Mitä ne on...Tsuki kirjoitti:Ihmissuhteiden ja vapaa-ajan kohdaltatmm kirjoitti:Muakin tuo judoilu on alkanut houkuttelemaan, mutta mistäpä minä siihen aikaa repisin...
Judon aloittaminen "vanhemmalla" iällä
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2007
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2008
No just, toistaiseksi mun painoluokassa ei ole toisen meidän seuralaisen lisäksi kuin yksi eukko. Toivottavasti huomisen aikana tulee lisää, koska ei ole kivaa maksaa maltaita siitä, että pääsee ottamaan yhden matsin jotakuta muuta kuin oman seuran likkaa vastaan. Multa jää kyllä Mikkelin reissu väliin, jos siellä on vaan kolme osallistujaa.
"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength."
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2006
- Etulaji: Taihojutsu
- Takalajit: Brasilialainen jujutsu, vapaaottelu, lukkopaini, Bujinkan budo taijutsu, Hontai Yoshin-ryu jujutsu, judo, taekwondo ja muay thai.
Eiköhän ne yhdistele sarjoja jos tosiaan noin huono tilanne on.D.F. kirjoitti: No just, toistaiseksi mun painoluokassa ei ole toisen meidän seuralaisen lisäksi kuin yksi eukko. Toivottavasti huomisen aikana tulee lisää, koska ei ole kivaa maksaa maltaita siitä, että pääsee ottamaan yhden matsin jotakuta muuta kuin oman seuran likkaa vastaan. Multa jää kyllä Mikkelin reissu väliin, jos siellä on vaan kolme osallistujaa.
-
- polveenpotkija
Mutta ne yhdistelyt selviäisivät vasta paikan päällä, jos niitä edes tapahtuu. Jos sarjoja ei yhdistetä ja olen paikan päällä sitä toteamassa, niin mahtaa kyllä ketuttaa.sinappi kirjoitti:Eiköhän ne yhdistele sarjoja jos tosiaan noin huono tilanne on.D.F. kirjoitti:No just, toistaiseksi mun painoluokassa ei ole toisen meidän seuralaisen lisäksi kuin yksi eukko. Toivottavasti huomisen aikana tulee lisää, koska ei ole kivaa maksaa maltaita siitä, että pääsee ottamaan yhden matsin jotakuta muuta kuin oman seuran likkaa vastaan. Multa jää kyllä Mikkelin reissu väliin, jos siellä on vaan kolme osallistujaa.
"My attitude is that if you push me towards something that you think is a weakness, then I will turn that perceived weakness into a strength."
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Voit kisaa ennen olla yhteydessä kisajärjestäjään asian tiimoilta.D.F. kirjoitti:Mutta ne yhdistelyt selviäisivät vasta paikan päällä, jos niitä edes tapahtuu. Jos sarjoja ei yhdistetä ja olen paikan päällä sitä toteamassa, niin mahtaa kyllä ketuttaa.sinappi kirjoitti:Eiköhän ne yhdistele sarjoja jos tosiaan noin huono tilanne on.D.F. kirjoitti:No just, toistaiseksi mun painoluokassa ei ole toisen meidän seuralaisen lisäksi kuin yksi eukko. Toivottavasti huomisen aikana tulee lisää, koska ei ole kivaa maksaa maltaita siitä, että pääsee ottamaan yhden matsin jotakuta muuta kuin oman seuran likkaa vastaan. Multa jää kyllä Mikkelin reissu väliin, jos siellä on vaan kolme osallistujaa.
-
- polveenpotkija
Jep, näin vähän suunnittelin. Tänään on vika ilmoittautumispäivä, silloin ne judokat vissiin vasta ilmoittautuu... Harmillista, jos naisten sarjoihin ei tule enempää osallistujia. -63kg, -70kg ja +70kg ovat kaikki saaneet vasta yhden ottelijan per sarja.JanneM kirjoitti: Voit kisaa ennen olla yhteydessä kisajärjestäjään asian tiimoilta.
-
- munillepotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2006
-
- polveenpotkija
-
- etupotkija
Treeneissä randori voi olla vaikka kuin intensiivistä, mutta sitä kisan tuomaa lisäjännää et treeneissä saa.. Se muu siinä pistää kisoissa kuolettamaan. Ei se ottelun intensiivisyys...D.F. kirjoitti: On meitä nyt viisi, saadaan hyvät matsit pystyyn. Paitsi, että viimeksikin meinasi kunto loppua, kun treeneissä randori ei ole koskaan yhtä intensiivistä...
Toki kovalla treenillä saa itseensä kovempaan kuntoon ja se jeesaa siinä kisassakin sitten.
-
- polveenpotkija
-
- munillepotkija
-
- etupotkija
Myös D.F. ja Yodhi pääsivät mitaleille, mutta sen D.F. vissiin jo tiesikin.judo kirjoitti: Minä en muita tiedä kuin Janne M ja minä. Muita en huomannut katsoa.
Muita potkulaisia ei tainnut kisaamassa ollakkaan... Paitsi kuulin sivukorvalla matsiin mennessäni, että joku lukee kyllä potkua. Kirjaudu vaan.
Missä oli muuten Vlad? Eikös sun pitänyt olla Kuupiilaisia kannustamassa?
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Elokuu 2005
Olin kyllä. Tarkoitukseni oli tulla moikkaamaan sinua matsiesi jälkeen, mutta sitten lähti yllättäen kyyti enkä nähnyt sinua lähellä, joten jäi siksi moikkaamatta. Minä olin siinä missä meikäläisiä pesi.JanneM kirjoitti:Myös D.F. ja Yodhi pääsivät mitaleille, mutta sen D.F. vissiin jo tiesikin.judo kirjoitti:Minä en muita tiedä kuin Janne M ja minä. Muita en huomannut katsoa.
Muita potkulaisia ei tainnut kisaamassa ollakkaan... Paitsi kuulin sivukorvalla matsiin mennessäni, että joku lukee kyllä potkua. Kirjaudu vaan.
Missä oli muuten Vlad? Eikös sun pitänyt olla Kuupiilaisia kannustamassa?
-
- munillepotkija
-
- polveenpotkija
D.F. naisissa alle 57 kiloa ja Yodhi alle 63-kiloisissa. Ei niitä meidän matseja olisi kannattanut katsoakaan.judo kirjoitti: Jaa jaa, missä sarjassa? Olisihan tuo ollut mukava muitakin kuin vain JanneM nähdä.