Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Suuri kysymysketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Piina
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 300
Lauteille: Lokakuu 2006
Paikkakunta: Espoo
Etulaji: Brasilialainen jujutsu, Tenshin shōden Katori shin
Takalajit: Genbukan Ninpo Bugei
Bujinkan Budo Taijutsu
Krav Maga

Suuri kysymysketju

#1141

Viesti Piina »

Kääpä kirjoitti: Mitä buddhalaisuuteen viittaavaa on Matrixissa?
Joku tehnyt tälläisen sivun :)

http://www.thedailyenlightenment.com/matrix.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Marko Hirvonen :meditoi:
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 181

Suuri kysymysketju

#1142

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Piina kirjoitti:
Paappa kirjoitti: Tämmönen todella miehekäs kysymys tähän väliin: suositelkaa hyvää pölynimuria :D

Vanha tuli tiensä päähän, pysyy kasassa jesarilla. Pitäisi siis saada pikimmiten uusi.
Tää
http://www.fi.dyson.com/store/" onclick="window.open(this.href);return false;

Vähän hintava mutta on kyllä sen arvoinen. Paras imuri ikinä :)
Joo, jokanen joka on kattonu Late Late Night with Craig Fergusonia tietää että imurin pitää olla Dyson Ball vacuum jossa on "Proper amount of suction." :D
[youtube][/youtube]
MikkeM
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 32
Viestit: 1621
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Klaukkala.

Suuri kysymysketju

#1143

Viesti MikkeM »

Dyson on kyllä hyvä imuri,varsinkin lemmikkitalouksissa.
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Suuri kysymysketju

#1144

Viesti tohtorismies »

Mitä tuohon kilpailuviettiin tulee niin v!tuttaa. Niinqu big time, jos se ei ole reilun rehtiä kilpailua kilpailu mielessä. Mutta tämä arkielämän oman paremmuutensa vakuuttelu itselle/muille niin se on jotakin... Ällöttävää. Meitin työmaalla aikaiset miehet tappelee melkein tosissaan siitä että kenenkä auto on paras kellä on siistein keittiö ja ennenkaikkea kuka on kaikista kovin remppamies!! Nimittäin se jos miä määrittää oman identiteetin sekä paremmuuden muihin nähden!! Ei jessus.. Ei mitään, kyllä minäkin olen ihan käsistäni kätevä ja monta asiaa elämässäni osaan joka on käsittääkseni melko yleistä meidän ihmisten piirissä että kykenee tekemään useita erilasia asioita mutta ei minulla ole sellaista fiilistä että minun tarvitsi tapella siitä että minä osaan jotakin paremmin kuin muut ja käsitellä asiaa siten että jos osaan jonkin asian paremmin kuin joku muu yksilö että se tekisi minut jotenkin paremmaksi ihmiseksi.. Ei stana. Ei ole niin heikko itsetunto.
Kilpailemisesta minä tietyissä asioissa pidän mutta silloinkin valehtelematta kilpailen enneminkin itseni kanssa kuin muiden ihmisten. Minä en saa YLEENSÄ kovinkaan suurta nautintoa siitä että olen parempi kuin joku muu, saan nautinnon siitä että olen parempi kuin ennen.
Tietysti poikkeuks tilanteitakin on..
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 54
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Suuri kysymysketju

#1145

Viesti kollegiassessori »

Piina kirjoitti:
Kääpä kirjoitti: Mitä buddhalaisuuteen viittaavaa on Matrixissa?
Joku tehnyt tälläisen sivun :)

http://www.thedailyenlightenment.com/matrix.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mä meinasin sanoa että eikös Morpheus ollut kalju..

Uskonnoista puheenollen, luin kesällä Kungfutsen Keskustelut ja ajattelin ostaa kyseisen opuksen itselleni, mutta miksei helkutissa Suomalainen kirjakauppa myy näin tärkeää ja merkittävää kirjaa? Mistä saisin käsiini suomenkielisen painoksen?
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 159
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Suuri kysymysketju

#1146

Viesti DeusVult »

kollegiassessori kirjoitti: Uskonnoista puheenollen, luin kesällä Kungfutsen Keskustelut ja ajattelin ostaa kyseisen opuksen itselleni, mutta miksei helkutissa Suomalainen kirjakauppa myy näin tärkeää ja merkittävää kirjaa? Mistä saisin käsiini suomenkielisen painoksen?
Kokeile Akateemista. Niiden kautta saa vissiin ainakin joitain kirjoja tilattua, jos ei niillä ole suoraan hyllyssä.
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
ville
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 584
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ylivieska

Suuri kysymysketju

#1147

Viesti ville »

Mistä tietää, että on aika luovuttaa?
Ville Kukonlehto - Ylivieska Wing Tsun

Hän joka haluaa - löytää keinot
Hän joka ei haluaa - keksii selitykset
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 56
Viestit: 24803
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Suuri kysymysketju

#1148

Viesti Mjölnir »

ville kirjoitti: Mistä tietää, että on aika luovuttaa?
Sitten kun mielenkiinto lakkaa miettiä syitä jatkaa.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
Kuvake
n0k
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 1117
Lauteille: Elokuu 2010
Paikkakunta: Hyvinkää
Etulaji: BJJ
Takalajit: Krav Maga, Defendo

Suuri kysymysketju

#1149

Viesti n0k »

Never give up, never forgive
Tripping a blind man so easy to do,
Tripping a blind man why can't it be you?
Kuvake
ville
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 584
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ylivieska

Suuri kysymysketju

#1150

Viesti ville »

Mjölnir, näin olen ajatellut asian itsekin.
Törmäsin vain siihen ongelmaan, että jos syyt jatkaa on aina ne samat. Mistä sitä tietää, että onko ne riittäviä syitä?

No joo, kyllähän minä "aikuisena" tiedän, että ei sitä tiedä ennen kuin koittaa. Ratkaisun oikeellisuus selviää vain tekemällä sen ratkaisun.
Ville Kukonlehto - Ylivieska Wing Tsun

Hän joka haluaa - löytää keinot
Hän joka ei haluaa - keksii selitykset
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 54
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Suuri kysymysketju

#1151

Viesti kollegiassessori »

Tattis Vlad.

Voiko kaakaojauhe mennä pahaksi vai lähteekö siitä vanhetessa vain maku?
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Kuvake
Leij0na
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 178
Lauteille: Huhtikuu 2009

Suuri kysymysketju

#1152

Viesti Leij0na »

kollegiassessori kirjoitti: Tattis Vlad.

Voiko kaakaojauhe mennä pahaksi vai lähteekö siitä vanhetessa vain maku?
Lukeeko siinä "parasta ennen" päiväys??
Life's battles don't always go to the stronger or faster man. But sooner or later the man who wins, is the man who thinks he can. -Vince Lombardi
Kuvake
Zherec
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 1097
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Suuri kysymysketju

#1153

Viesti Zherec »

Ei siitä myrkyllistä tule.
-Janne Laakso
"10% inspiration, 90% perspiration."
Kuvake
kollegiassessori
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 54
Viestit: 2405
Lauteille: Kesäkuu 2006

Suuri kysymysketju

#1154

Viesti kollegiassessori »

No sitä vähän minäkin. Kiskon täällä n. 20 vuotta vanhaa ouboita eikä tämä nyt mitenkään kummalliselta maistu. Tosin olen myös mössöttänyt retkikeittimen makarooneja joihin oli nähtävästi valunut vähän spritä enkä mä huomannut mitään.

Makuaisti on ihan yliarvostettua.
"It's a good tonic, altruism. Nothing helps one put problems in perspective like allegiance to higher cause."
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 49
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Suuri kysymysketju

#1155

Viesti Aleksi T »

Sanokaapa, miks jotkut käyttävät ilmausta "hajota" tarkoittamaan nauruun repeämistä tms. Itse olen käsittänyt hajoamisen aina sellaisena henkisenä luhistumisena, mutta joissain yhteyksissä vaikka nyt naurunappulassa jonkin kuvan kommentteihin laitetaan "hajosin". Mulle ei nyt yhtään aukene tuo.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 82 kurkkijaa