(josta tosin en laita ollenkaan pahakseni). Taitaa tulla kovetuspäivä ja muutenkin pitää jättää liikesarjat vähän vähemmälle, oon tehnyt niitä aivan liikaa viime aikoina.
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 375
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#8

Viesti keskilinja »

ke 21.9

Taas alkeiskurssireenit, eli ahdasta oli. Opin uutta sientä ja se tuntui mukavalta, paitsi ihan saakelin hankalalta. Vähän erilaista kehonkäyttöä mihin olin tottunut matalaa tehdessäni. Sitä hinkkasin sit koko 2h
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
premier
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 750
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#9

Viesti premier »

Onko sienillä suurikin merkitys tai shin munissa?



:badgrin:
Kuvake
Ari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3050
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#10

Viesti Ari »

premier kirjoitti: Onko sienillä suurikin merkitys tai shin munissa?
Ehkä sienijutussa on kyseessä jonkinlainen delayed death strike, joka tehdään tunkemalla valkokärpässientä vastustajan suuhun?
Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 375
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

#11

Viesti keskilinja »

Niin jos jollekkin ei ole vielä valjennut kutsun Tai Shin Munin liikesarjoja(chuan tao) sieniksi... :D :D :D
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
Kuvake
KungFuMiäs
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5373
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Vaasa

#12

Viesti KungFuMiäs »

Tai sitten vedetään itse niitä sieniä ja suoritetaan uskomattomia dim mak tappo tekniikoita jotka kaataa 10 ihmistä kerralla.
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#13

Viesti Elina »

Munia ja sieniä...Minkälainen laji tämä TSM oikein, herran tähden sentään ja kaikkea, on??? :shock:
Kuvake
Ari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3050
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä

#14

Viesti Ari »

Tai shin mun tosiaankin kuulostaa epäilyttävältä. Sieniä ja munien vääntelyä... Keskilinja, tietävätkö vanhempasi millaisessa seurassa liikut vapaa-aikanasi?
DaNjA
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1591
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ivalo

#15

Viesti DaNjA »

mehän tsm ollaan tosi hämärä tyyppejä...kannattaa varoa kun kävelette yksin pimeällä kadulla.... :badgrin:
-Tanja Akujärvi-

Ei voittaminen tai häviäminen merkitse, vaan se miten ikuiseen häviämiseen suhtautuu.
Miettikääppä sitä :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa