[youtube][/youtube]
Valvoja: Valvoja
Kristian Hyvärinen kirjoitti: Taisin tämän "Soi soi soi" -ketjuun jo laittaakin, mutta mitä väliä. Pirun hyvää metallia.
Kreator - War Curse
[youtube][/youtube]
Edellisen kerran kun tähän törmäsin, niin en tykännyt sitten yhtään. Oli mun mielestä huonointa mitä olin pitkään aikaan kuullut (ja mä tykkään edelleenkin myös PoisonistaRonin kirjoitti: Agoraphobic Nosebleedin ...
Vaatii käsittääkseni vähän omanlaisensa musiikkimaun tai ainakin suhtautumisen "meteliin". Harvat kaveritkaan tuosta diggaa, jotkut kyllä, mutta yleensä samat kaverit fanittaa myös John Zornia.Ripp3r kirjoitti:Edellisen kerran kun tähän törmäsin, niin en tykännyt sitten yhtään. Oli mun mielestä huonointa mitä olin pitkään aikaan kuullut (ja mä tykkään edelleenkin myös PoisonistaRonin kirjoitti: Agoraphobic Nosebleedin ...). Mutta tämä saattaa antaa toivoa, että testaan vielä kertaalleen, etttä miltäs se nyt maistuis. Vielä ei ekalla kuuntelukerralla vakuuta, ennakkoasenteet on liian kovat.
Jaawa kirjoitti: Wake up sheeple se on 616![]()
No siks just kun se on ehdottomin klassikko. Vähän kulutettu. Mutta tykki biisi vieläkin toki.el-jefe kirjoitti: Ja miksi Dissectionin ehdottomin klassikko jäi aiemmin linkittämättä?