Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Esittelyt

Löylyttelyä yli lajirajojen. Kaikkien kamppailulajien yhteisalue.

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 151
Viestit: 93925
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#76

Viesti Mika »

fatman kirjoitti:
Nabil Mokhtari kirjoitti: Vapaa-aikani käytän Tang Lang -treeneihin sekä ryhmän lukuisiin oheistapahtumiin, konsolipeleihin, ruoanlaittoon ja syömiseen sekä vaimoiluun.
Hoidatko tuon vaimoilun itse vai miten...siis :?: :?
:smt044
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Nabil Mokhtari
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 498
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#77

Viesti Nabil Mokhtari »

fatman kirjoitti:
Nabil Mokhtari kirjoitti: Vapaa-aikani käytän Tang Lang -treeneihin sekä ryhmän lukuisiin oheistapahtumiin, konsolipeleihin, ruoanlaittoon ja syömiseen sekä vaimoiluun.
Hoidatko tuon vaimoilun itse vai miten...siis :?: :?
Kaikki aina ihmettelee tuota ilmaisua :lol: :lol: Vaimoilu on laatuaikaa vaimon (=avopuolison/vaimon/pitkäaikaisen tyttöystävän) kanssa.
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 4042
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#78

Viesti fatman »

Nabil Mokhtari kirjoitti:
fatman kirjoitti:
Nabil Mokhtari kirjoitti: Vapaa-aikani käytän Tang Lang -treeneihin sekä ryhmän lukuisiin oheistapahtumiin, konsolipeleihin, ruoanlaittoon ja syömiseen sekä vaimoiluun.
Hoidatko tuon vaimoilun itse vai miten...siis :?: :?
Kaikki aina ihmettelee tuota ilmaisua :lol: :lol: Vaimoilu on laatuaikaa vaimon (=avopuolison/vaimon/pitkäaikaisen tyttöystävän) kanssa.
Hyvä, toivoinkin sen tarkoittavan juuri tätä. :p
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 151
Viestit: 93925
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#79

Viesti Mika »

fatman kirjoitti:
Nabil Mokhtari kirjoitti:
fatman kirjoitti:
Nabil Mokhtari kirjoitti: Vapaa-aikani käytän Tang Lang -treeneihin sekä ryhmän lukuisiin oheistapahtumiin, konsolipeleihin, ruoanlaittoon ja syömiseen sekä vaimoiluun.
Hoidatko tuon vaimoilun itse vai miten...siis :?: :?
Kaikki aina ihmettelee tuota ilmaisua :lol: :lol: Vaimoilu on laatuaikaa vaimon (=avopuolison/vaimon/pitkäaikaisen tyttöystävän) kanssa.
Hyvä, toivoinkin sen tarkoittavan juuri tätä. :p
No, äläs nyt! Kyllä Nabilista ihan hyvä vaimo tulisi.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
fatman
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 4042
Lauteille: Helmikuu 2005
Paikkakunta: Karkkila

#80

Viesti fatman »

Mika kirjoitti:
fatman kirjoitti:
Nabil Mokhtari kirjoitti:
fatman kirjoitti:
Nabil Mokhtari kirjoitti: Vapaa-aikani käytän Tang Lang -treeneihin sekä ryhmän lukuisiin oheistapahtumiin, konsolipeleihin, ruoanlaittoon ja syömiseen sekä vaimoiluun.
Hoidatko tuon vaimoilun itse vai miten...siis :?: :?
Kaikki aina ihmettelee tuota ilmaisua :lol: :lol: Vaimoilu on laatuaikaa vaimon (=avopuolison/vaimon/pitkäaikaisen tyttöystävän) kanssa.
Hyvä, toivoinkin sen tarkoittavan juuri tätä. :p
No, äläs nyt! Kyllä Nabilista ihan hyvä vaimo tulisi.
Niin, en siis Nabilin kykyjä epäillyt...
In my heart, in my mind, in my soul
lalalaalaa lalalaalaa lalalaa
Kuvake
Nabil Mokhtari
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 498
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

#81

Viesti Nabil Mokhtari »

Mika kirjoitti: No, äläs nyt! Kyllä Nabilista ihan hyvä vaimo tulisi.
:smt061 :maahan:
Miksi mä kuulen kaikkein sydäntälämmittävimmät kohteliaisuudet Tang Lang -tyypeiltä? Vähän aika sitten Krista sanoi mulle että mä näytän ihan pojalta kun olin leikannut hiukset :D
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#82

Viesti Tohtori Krabola »

Haidihou!

Minä ole Turkka "takkutukka" Tervonen, 26 vuotta ja alunperin kotoisin Helsingistä. Joensuuhun muutin opiskelemaan kuvataidetta ja kokeilemaan yhteiseloa nais-merkkisen ihmisen kanssa. Jälkimmäinen on oikein tuntunut onnistuvan, mutta taiteilu on verissä. Sitä ei voi estää. Elämäni tällä hetkellä täyttää koulu, wushu (opetan pientä ryhmää), bujinkan budo taijutsu (alkeiskurssilla vielä viihdytään), musiikki, elokuvat, hyvä ruoka ja satunnainen instrumenttien renkkaus.

Soittimiin liittyvä rakkain muisto liittyy ensimmäisen sähkökitarani (ja ainoan) ostoon, marssin levytukun ovesta sisään ja vaadin itselleni kitaraa. Vasenkätisiä keppejä löytyi vain kaksi, toinen maksoi 1000 euroa ja toinen n. 350 euroa. Ei liene vaikea arvata kumman valitsin :p . Täytyihän samalla sitten ostaa vahvistin, että metelöinti saatiin maksimoitua. Musiikkikaupan setä yhdisti minut ja kitaran ämyriin ja soitin ensimmäisen riffin joka tuli mieleen. Tässä tapauksessa oli Metallican Seek and Destroy. Alottaessani revityksen koko kauppa hiljentyi ja kääntyi katsomaan minua, kyllä tunsin itseni rokkitähdeksi. 8)

Lempiväri on punainen
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Mika_K
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 143
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#83

Viesti Mika_K »

no, jospa minäkin kirjotan tänne jotain itsestäni :)

Olen Mika Kukkonen ja ikää on nytten tullut runsaat 18 vuotta :D
Elokuussa muutin Paltamoon Muhokselta, ja kyllä siinä välissä ehin asua 2 viikkoa Oulussakin :p Eli tuo Paltamoon muutto tuli ihan tyttöystävän takia ;) Samalla on ikävä kyllä treenaaminene jäänyt vähän vähemmälle, joten olen jatkanu Tai Chita etäopiskeluna ja aattelin kokeilla nyt keväällä Tae Kwon Doa (Jussi onkai tällä kertaa oikein? 8) )
Joten samalla vaihdoin myös koulua, ja nykyään opiskelen Kainuun Ammattiopistossa liiketalouden alalla, koulutusohjelmani on taloushallinto. Aloitin opiskelun 2003 mutta menee näköjään neljänteen vuoteen :(
Nykyään epäilen että tästä ei varmaankaan tule minulle ammattia, vaan yritän loytää jotain mielekästä. En kyllä tiedä vielä mitä se on :p
Kun valmistun olemme tyttöystäväni/avovaimoni kanssa ajatelleet muuttaa Helsinkiin tai Tampereelle. Jossa aion pitää välivuoden käydä töissä ja harjoitella Kung Futa (ainakin Tang Lang ja Thieu Lam kiinnostavat ;) ) kiinnostaisi myös aloittaa Bujinkan Budo Taijutsu uudestaan.... Mutta tuosta pitää katsoa sitten kun se on ajankohtaista.

Siinäpäs oli jotain :roll:
''Kun minä olen hereillä, eikä minulla ole mitään tekemistä, niin silloin minä olen nukkumassa.'' -Minä
Kuvake
Sirpa
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 173
Lauteille: Syyskuu 2005

#84

Viesti Sirpa »

Nabil Mokhtari kirjoitti: Miksi mä kuulen kaikkein sydäntälämmittävimmät kohteliaisuudet Tang Lang -tyypeiltä? Vähän aika sitten Krista sanoi mulle että mä näytän ihan pojalta kun olin leikannut hiukset :D
Voi, älä huoli, Nabil, et näytä! :smt056



:badgrin: :badgrin: :badgrin: :badgrin:
-Sirpa Pahkuri-
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

#85

Viesti Elina »

Hei. Minä olen Elina.

Moi! :smt006
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#86

Viesti Tohtori Krabola »

Elina kirjoitti: Hei. Minä olen Elina.

Moi! :smt006
Toi oli vähän köyhä esittely. :D
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 20207
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#87

Viesti JanneM »

Mika_K kirjoitti: Tae Kwon Doa (Jussi onkai tällä kertaa oikein?)
VAikka en Jussi olekkaan, niin ei mennyt oikein. Tai toisaalta meni, mutta yleisimmin käytetyt kirjoitusasut joita isoimmat liitotkin (WTF ja ITF:ät) käyttävät ovat taekwondo (WTF/Kukkiwon) ja taekwon-do (ITF ja ITF sekä ITF)
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Mika_K
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 143
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#88

Viesti Mika_K »

VAikka en Jussi olekkaan, niin ei mennyt oikein. Tai toisaalta meni, mutta yleisimmin käytetyt kirjoitusasut joita isoimmat liitotkin (WTF ja ITF:ät) käyttävät ovat taekwondo (WTF/Kukkiwon) ja taekwon-do (ITF ja ITF sekä ITF)
No, selvä... Olen vain tottunut kirjoittamaan välilyönnin kanssa :D
''Kun minä olen hereillä, eikä minulla ole mitään tekemistä, niin silloin minä olen nukkumassa.'' -Minä
Kuvake
kenttiensankari
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 5265
Lauteille: Toukokuu 2005
Paikkakunta: Wroclaw
Etulaji: Potkunyrkkeily
Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate

#89

Viesti kenttiensankari »

Moi! Olen Marko Nissinen Imatralta. Olen 19-vuotias AMK:ssa tuotantotaloutta opiskeleva nuorimies. Tavoitteena olisi joskus myös poliisikouluun hakea, mutta ajankohtaa en vielä osaa sanoa. Armeijaa en ole käynyt, ja en tiedä milloin sen tulen käymään, mutta varmaan vuoden pyrin siellä olemaan, tai vähintään 9kk.

Olen treeneillut vähän päälle 3 vuotta Shorinjiryu Renshinkan karatedoa Imatran Kusankussa. Omaan hienon vihreän vyön, ja se pysynee lanteilla vielä aika pitkään, ikivihreä linjalla ollaan. Apuohjaajana olen toiminut noin vuoden verran, mutta ensi vuosi on poikkeus, en saanut vetovastuuta, enkä taida sitä jatkossakaan saada, kun tavoitteenani on aloittaa MMA, ja aika ei riitä kaikkeen. Kamppailussa kivointa on matsaaminen, ja runsas hikoilu. Karatessa kiinnostaa myös lajin historia, salilla käytettävä kuri, ja kohteliaat käytöstavat, jotka kasvattavat nöyryyttä. Koska pidän myös kilpailemisesta ottelupuolella, niin MMA:n aloittaminen tulee ajankohtaiseksi.

Tykkään tytöistä, mustasta, nissan micrasta, munakupeista, saarioisten maksalaatikosta, uunilohesta ja erityisen paljon pidän oluesta. Tykkään myös raskaammasta musiikista.

En pidä vesisateesta, pakkasista, matemaattisista aineista, opiskelusta, polvivammoista, forssan maksalaatikosta, enkä myöskään pidä viskistä. HipHopkulttuuri ja räp eivät saa kannatustani.

Sanon mitä ajattelen, enkä ajattele mitä sanon. Mut kadun aina myöhemmin :)
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 9
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

#90

Viesti Jussi Häkkinen »

Jussi Häkkinen, 29 vuotta.

Viimeisen levelin loppupahis. Ja sinulta on panokset loppu.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 97 kurkkijaa