Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Poliisi pamputtaa taas
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Lokakuu 2007
Poliisi pamputtaa taas
Meikällä ei olisi tuon ikäisenä tullut edes mieleenkään mitenkään vastustella poliiseja tai herran tähden soittaa heille poskea. Eikä kyllä tulis vieläkään. Itse asiassa aina nousee hymy kasvoille kun näen vartijoiden ja/tai poliisien antavan kyytiä jollekin, mitä enemmän runtua sitä leveämpi hymy. On niin kiva nähdä, kun järjestystä pidetään yllä ja sen rikkojille jaetaan oikeutta. Ei täällä voi olla miten vaan.
A suspicious mind is a healthy mind
-
- munillepotkija
- Lauteille: Helmikuu 2008
Katupainia
Kari ja Paha kani hyvin tuota urputtamisen syntymekanismia kuvailivat.Huudellaan siellä rannalla meren myrskytessä,eikä uskota että laineet voi lyödä sinne rannallekin. Kun se laine sinne sitten lyö,niin ollaan ihmeissään,koska ei olla ikinä edes kastuttu.Elina kirjoitti:Sama tuli minullekin mieleen. Jos auktoriteetti sanoo jotain, defaultti on, että totellaan. Jos toimitaankin väärin, auktoriteetilla on vastuu. Eikä esim. ryhmissä muutenkaan voi mennä sen mukaan, mikä jokaista kiinnostaa. Mielenkiintoista olisi pohtia syitä sille, miksi tuommoinen vastaanurputtaminenkin on lisääntynyt (itse en hakisi syytä ainoastaan vanhemmista, vaan myös siitä, miten kasvatustehtävissä olevat koulutetaan).Geezer kirjoitti: Ehkä tässä nimenomaan nousee esiin joidenkin nykynuorten ajattelu.Poliisin tai muun auktoriteetin käskyttäessä tai toimiessa aletaan ensimmäisenä urputtamaan vastaan.Oman käytöstä ja sen seuraamuksia on joidenkin mahdotonta hahmottaa.
Videolla nää rappanat lyyhisty täysin,kun se laine löi sieltä mereltä vastaan.Pikku näpy aspilla reiteen ja jätkät on makaroonia välittömästi.
Osalla,korostan OSALLA,nykynuorista tää kovanaamailu on niin mielikuvien varassa.Sitä tiukkaa paikkaa ei ole oikeasti tullut.Kaikki kliseet on kyllä apinoitu elokuvista ja niiden varaan rakennetaan,peruskurssin siivittämällä egolla.
Mutta,mutta auta armias,kun se eka pelimies sattuu kohdalle,joka näkee tän teatterin läpi,niin sitten alkaa vinkuna"sulla ei oo oikeutta tehdä näin".
Kaikkein parasta on,että(joskus) sieltä taustalta löytyy ihan mukava nuori,kun nää turhat roolit on pudotettu pois. Monesti se nuori tarvitsee sen tiedon,että tää aikuinen klaaraa ja on turvallinen,eikä sen kanssa tarvitse kokeilla,koska jää hopealle.
Nykyään kun ei oikein pääse näitä rajojaan kaikki turvallisesti kokeilemaan,koska kaikki fyysisyys on niin kiellettyä.
Se liikunnan opettajan tukkapölly voi toimia hyvänäkin katalysaattorina johonkin parempaan.
Nykyään kun se raja tulee vastaan liian myöhään,vasta kun on opittu jo kaikki turhat elkeet.
Vanginvartijan ja poliisin on aika myöhäistä opettaa sitä kiitosta ja anteeksipyyntöä.
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Poliisi pamputtaa taas
Niin painavaa asiaa tässä ketjussa että ihan ahistaa. Tuota auktoriteettien kunnioituksen puutetta ollaan kaveripiirissä ihmetelty jo tovi. Mutta mikä sen muutoksen on saanut aikaan? Kun millään tekemisellä ei ole mitään suoranaisia seuraamuksia?
Bruce Lee elää!
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2005
- Etulaji: Jyrki Saario Defendo
- Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Poliisi pamputtaa taas
..ja rangaistuksiakaan ei pidetä edes rangaistuksena.. Jotenkin tuntuu, että osa nuorisosta ei miellä sakkoja tai edes ehdollista vankeutta juurikaan rangaistuksena.Miklu kirjoitti: Niin painavaa asiaa tässä ketjussa että ihan ahistaa. Tuota auktoriteettien kunnioituksen puutetta ollaan kaveripiirissä ihmetelty jo tovi. Mutta mikä sen muutoksen on saanut aikaan? Kun millään tekemisellä ei ole mitään suoranaisia seuraamuksia?
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- kylkeenpotkija
Katupainia
Itse asiassa tässä on myös se, ettei opettaja saa nykyään enää sanoa edes vastaan. Poistin enkunmaikkana ollessani yhden 4. luokkalaisen häirikön tunnilta. Siis en koskenut riiviöön millään tavalla, vaan käskin pihalle. Ensin useita kertoja kauniisti, ei tehonnut. Sitten piti tehdä se vähän kovemmalla äänensävyllä.Mika kirjoitti:Suomessa yksi syy voisi olla huutava pula miesopettajista tietyillä alueilla.Elina kirjoitti: Mielenkiintoista olisi pohtia syitä sille, miksi tuommoinen vastaanurputtaminenkin on lisääntynyt (itse en hakisi syytä ainoastaan vanhemmista, vaan myös siitä, miten kasvatustehtävissä olevat koulutetaan).
Joissakin kouluissa esim. jälki-istunnon langettaminen on tehty niin byrokraattiseksi, etteivät opettajat turvaudu tähän sanktioon kuin aniharvoin. J
Seuraavana päivänä istuttiin sitten rehtorin ja vanhempien puhuttelussa. Heidän pikku enkelinsä oli kuulemma saanut traumoja. Ei kuulemma koskaan käyttäydy kotona huonosti, joten minä olin aiheetta julmasti heittänyt kaverin ulos. Jep jep.
-
- etupotkija
- Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Katupainia
Saitko asiasta jonkun huomautuksen tms? Jos et, niin silloinhan ei ole mitään näyttöä siitä, että niin ei olisi saanut tehdänavajas kirjoitti:Itse asiassa tässä on myös se, ettei opettaja saa nykyään enää sanoa edes vastaan. Poistin enkunmaikkana ollessani yhden 4. luokkalaisen häirikön tunnilta. Siis en koskenut riiviöön millään tavalla, vaan käskin pihalle. Ensin useita kertoja kauniisti, ei tehonnut. Sitten piti tehdä se vähän kovemmalla äänensävyllä.Mika kirjoitti:Suomessa yksi syy voisi olla huutava pula miesopettajista tietyillä alueilla.Elina kirjoitti: Mielenkiintoista olisi pohtia syitä sille, miksi tuommoinen vastaanurputtaminenkin on lisääntynyt (itse en hakisi syytä ainoastaan vanhemmista, vaan myös siitä, miten kasvatustehtävissä olevat koulutetaan).
Joissakin kouluissa esim. jälki-istunnon langettaminen on tehty niin byrokraattiseksi, etteivät opettajat turvaudu tähän sanktioon kuin aniharvoin. J
Seuraavana päivänä istuttiin sitten rehtorin ja vanhempien puhuttelussa. Heidän pikku enkelinsä oli kuulemma saanut traumoja. Ei kuulemma koskaan käyttäydy kotona huonosti, joten minä olin aiheetta julmasti heittänyt kaverin ulos. Jep jep.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- kylkeenpotkija
-
- etupotkija
Poliisi pamputtaa taas
Vaadi aina kirjallisena, niin sitten voi alkaa vääntämäännavajas kirjoitti: Suullinen varoitus tuli, muttei mitään kirjallista.
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2006
Katupainia
Pakko on aloittaa tämäkin keskustelun sivujuonne, vaikka olemmekin aihetta sivunneet aiemminkin.Mika kirjoitti: Pakko katsoa sieltä täältä. Kännisten teinixien katsominen on nykyään helvetin tuskallista.
Tuommoista se on nykyään. Entistä vähemmän pissixet kunnioittavat auktoriteetteja ja entistä egoistisempia niistä on tullut - sellaisia ovat ne äidin pienet kullinnuput tätä nykyä. Saman näkee peruskouluissa Suomessakin.
Minä en usko, että nuorison kunnioitus auktoriteetteja kohtaan on muuttunut juuri mihinkään suuntaan. Veikkaan, että omassa nuoruudessasi et nähnyt läheskään yhtä paljon tällaista meininkiä. Veikkaan myös että mikäli näin on, siihen on lähinnä kaksi syytä: omassa nuoruudessaan tuskin jaksaa vaivata päätään niin paljon muiden hölmöilyillä. Toinen on se, että sinun nuoruudessasi ei ollut internetiä, jolla olisit saanut tiedon joka ikisestä Ruotsissa ja Lontoon lähiössä tapahtuvasta poliisin vastustamisesta.
Olen täysin varma, että känniset teinixit kunnioittivat auktoriteetteja ihan yhtä vähän silloin kultaisella kahdeksankytluvullakin.
Opettajien auktoriteetti on kyllä vähentynyt, siitä olemme samaa mieltä.
... well, that aged like milk.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
- George Carlin
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Marraskuu 2005
Poliisi pamputtaa taas
Hyärinen, olen ymmärtänyt että joskus 70-luvulla tuollaisesta poliisin kimppuun käymisestä tai edes sen yrityksestä olisi voinut hyvinkin saada putkassa turpaan.
Mietinnässä.
-
- päähänpotkija
Poliisi pamputtaa taas
En usko, että fyysinen pelote muuttaa päihtyneiden pissixien tappelunhalua hirveästi suuntaan tai toiseen - saati sitten lisää kunnioitusta auktoriteetteja kohtaan. Sitähän ne nimenomaan haluavat, kunnolla turpaansa.
- George Carlin
- George Carlin
-
- kylkeenpotkija
Poliisi pamputtaa taas
Ehkä se on se "vapaa kasvatus" mikä nuita juntteja on saanut aikaan. Muistan kun pienenä mummo pisti minut hakemaan itse koivunoksani, millä perseeni ruoskittaisiin. Ne olivat opettavaisia hetkiä ne. Siinä oppi että teoilla on seuraamuksensa. Ikinä ei olisi tullut mieleenkään aukoa poliisisedälle päätä.
Olen itsekin tehnyt(n.6kk) koulussa töitä, ja pahinta mitä vanhemmat voi lapsilleen tehdä, on tuo mitä navajaskin joutui kokemaan. Eli asetutaan lasten puolelle, huudetaan opettajille ja haukutaan koulu tårta på tårta. Turpaan sietäisivät, niin vanhemmat kuin lapsetkin.
edit: typo
Olen itsekin tehnyt(n.6kk) koulussa töitä, ja pahinta mitä vanhemmat voi lapsilleen tehdä, on tuo mitä navajaskin joutui kokemaan. Eli asetutaan lasten puolelle, huudetaan opettajille ja haukutaan koulu tårta på tårta. Turpaan sietäisivät, niin vanhemmat kuin lapsetkin.
edit: typo
Hernberg Jussi
Tu tö deth!!!
Tu tö deth!!!
-
- munillepotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2008
Poliisi pamputtaa taas
Kristian: Väitän, etteivät halua.
Haluavat uhota, pullistella ja leikkiä gangsteria ja mahdollisesti hakata jonkun, mutta se uho valuu kyllä lahkeeseen, jos vastapuoli pelaakin aikuisten säännöillä. Sen jälkeen leikitäänkin gangsterin sijaan Gandhia.
Haluavat uhota, pullistella ja leikkiä gangsteria ja mahdollisesti hakata jonkun, mutta se uho valuu kyllä lahkeeseen, jos vastapuoli pelaakin aikuisten säännöillä. Sen jälkeen leikitäänkin gangsterin sijaan Gandhia.
MBC Kiitos 2006-2013[/linkki]
-
- päähänpotkija
Poliisi pamputtaa taas
Vapaasta kasvatuksesta sen verran, että paria tukkapöllyä ja yhtä puremaa lukuunottamatta minut on kasvatettu tosi vapaasti.
Eikä kyllä tulisi mieleenikään vastustella poliisisetiä.
Joka hiton ikäluokasta löytyy niitä idiootteja jotka vaan haluaa mellastaa - omat havaintoni kertovat todella välinpitämättömistä ja/ tai ongelmaisista ja/tai väkivaltaisista vanhemmista.
Eikä kyllä tulisi mieleenikään vastustella poliisisetiä.
Joka hiton ikäluokasta löytyy niitä idiootteja jotka vaan haluaa mellastaa - omat havaintoni kertovat todella välinpitämättömistä ja/ tai ongelmaisista ja/tai väkivaltaisista vanhemmista.
- George Carlin
- George Carlin
-
- munillepotkija
- Lauteille: Helmikuu 2008
Poliisi pamputtaa taas
Kun eivät usein ole saaneet kunnolla turpaan,siis nämä urputtajat.Ne jotka ovat saaneet tosissaan päihin ymmärtävät keulimisen turhuuden ja uskovat vain näyttöihin ja osaavat ehkä varoa vaaran uhatessa.Itsesuojeluvaiston puute tuntuu puuttuvan näiltä urputtajilta.Kristian Hyvärinen kirjoitti: En usko, että fyysinen pelote muuttaa päihtyneiden pissixien tappelunhalua hirveästi suuntaan tai toiseen - saati sitten lisää kunnioitusta auktoriteetteja kohtaan. Sitähän ne nimenomaan haluavat, kunnolla turpaansa.
Juu ja steissin poliisi oli hyvä peloite,tuolla kultaisella 80-luvulla. Muutamankin räyhänhengen käytös on muuttunut hieman sävyisämmäksi,kun periaatteista on keskusteltu putkan rauhoittavassa ilmapiirissä.
Aikuisen vetämä raja"tosta ei mennä yli" oli kyllä selvä ja tyhmempikin ymmärsi mitä tilaa,jos sen ylittää.
Huumoria yllä,yrittämistä ei lopeteta ja eiku lisää tårta på tårta housuun!
Seuraajat
-JP- • Alapotku • ALehtonen • Aleksi T • AlexMachine • Anapiros • Andy • Clancy B. • Daddy • DeusVult • Dojon Jäykin • ed1 • FTale • Gaijin • Heikki Haverinen • Hemmukka • Hukka • Ilkka • incubus • J-A • Jaakko Suhonen • Jaska • jjs • jonne.härkänen • ka1 • Kari Aittomäki • kartsa_bjj • kimmokammo • kivi • KonDe • Lasse Candé • Le1kkola • Lowclass • Lybeck • magamies • meht • MikkeM • Mjölnir • mrkekkerinorsu • NCP • Neo • ninja • Oar • OlliM • Paanari • Pasi Lunden • Point • Rahanpesijä • Ralle Ryökäle • Riposte • RWAT • saarikko • Safor • Sakuk • Samuli Suoniemi • sanppa75 • sihteerilintu • sikajudoka • sinappi • speksi • taistovainaa • TeLa • Templar • Teurassika • Timpa • Tomppa • Totte • TumasL • Villi Sika • YJT • yloneha • Yrittäjä • zzkettu