Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
Ajattelin että pitäiskö käväistä kirjaston kautta lenkin päätteeksi... En sitten kuitenkaan - noh, lohduttaudun sillä että tuskin niillä sitä vielä siellä olisikaan (niin pienessä kirjastossa)....
Aikooko kukaan missään kohtaa kertoa mitä siellä Budokassa sitten sanotaan, vai pitääkö jokaisen oikeasti etsiä ko pläjäys oman kotikuntansa kirjastosta tai lehtipisteestä? Kuusi informaatioltaan vähäeleistä postausta saman asian tiimoilta tuntuu härnäykseltä.
Budokalla on (tai ainakin oli) sellainen osuus, missä esiteltiin nettisaitteja, siellä oli myös osoite, johon voi laittaa vinkkejä. Pistin sinne mailia, Peter sitten soitti minulle ja sanoi että se nettipalsta on lopetettu, mutta kysyi haluammeko esim. jonkun muun ilmoituksen. Sanoin että ei tarvitse, koska oletin että hän tarkoitti maksullista ilmoitusta. Mutta ilmeisesti jotain oli siis kuitenkin ollut. Ajattelin muuten itse tilata Budokan ehkä ihan kannatuksen vuoksi, ei noita alan lehtiä liikaa Suomessa ole. Silloin kun Budoka alkoi ilmestymään, ostin irtonumerot muutaman vuoden ajan. Nyt hieman ketuttaa että tuli myytyä ne pois. Jos jokua haluaa myydä omansa, maksan. Hyvin.
Itselleni Budoka on mennyt liikaa "kamppailu-urheilusuuntaiseksi", siksi vain kirjastossa lueskellut. Budo Expressissä ollut mielestäni kiinnostavampia juttuja viime vuosina.
Mutta, riippuu siis siitä mitä hakee. Jokaiselle jotain.
No itse asiassa olen vähän samaa mieltä, liikaa painotettu noita trendikkäitä kilpalajeja, mutta toivon todella että se säilyy hengissä ja ehkä kehittyy vielä parempaan suuntaankin.
Budo express on karateliiton julkaisema ja näin sisältää pääasiassa kake juttuja.
Nyttenhän Budokalla olisi mahdollisuus uudelleeprofiloitumiseen, kun Fighter magazine alkaa ilmestymään suomeksi. Tämä uusi lehti kuitenkin keskityy kamppailu-urheilu puoleen ja on varmasti siinä suhteessa kattavampi ja asiantuntevampi mitä budoka nykyisellään.
Ehkäpä budoka vielä joskus on nimensä mukaan budo lehti ei urheilulehti.
Molemmille on varmasti tarvetta ja nyt olisi hyvä aika erikoistua.