Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parisuhdestatuksesi?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Parisuhdestatuksesi?

Naimisissa
78
28%
Kihloissa
17
6%
Avoliitossa
35
13%
Seurustelusuhteessa
31
11%
Monisuhteessa
2
1%
Avoimessa suhteessa
5
2%
Kaukosuhteessa
2
1%
Hoitosuhteessa
3
1%
Sinkku (vapaaehtoisesti)
41
15%
Sinkku (olosuhteiden pakosta)
48
17%
En oikein itsekään tiedä enää...
15
5%
 
Ääniä yhteensä: 277

heian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3164
Lauteille: Maaliskuu 2006
Paikkakunta: Sonkajärvi

Parisuhdestatuksesi?

#31

Viesti heian »

Naimisissa olen. Seuraavaksi onkin jo 5v hääpäivä. Nopeesti kyllä aika mennyt. Toivon mukaan yhteisiä vuosia on edessä vielä paljon.

Railakkaasta sinkkuelämästä en tiedä mitään, sillä teininä olin (liian) kiltti tyttö ja nykyisen ukkoni kanssa aloin seurustelemaan viikko lakkiaisten jälkeen...
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#32

Viesti Lasse Candé »

Seurustelusuhteessa.

Nämä puheenaiheet on vaikeita... Mulle tuli vähän sama mieleen kuin BG:lle tuosta sinkkuuden ja huonon suhteen vastakkainasettelusta. Jotenkin sen kuuleminen kajahtaa minulle aina sillä tavalla ettei siinä ole mitään pointtia. Käytännössä ajoitukset suhteen syventämiseen tai keventämiseen/irtisanomiseen ei kuitenkaan tulle tuonkaltaisista periaatepäätöksistä? Tai ehkäpä sitten jollakulla tulee, kun päättää että mitta on täysi... Sinkkuna taas tulevaisuuteen katsoen en vain ymmärrä mitä periaate käytännössä tarkoittaa.

Varmasti suurin osa meistä olisi joskus voinut ajoittaa jotain paremminkin, ei siinä mitään...
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Parisuhdestatuksesi?

#33

Viesti Kari Aittomäki »

Phah.
Harakat on mukavia tapauksia, käkättelee kaikelle ja koikkelehtii kimpassa saman kumppanin kanssa koko kaarensa.

Ihmiset jotka yrittää samaa on tyhmempiä ku harakat.
Parisuhteet on niinku niin väkinäistä vääntämistä notta ristus.

Minoon ollu naimisissa ja kahesti kihloissa.
Likkakavereita onollu vissiin bussillinen ja kyhnäyksiä varmaan.. paljo ja vähä päälle.

Ei se juttu pelitä.
Musta näyttää että ihmiset on suhteessa lähinnä laiskuuttaan tai taloudellisten sitoutumisien tai muksujen kautta.
Tai jokukombo.
Sitä tramboliinista väsyy jouset niinku melko peijakkaan äkkiä tai nopeemmin.

Enmä sitäsano, tunnen monta, monta, monta pariskuntaa joitten tarinan toivon jatkuvan.
Ittelläni koko karuselli on jo katottu.
Tack och adjö.

... mut parempi hiihdellä yksinään
tiens' itse aukaista itselleen
ja yksin uhmata yötä.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#34

Viesti Jussi Häkkinen »

Kari Aittomäki kirjoitti: Parisuhteet on niinku niin väkinäistä vääntämistä notta ristus.
Jos ovat väkinäisiä, on väärä kumppani. Jos tuntuu luontevalta, on oikea. "Sitoutumisen" pitää tulla luonnostaan, ei pakottamalla.


Mutta niin, eivät suhteet kaikille taida edes olla luonnollisia. Silloinkin on vaihtoehtoja.


Takana muutama parisuhde, yksi pitkä parisuhde, muutama vuosi melkoista säätämistä, vakisäätöjä, FWB:tä ja kaikenlaista ilman oikeastaan mitään haluakaan parisuhteutumiseen (pitkän suhteen jälkee pään korjautuminen ottaa tovin), pari pikkuisen vakavampaa kuviota ja nyt sitten naksahti niin kohdalleen kuin vain voi osua. Enkä laittaisi pahakseni vaikka tässä pysyisi.


's all goody.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Pyjamasankari
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1878
Lauteille: Joulukuu 2008

Parisuhdestatuksesi?

#35

Viesti Pyjamasankari »

Kari Aittomäki kirjoitti: Phah.
Harakat on mukavia tapauksia, käkättelee kaikelle ja koikkelehtii kimpassa saman kumppanin kanssa koko kaarensa.

Ihmiset jotka yrittää samaa on tyhmempiä ku harakat.
Parisuhteet on niinku niin väkinäistä vääntämistä notta ristus.

Minoon ollu naimisissa ja kahesti kihloissa.
Likkakavereita onollu vissiin bussillinen ja kyhnäyksiä varmaan.. paljo ja vähä päälle.

Ei se juttu pelitä.
Musta näyttää että ihmiset on suhteessa lähinnä laiskuuttaan tai taloudellisten sitoutumisien tai muksujen kautta.
Tai jokukombo.
Sitä tramboliinista väsyy jouset niinku melko peijakkaan äkkiä tai nopeemmin.

Enmä sitäsano, tunnen monta, monta, monta pariskuntaa joitten tarinan toivon jatkuvan.
Ittelläni koko karuselli on jo katottu.
Tack och adjö.

... mut parempi hiihdellä yksinään
tiens' itse aukaista itselleen
ja yksin uhmata yötä.
:lol:

+1. Mun mahdollinen tuleva vaimokaan ei ole edes syntyny vielä. Olen ny 31v, jos meen viiskymppisenä naamiaisiin 18 vee pimatsun kanssa..niin mun laskuopilla voin melkein parikymmentä vuotta rillutella menemään vielä. Vaimokin siis syntyy vasta ens vuonna, enkä tiedä edes mihin maahan.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parisuhdestatuksesi?

#36

Viesti Mika »

Lasse Candé kirjoitti: Mulle tuli vähän sama mieleen kuin BG:lle tuosta sinkkuuden ja huonon suhteen vastakkainasettelusta. Jotenkin sen kuuleminen kajahtaa minulle aina sillä tavalla ettei siinä ole mitään pointtia. Käytännössä ajoitukset suhteen syventämiseen tai keventämiseen/irtisanomiseen ei kuitenkaan tulle tuonkaltaisista periaatepäätöksistä? Tai ehkäpä sitten jollakulla tulee, kun päättää että mitta on täysi... Sinkkuna taas tulevaisuuteen katsoen en vain ymmärrä mitä periaate käytännössä tarkoittaa.
Tuossahan oli lähinnä kyse hypoteettisesta tilanteesta, jossa henkilö tietää aloittavansa suhteen, joka ei ole likikään optimaalinen ja joka siksi ei kestä. Harvempi meistä taitaa tietoisesti tällaisia päätöksiä tehdä. Mutta useampi saattaa epätoivon sumentamana suorittaa tällaisia vääränlaisia korjausliikkeitä. Siksi olisikin niin kovin tärkeää tuntea itsensä läpikotaisin.

Aiheeseen liittyvä lainaus:
Robert Fritz kirjoitti: If you limit your choices only to what seems possible or reasonable...you disconnect yourself from what you truly want, and all you have left is a compromise...the human spirit will not invest itself in a compromise.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Parisuhdestatuksesi?

#37

Viesti Kristian Hyvärinen »

Verratessani koko elämää sinkkuna ja koko elämää huonoissa suhteissa viittasin lähinnä epätoivoiseen parisuhteen tavoitteluun parisuhteen takia. Mielestäni se ei ole terveellinen lähtökohta tällaiseen asiaan - vaikka eihän se tietenkään noin yksinkertaista ole, ja kärjistämällä päästään aina enintään puoleenväliin keskustelun pointtia.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Beatrix
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 136
Lauteille: Marraskuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#38

Viesti Beatrix »

Ihan väärän ihmisen kanssa (pitkään) oleminen voi aiheuttaa jäljet, joita paikkaillaan pitkään.
Mika Väyrynen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 943
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Parisuhdestatuksesi?

#39

Viesti Mika Väyrynen »

Mä en pysty vastaamaan ihan järkevästi:

"olen naimisissa ja seurustelen". Eli avioero ei vielä lopullinen, mutta seurustelu käynnissä - vakava sellainen. Yhdellä kaverilla sama tilanne,eipä tuossa mitään erikoista ole :-)

Virallinen status kai on: "naimisissa, avioero vireillä". Tuo väh puolen vuoden harkinta-aika on tässä tapauksessa ihan pxxxstä, se liitto kun loppui jo pari vuotta sitten. No, se loppuu juridisestikin ihan kohta. Aamen !

Mika V.
Kuvake
Paapan poika
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 95
Lauteille: Elokuu 2010

Parisuhdestatuksesi?

#40

Viesti Paapan poika »

Sinkkuna mennään vielä. Katsotaan jos vaikka tekisi siihen muutoksen kun tallaan taas suomessa. Nyt täällä vaihto-oppilaana ei ainakaan mitään vakavaa uskalla edes harkita. :?
Onneksi olen vielä sen verran nuori ja lukiota on vielä muutama vuosi jäljellä joten ihan hyvinhän tässä on aikaa naisillekin! :lol:
Try never to think of them as inferior to yourself. If you can, try not to even think of yourself as better than the humblest beggar. You will look the same in your grave.
Aikku
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 773
Lauteille: Syyskuu 2008

Parisuhdestatuksesi?

#41

Viesti Aikku »

Seppo Räty kirjoitti: Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin.
Lähde: wikisitaatit
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#42

Viesti Jussi Häkkinen »

Beatrix kirjoitti: Ihan väärän ihmisen kanssa (pitkään) oleminen voi aiheuttaa jäljet, joita paikkaillaan pitkään.
Oikean kanssa hajoaminen se jäljet vasta jättääkin.


Niitä ei voi paikata. Onneksi voi rakentaa uutta. :)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Clancy B.
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3386
Lauteille: Kesäkuu 2009

Parisuhdestatuksesi?

#43

Viesti Clancy B. »

valikosta muuten uupuu "leski", voi koskea sekin jotakin ihmistä...
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.

Sun Tzu
tmm
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1667
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä

Parisuhdestatuksesi?

#44

Viesti tmm »

Naimisissa. Kääk. häiden järjestäminen oli kyllä sellaista puuhaa, että never again samaa ruljanssia.
Sulava kuin voi kuumalla pannulla.
nipsuli
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 965
Lauteille: Marraskuu 2009
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: HJJ, BJJ, modernisoitu shaolin kung fu, thainyrkkeily, escrima

Parisuhdestatuksesi?

#45

Viesti nipsuli »

Beatrix kirjoitti: Ihan väärän ihmisen kanssa (pitkään) oleminen voi aiheuttaa jäljet, joita paikkaillaan pitkään.
Niin totta.. :?
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 78 kurkkijaa