Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Stáv / Stav Heimbu (norjalainen laji)

Muun maailman lajit

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Stáv / Stav Heimbu (norjalainen laji)

#1

Viesti Mika »

Valtio ei ole valtio eikä mikään, jos sillä ei ole omaa automerkkiä ja omaa olutta - ja omaa kamppailulajia.

Esittelyvuorossa Norja.

[video][/video]

[www]http://stavintl.stavrunor.se/[/www][www]http://en.wikipedia.org/wiki/Stav[/www]
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 1

Stáv

#2

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Melko mielenkiintoista tavaraa sinänsä, mutta odotin enempi jotain kunnon viikinkitaistelua, sotataitoa.

Jännää silti noi filosofiat, runeloret jne.
Esim. tämä The Web -käsite:
Jenkkilän STAV sivusto; http://www.iceandfire.us/index.html kirjoitti: The Web
The Web is one of the simplest - and most complex - of all the teachings of Stav, being the symbolic underlying structure of all Creation. Through working on the stances and studying the symbolism of the Runes, students of Stav can learn to see the Web in all situations in life. Once the Web is seen and understood within a structure, Lines can be perceived that lead through the situation to it's resolution.
Kuva
Kuvake
ohra
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 93
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Stáv

#3

Viesti ohra »

Odotin, että Stav olisi laitettu Ilokaasuteltan puolelle, sen verran riemukasta tavaraa on. Ensin vähän treenailtu kenjutsua, jodota ja ties mitä. Sitten vähän syöty jänniä sieniä ja tuijoteltu riimuja, niin johan alkaa olla laji kasassa.

Miekkapuolella reverse sword on kyllä ihan parhautta. :smt003 Ja "Uurgh"-efektit.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Stáv

#4

Viesti Mika »

Mä olen sitä pitkään miettinyt, minkälaisiin henkilöihin tällaiset esoteeriset, mysteeriset lajit oikein putoavat. Sitä ei vaan oikein pääse selvittämään, kun he putoavat tutkan alapuolelle aika nopeasti sen jälkeen kun huomaavat, etteivät muut keskustelijat olekaan ihan yhtä innostuneita heidän lajistaan kuin he itse ovat.

Eniten silti ihmettelen niitä ihmisiä, jotka tällaisia lajeja perustelevat. Vaatii melkoista pokkaa ja karismaa. Vaan niinhän ne verkostomarkkinointigurutkin taitavat toimia.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
carenza
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 481
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

Stáv

#5

Viesti carenza »

Ådo on näköjään saanut vakavasti otettavan kilpailijan!
Oli kyllä jo yhtä tiukkaa tavaraa kuin Monkey JKD tai PolDo :D
Risto Hietala

"I fell down to inside of my car and they thought that I had collapsed but I was just reaching my Nunchakus and now I was ready to fight against those seven thugs" -Sifu Fong
Sikut
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12
Lauteille: Helmikuu 2005

Stáv

#6

Viesti Sikut »

Mika kirjoitti: Mä olen sitä pitkään miettinyt, minkälaisiin henkilöihin tällaiset esoteeriset, mysteeriset lajit oikein putoavat. Sitä ei vaan oikein pääse selvittämään, kun he putoavat tutkan alapuolelle aika nopeasti sen jälkeen kun huomaavat, etteivät muut keskustelijat olekaan ihan yhtä innostuneita heidän lajistaan kuin he itse ovat.

Eniten silti ihmettelen niitä ihmisiä, jotka tällaisia lajeja perustelevat. Vaatii melkoista pokkaa ja karismaa. Vaan niinhän ne verkostomarkkinointigurutkin taitavat toimia.
Vaikkapa sellasiin henkilöihin, joiden maailmankuva rakentuu muiden kuin yleisesti hyväksyttyjen arvojen ja näkemysten varaan. Hörhöjä on monenlaisia.

Stavin voi nähdä yrityksenä juurruttaa muualta saatua kamppailutaitoa omaan kulttuuriin. Sen toimivuudesta voi olla montaa mieltä, mutta lähtökohta ei ole yhtään sen huonompi kuin koreaa/japania tms. puhuvilla suomalaisilla, jotka yrittävät apinoida vieraan kulttuurin perinteitä lajinsa puitteissa saavuttamatta mitään siitä sisällöstä, mitä niillä omassa kulttuuriympäristössään on.

Tässä raotellaan isoa keskusteluaiheiden Pandoran lipasta.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Stáv

#7

Viesti Mika »

Ihan mielenkiintoinen blogi. Kauhean pieni fontti vaan.

Joo. Musta se ero on silti siinä, että nekin, jotka ovat nykyaikana avoimesti perustaneet omia lajeja, ovat ensinnäkin yleensä aika päteviä ja toiseksi rehellisiä. Tuollaisissa esoteerisissa lajeissa, kuten tämä Stav (tai siltä se ainakin vaikuttaa), ensimmäinen kohta ei useinkaan täyty, ja toinen kohta täyttyy vielä harvemmin.

Sikut, olisi muuten ihan mielenkiintoista avata tuota lipasta vaikka Saunassa. Viitsisitkö aloittaa uuden aiheen? :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Stáv

#8

Viesti Mika »

Tässä on se laji, joka aina ensimmäiseksi tulee mieleen tällaisissa yhteyksissä: http://www.yellowbamboo.net/" onclick="window.open(this.href);return false;

Kyllä naapurimaissamme vaan osataan!
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Sikut
ilmaanpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 12
Lauteille: Helmikuu 2005

Stáv

#9

Viesti Sikut »

Mika kirjoitti: Sikut, olisi muuten ihan mielenkiintoista avata tuota lipasta vaikka Saunassa. Viitsisitkö aloittaa uuden aiheen? :)
Lippaalla tarkoitinkin juuri sitä, että samassa köntissä on niin monta niin isoa asiaa, ettei riitä kapasiteetti niiden auki vääntämiseen. Mainittujen esoteerismysteerisien vinkkeleiden (joissa on jo ihan tarpeeksi kaikkea noista kulttuurisisällöistä Iigelsonin koko kropan orgasmeihin) lisäksi siihen kietoutuu monta täällä kahlattua kevyttä aihetta (esim. tekniikka vs konsepti, liikesarjan / sparrauksen / ajoituksen merkitys lajin tehokkuudelle jne jne), joten kieltäydyn kunniasta.
Kuvake
Yin
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 274
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Espoo

Stáv

#10

Viesti Yin »

Yellow Bamboo kirjoitti: Level 1 of Yellow Bamboo is offered for free download so that you can try it out.Just send a message to level1@yellowbamboo.net to receive the download link.
Haluaisko joku muuten uhrautua ja pistää noille viestiä, että saa ton videon ja sitten laittaa vaikka Youtubeen? Voisi olla ihan mielenkiintosta nähdä minkälaista matskua video sisältää. :ninja:
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Stáv

#11

Viesti Mika »

Kysyt muilta? Mikset vain itse tekisi sitä? :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Yin
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 274
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Espoo

Stáv

#12

Viesti Yin »

Mika kirjoitti: Kysyt muilta? Mikset vain itse tekisi sitä? :)
Siis mitäääh? Ai, että itse tekisin jotain? :smt044 Sähän hauska kaveri olet, oikeen vitsiniekka. :smt003
Juho
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 613
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Hki

Stáv

#13

Viesti Juho »

Nyt kyllä mika hyvän heitti! :D
Jokainen tsänssi on mahdollisuus!
Mika Väyrynen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 943
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Stáv

#14

Viesti Mika Väyrynen »

Ensin olin sitä mieltä, että eihän tuo Stav toimi alkuunkaan - mutta ajattelin jotain totista hyökkääjää. Kysehän on oikeasti siitä, että norjalainen puolustaa turskasäilykepurkkia ruåtsalaisen transuhyökkääjän tyttömäisen survaisun "uhkaamana". Siinä tapauksessa jokainen tekniikka on ihan "täyttä tavaraa" ...:-)

Jos näin ei ole - tuo puolustaja fileoidaan parissa sekunnissa tasalaatuisiksi siivuiksi...

Mika V.
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 24802
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Stáv

#15

Viesti Mjölnir »

Hei, te ette vaan ymmärrä... Ette oo koskaan itse kokeneet olla tuollaisen tekniikan kohteena. Ei sitä vaan pysty.


:)
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 42 kurkkijaa