Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Se raskaampi puoli musiikista...
Valvoja: Valvoja
-
- ilmaanpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2009
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Lopuksi ehkä omasta mielestäni paras death metal-biisi ever:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Lopuksi ehkä omasta mielestäni paras death metal-biisi ever:
[youtube][/youtube]
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...
Liity Etupotkijaksi!
Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Liity Etupotkijaksi!
Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2007
Terve ja heipä hei !
Pitkästä aikaa jaksaa kirjotella ja pakkohan sitä jotain musiikistakin on sanoa.
Tässä lista bändeistä, joita olen viimme aikana kuunnellu jos jotain muka kiinnostaisi.
Rigor Sardonicous
Forgotten Tomb
Evoken
Skepticism
Funebrarum
Mourning Beloveth
Axegressor
Morphosis
Tukkanuotta
Repugnant
Psychobolia
Nyt näin nopeasti ei enempää tullut tietoa tästä pienestä päästä. Suurin osa on funeral doomia, koska sitä nyt viimmeset puolisen vuotta on liiankin kovasti melkein kuunneltu, mutta ei kai se kun maittaa.
Psychobolia on suht tavallista paahtoa, hieman tylsääkin, mutta heillä on aivan hullu naislaulaja. Angela Gossow ei pystyisi päästämään sellaisia ääniä, vaikka häntä teurastettaisiin.
Kuitenkin kun jotain kuunneltavaa halajatte niin laitetaan nyt pari biisiäkin. Laitetaampa aluksi pari biisiä deathia jos lämpenisi paremmin ja sen jälkeen hieman funeralia.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Sitten vielä biisi, jota olen viimmepäivinä kuunnellut toooodella monesti, koska se vain on aivan mahtavan loistava. Itse bändi Why Angels Fall ei kovin kummoinen tai laulajan Tearin bändikään ei niin hyvä olen, mutta tämän coverin he ovat vetäneet nappiin. Funeral doom on tässäkin ideana.
[youtube][/youtube]
Taas kuukauden päästää voin tulla pudottamaan raskaan musiikkipommin jos jaksan.
Pitkästä aikaa jaksaa kirjotella ja pakkohan sitä jotain musiikistakin on sanoa.
Tässä lista bändeistä, joita olen viimme aikana kuunnellu jos jotain muka kiinnostaisi.
Rigor Sardonicous
Forgotten Tomb
Evoken
Skepticism
Funebrarum
Mourning Beloveth
Axegressor
Morphosis
Tukkanuotta
Repugnant
Psychobolia
Nyt näin nopeasti ei enempää tullut tietoa tästä pienestä päästä. Suurin osa on funeral doomia, koska sitä nyt viimmeset puolisen vuotta on liiankin kovasti melkein kuunneltu, mutta ei kai se kun maittaa.
Psychobolia on suht tavallista paahtoa, hieman tylsääkin, mutta heillä on aivan hullu naislaulaja. Angela Gossow ei pystyisi päästämään sellaisia ääniä, vaikka häntä teurastettaisiin.
Kuitenkin kun jotain kuunneltavaa halajatte niin laitetaan nyt pari biisiäkin. Laitetaampa aluksi pari biisiä deathia jos lämpenisi paremmin ja sen jälkeen hieman funeralia.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Sitten vielä biisi, jota olen viimmepäivinä kuunnellut toooodella monesti, koska se vain on aivan mahtavan loistava. Itse bändi Why Angels Fall ei kovin kummoinen tai laulajan Tearin bändikään ei niin hyvä olen, mutta tämän coverin he ovat vetäneet nappiin. Funeral doom on tässäkin ideana.
[youtube][/youtube]
Taas kuukauden päästää voin tulla pudottamaan raskaan musiikkipommin jos jaksan.
HanMooDo 3.kup
syksy 2005- kevät 2009
syksy 2005- kevät 2009
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
[video][/video]
Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2006
Maailman rankin biisi: Strapping young lad - Oh my fucking god
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
... well, that aged like milk.
If you're not perfect, there's something wrong with you.
- George Carlin
- George Carlin
-
- munillepotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2005
- Takalajit: Taekwondo, paini
Millä perusteella?Kristian Hyvärinen kirjoitti: Maailman rankin biisi
Keep your head up, I'm back!
-
- munillepotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2007
Varsinkin kohta 2:28... Tämä video kuvaa kyllä hyvin mielipidettäni black metallista...Jussi Häkkinen kirjoitti: [video][/video]
-
- kylkeenpotkija
Häkkisen pitäisi ehdottomasti katsoa tämäkin hauska video. Siinä hieman pilaillaan erään lempibändini kustannuksella. Aika pirun tyylikästä!
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2007
Höh, aika tylsä ja laimea parodia. Miksi tyytyä moiseen kun vahingossa syntyy paljon muikeampaa settiä, alkuperäiselle nyt ei vaan pärjää mikään:SJR kirjoitti:Varsinkin kohta 2:28... Tämä video kuvaa kyllä hyvin mielipidettäni black metallista...Jussi Häkkinen kirjoitti: [video][/video]
[youtube][/youtube]
Yksikään "hauska" black metal mollausvideo ei pääse lähellekään ton komiikkaa, tosin tossa ei kyllä ole yhtä páskaa musiikkia. Siltikin toi video kyllä korvaa moisen "puutteen" aikalailla täydellisesti ja asiaa ei kyllä tee yhtään vähemmän hauskaksi että ainakin mä olen bongaavinani tuolta myös Varg Vikernesin.
Toi Kallen postaama Cannibal Corpse video oli aika hyvä, oikeasti hauska toisin kuin "öhöö pingviini XD" -jutut ja huomattavasti kekseliäämpi. Mä odotin kyllä sulta Jussi vähän twistaavampaa iskua vyön alle Toi nyt oli vähän "Waking life on joku piirretty, ihan lapsellista kattoo sellasia!" tyylinen jos multa kysytään :p
Erillisyyden harhan pauloissa
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
Iskua?Nauses kirjoitti: Mä odotin kyllä sulta Jussi vähän twistaavampaa iskua vyön alle
Kyseessä on aito bändi. Joka tekee tuota juttuaan, no, vakavissaan.
Ei siis parodia ihan kertaveistelyn tapaan.
Jussi Häkkinen
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2007
Nojoo, raja on aika häilyvä kun ei noilla taida muita "biisejä" ollakaan Näköjään sama tyyppi(en jaksa tarkistaa onko noi muut samoja heppuja molemmissa videoissa) tehnyt tän ganstaräp parodiankin:Jussi Häkkinen kirjoitti:Iskua?Nauses kirjoitti: Mä odotin kyllä sulta Jussi vähän twistaavampaa iskua vyön alle
Kyseessä on aito bändi. Joka tekee tuota juttuaan, no, vakavissaan.
Ei siis parodia ihan kertaveistelyn tapaan.
[youtube][/youtube]
Pitää kyllä myöntää että jälkimmäinen aiheuttaa mussa vähemmän "hohhoijaa" fiiliksiä, eli koska noi on oletettavasti aika samantasosia niin mun näkökulma parodioihin vääristyy siitä millaisissa määrin niitä on tullut nähtyä. Jos pitäisin enemmän räpistä(ei niin että nytkään kaikkea kyseiseen kategorian putoavaa vihaisin) niin voisi varmaan olla toisinpäin, toi ylikulunut "JOU JOU KANGSTAA!!!" läppä herättäisi sellasia "no hehheh, ette mitään uudempaa keksiny" fiiliksiä ja black metal hölmöilylle tulisi ehkä vähän naurahdettuakin. Ja onhan noissa molemmissa toki tavoitettu jotain molempien genrejen naurettavimmista puolista, eikä noi nyt ihan tökeröimpiä ole siinä mielessä että vaivaa on nähty jonkun verran.
Erillisyyden harhan pauloissa
-
- kylkeenpotkija
Sotalaiva yrittää sitten laulaa suomeksi. Menee valitettavasti väkisin komiikan puolelle, vaikka vanhasta matskusta vielä kovasti tykkäänkin.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
- päähänpotkija
Minusta tuntuu siltä.Inhale/Exhale kirjoitti:Millä perusteella?Kristian Hyvärinen kirjoitti: Maailman rankin biisi
( Jos tästä oikeasti joku lähtee jotakin argumenttia vääntämään, mä nauran vatsani halki. )
- George Carlin
- George Carlin
-
- munillepotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2005
- Takalajit: Taekwondo, paini
Eli toisin sanoen kokemuksesi raskaan musiikin äärimmäisistä laidoista on rajallinen.Kristian Hyvärinen kirjoitti: Minusta tuntuu siltä.
( Jos tästä oikeasti joku lähtee jotakin argumenttia vääntämään, mä nauran vatsani halki. )
No joo, itseasiassa syy miksi asiaa kysyin oli se että kyseessä on melko voimakas väite.
Keep your head up, I'm back!
-
- päähänpotkija
Voimakas väite? Jätkä, tässä puhutaan mielikuvista ja musiikkimausta. Ei näissä asioissa superlatiivit tarvitse perusteluita.Inhale/Exhale kirjoitti:Eli toisin sanoen kokemuksesi raskaan musiikin äärimmäisistä laidoista on rajallinen.Kristian Hyvärinen kirjoitti: Minusta tuntuu siltä.
No joo, itseasiassa syy miksi asiaa kysyin oli se että kyseessä on melko voimakas väite.
Ja tietty minun kokemukseni on rajallinen. Onko se sinulla sitten rajaton?
- George Carlin
- George Carlin
Seuraajat
Hohto • Hukka • Joni Samanen • Kartsa • KingBuzzo • kivi • Malefactor • Satsujin • SeniliX • SirSamuel • Stick • Thelema • Tommittaja • Tontsam • Wombattle