porky kirjoitti:
masha kirjoitti:
Heh.
Mua vähän hävettää kun kalliimmat vaatteet mitkä omistan on treenivaatteita
Tai sitten olen salaa ylpeä
Tytöt töissä puhuu satojen eurojen merkkivaatteista ja 200 euron meikkipussista ja mä mietin millon tilais uuden gi:n
Ilmoittaudun samaa porukkaan
Nyt kun mulle on kasvanu tää kumpu tähän ja garderobi on ollut pakko pistää uusiksi niin oon lähinnä vaan yrittäny selviytyy tästä mahdollisimman yksinkertaisesti, helposti, nopeasti ja edullisesti... Mutta treenikamojen shoppailuun panostetaan rajattomasti aikaa ja vaivaa ja ehkä vähän liikaakin rahaa

.
Oikein, sisaret!

Paisti mä kyllä tykkään shoppailla myös salin ulkopuolisia vaatetuksia, tosin kirppareilta useimmiten...
Tunnustan että myös tänään ostin suht kalliin juoksuun tarkoitetun capri-hamesysteemin. Makean näköinen!

Ja menin suoraan lauantaitreeneihin tatamille jossa caprit hiertyi polvista saman tien nypyille. Murrrr!!!! Mutta ei taida auttaa reklamaatiot kun tuote ei ole hikipainiin tarkoitettu, pyh. :evil: Täytyy käyttää tätä viehkeää asua sitten muissa liikuntajutuissa.
Päivyri: Pe 8.10. Vaparin sparritreenit 1,5 tuntia
Enimmäkseen nyrkkeilyä, harjoitusta, harjoitusta, harjoitusta. Osaan hyvin ottaa nyrkistä nenään. Mutta yksittäisiä kertoja osuin jo itsekin, jeee. Vähän mattopainia lopuksi, viimeiset mehut pois.
La 9.10. "Sekavuoro" eri kamppailijoille 1,5 tuntia
En ole näissä lauantaitreeneissä ennen käynytkään, oli kivaa!

Monenlaisia treenaajia, kivaa vaihtelua.
Liityin painiporukkaan. Omat lämmittelyt + kaverin siltaamista alta saidista. Vyöryttelin myös katselemaan tullutta kaveriani, hih, se oli hauskaa! Sitten tekniikoita parin kanssa, jujia rear mountista ja normisviippauksia. Hyviä sovelluksia. Sitten paineja 3 min erillä. Judokoita tuli painiin mukaan, hauskaa vaihtelua kun ne menikin vähän "eri tyylillä". Lopuksi harjoiteltiin hyvää tekniikkayhdistelmää: alta guardista aloittaen omoplataa mutta vaihtaen triangeliin. Toimi. 8-)