Olen treenaillut erinäisiä kamppailulajeja vuodesta 97 alkaen. Ekana treenasin vuoden wado ryu karatea, sitten kokeilin aikidoa, mutta en ollut vielä henkisesti valmis harjoitellakseni tätä lajia.

Kokeilin wado ryuta uudestaan ja on se hieno laji, vaan kun mää en vihti kahta settiä perustekniikkoja ja liikesarjoja harjoitella ja TKD:n potkut on niin tärkeitä mulle, etten wadopuolellekkaan voi siirtyä. Aikidon aloitin viime keväänä. Siinä ne tekniikat ja periaatteet on niin mielenkiintoisia ettei ehdi sparrailua ja potkimista kaipaankaan.. Eli ITF-TKD ja aikido on mun lajeja tällä hetkellä, TKD:a olen siis treenannut 4 vuotta ja mullon 4.gup eli sininen vyö. En usko että löydän mistään aikaa kokeilla mitään muita lajeja enää, mutta jos Kukki-Taekwondo joskus rantautuu Ouluun niin sitä pitäs oikeastaan kokeilla, siinä kun kuulemma keskitytään vielä enemmän potkuihin kuin ITF:ssä..
Edit: Heh, näin sitä pysytään suunnitelmissa.. Vuoden 2006 alusta vaihdoin ITF Taekwon-Don Taidoon. Olin ensin aikeissa vaihtaa vain TKD-seuraa, mutta silloin olisi ollut suunnilleen kaikki treenit päällekkäin aikidon kanssa, ja myöhemmin kävi ilmi vieläpä että taidon harrastaminen on edullisempaa kuin TKD siinä toisessa seurassa.. Syyt vaihtoon on olemassa ja tiedostettuna mutta enpä taida niitä tänne kirjoittaa.