Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Pääsykokeet

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Pääsykokeet

#31

Viesti Mika »

Mukava lukea tällaisia viestejä. Toivotan onnea kaikille hakeneille :)
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Mojo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 194
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Helsinki

Pääsykokeet

#32

Viesti Mojo »

Tänään oli haastattelu & ryhmäkeskustelu Hämeenlinnan OKL:een.

Huvitti hieman haastattelijaraadin roolit: jäsen Empaattinen hoiti suurimman osan puhumisesta, jäsen Yllättäjä istui suurimman osan aikaa hiljaa ja heitti väliin pari pommia, esim: "äänestitkö?" "oletko kansalaisvaikuttaja?" tms. Jäsen Yrmy tyytyi mulkoilemaan ja tekemään muistiinpanoja.

Ryhmäkeskustelussa oli kanssa aika hauska tilanne, piti kertoa lyhyesti ajatuksia lehtiotsikosta: "Kevätkiimassa ollut sonni pysäytti autoilijat".

Pokka piti ihan hyvin, ainakin omasta mielestä. Keskiviikkona olisi vielä toinen sessio Helsingissä...
"Kun lampaat eksyvät vuorille, ne huutavat. Joskus tulee emo. Joskus susi."

Cormac McCarthy, Veren ääriin
Kuvake
Woodpeckress
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 76
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Nokia

Pääsykokeet

#33

Viesti Woodpeckress »

Sellasta se on: yhteenkään yliopistoon en päässyt, ei edes hiponut läheltä, hitto vie. Geologiassakin 22. varasija, mahdottoman lohduttavaa. Odotellaan nyt vielä sitten se ammattikorkean tulos, vaikka ei sekään varmaan tärppää.
Että alankin samantien kattelemaan eläintäyttäjiä, jotka huolisivat tämän tytön oppiinsa...
Hakkaa kuin tikka.
Kuvake
mronkain
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 8623
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Roihuvuori

Pääsykokeet

#34

Viesti mronkain »

Kävin itsekin yrittämässä Haaga-Helian journalismin (aikuis) pääsykokeissa, mutta ei tärpännyt. Ihan alkuun vähän vitutti, kun vielä kone paukahti samaan syssyyn, mutta nyt kulkee taas jo.

- Marko
Slind
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 689
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Jyväskylä
Yhteystiedot:

Pääsykokeet

#35

Viesti Slind »

Tänään tuli aamusella tekstiviesti ja myöhemmin postissa kirje. Sisälle pääsin kaikkiin neljään mihin hain, heittämällä vaikka itse kehunkin. Pääsykokeissa näköjään sössin ihan urakalla, pisteitä tuli 24/35 mutta ei sinänsä ihme kun laskurutiini on nolla enkä juurikaan pohtinut ratkaisujani. Jotenkin arvelin että sisällepääsy on helppoa ja niinhän siinä kävi että pisteet riittivät 1. ja 2. hakutoiveeseen ilman pääsykoettakin.
The only difference between myself and a madman is that I am not mad.
Kuvake
Woodpeckress
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 76
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Nokia

Pääsykokeet

#36

Viesti Woodpeckress »

Ai hemmetti vieköön! Tää likka pääsi kuin pääsikin kouluun! :D
Hämeen ammattikorkeakouluun Evolle metsätalousinsinööriksi siis opiskelemaan. Hitsi kun olen iloinen! Olin aivan varma, etten pääse mihinkään!
Tamk mulla oli ensimmäisenä hakutoiveena, mutta sinne ei riittänyt pisteet. Hamkiin pisteet riittivät mainiosti, joten sinne suunnistellaan sitten syyskuussa.
Hakkaa kuin tikka.
jussip
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2447
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Suomi

Pääsykokeet

#37

Viesti jussip »

Ainiin! Itsekin hain muistaakseni 7 eri paikkaan, koska halusin testata tuota uutta sähköistä hakujärjestelmää yliopistoihin. En kuitenkaan toimittanut minnekään mitään todistuksia tms., enkä osallistunut pääsykokeisiin. Sain tällä viikolla ilmoituksen että jäin parin pisteen päähän että olisin päässyt KTM-koulutukseen todistus+pääsykoe kiintiössä, muista paikoista ei sitten kuulunutkaan mitään :)
Mojo
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 194
Lauteille: Tammikuu 2009
Paikkakunta: Helsinki

Pääsykokeet

#38

Viesti Mojo »

Helsingistä tulla napsahti opiskelupaikka kotitalouden opettajan koulutukseen :)
"Kun lampaat eksyvät vuorille, ne huutavat. Joskus tulee emo. Joskus susi."

Cormac McCarthy, Veren ääriin
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Pääsykokeet

#39

Viesti Mika »

Onneksi olkoon!

Mites muut potkulaiset? Kaikki tulokset ovat kaiketi viimeistaan eilen jo saapuneet.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Yin
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 274
Lauteille: Huhtikuu 2008
Paikkakunta: Espoo

Pääsykokeet

#40

Viesti Yin »

Joo, en mää mihkää päässy. Intti alkaa tammikuussa, kattoo sen jälkeen uusiks tätä hommaa. Toisaalta olen kyllä tyytyväinen etten päässyt mihinkään, koska ensinnäkin epäonnistuminen opetti minulle paljon enemmän, sekä olin myös selkeästi väärällä alalla. :D
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 65 kurkkijaa