Minä olen Kristian Hyvärinen, 17 vuotta. En ole järin pitkä, 'bout 174 senttimetriä, enkä atleettinen (paino jotakin 62 ja 65 kilogramman väliltä). Olen liikuskellut koko ikäni enemmän tai vähemmän aktiivisesti. Cooperin testissä juoksin viimeksi (toukokuu) muistaakseni 3030 metriä.
Lajitaustaa löytyy siten, että harrastin viime syystalveen saakka Tang Langia, joten sitä kertyi reilu vuosi. Sitten seurasi muutaman kuukauden treenaamaton tauko, jota seurasi huhtikuussa aloitettu nyrkkeily. Kesäkuussa en treenannut paljoa, koska olin ensimmäisen viikon töissä, toisen lomalla (:D) ja loput kaksi toipilaana. Pahuksen kesäflunssat.
Treenaaminen osaltani käsittää tällä hetkellä lähinnä seuraavia asioita:
-Nyrkkeilyharjoitukset, joita on kesällä todella vähän. 1-2 kertaa viikossa.
-Lenkki. Tarkoittaa yleensä Suolijärven lenkkipolkua, joka on 4,5 kilometriä pitkä.
-Omaehtoinen lihaskunto, joka käsittää yleensä kyykkyjä, vatsoja, selkiä ja punnerruksia eri tavoin.
-Omaehtoinen tekniikka, joka käsittää lähinnä ilmaan huitomista.
-Jalkatyön harjoittelu, joka useimmiten tarkoittaa sellaisen kahdeksikon muotoisen kuvion piirtämistä.
Tähän lisänä vielä luonnollisesti kaksi kertaa päivässä viitenä päivänä viikossa tapahtuva ~10 km pyörälenkki töihin Koukkuniemen vanhainkotiin. Matka töihin on paljon alamäkeä mutta se paluumatka... ugh.
Aloitetaanpa.
1. 7. 2008
Töihin ja takaisin. Ei treenejä. Lihaskunto, noin 20 minuuttia, ja tekniikkaa saman verran. Sateinen päivä, takaisin töistä ei ollut kivaa polkea.