Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Suosikkiluovutusote?
Valvoja: Valvoja
-
- munillepotkija
- Lauteille: Syyskuu 2006
Suosikkiluovutusote?
Piti oikein pari kertaa katsoa, ennen kuin hahmotti miten päin tuo sälli tuossa tvistauskuvassa oikein on. Pitäisköhän itsekin opetella painimaan.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Suosikkiluovutusote?
? Kerrotko lisää, en ymmärrä.Kari Aittomäki kirjoitti: Ne naulaamisen ja tyynyrullat ja muut on mun kehittämiä.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Suosikkiluovutusote?
Kyllä painiminen on kivaa, mutta jos mahollista niin mä yritän vääntää homman voitokkaaseen lyömispositioon ihan treeneissäkin, ja pysyä koko nujun aikana suojassa niin että jos siinä lyötäs niin en ottasi turhaan moukkua. Alistusvietti on paljo siistimpi juttu omata ku kilpailuvietti, muahaha.
Mä yritin hetken miettiä tekniikoita, onhan niissä puoliaan, se ja se on jees ja ...
Oikeasti mä vaan lyön, se on suosikkini kun vastustaja taputtaa tahtia lyömiseen, ja se on kans siistiä ku se laittaa sormet ja muut eteen, saa rikkoa nekin siinä samassa. Ropistukset ja lisäkivat tietty toimii siinä ohessa, virkkuukoukuilla kämmenselät, teisholla nöösiputket auki ja lisäaikaa jekkuilulle. Käsi naamalle ja leukapiikkistä töötöttää.
Two-fingersissä polvi käden yli ja sitte me lyödään, ja paljon. Maksa tupaan tai jotain. Tai sekin on parhautta että kiepauttaa alla olevan käden ristiin sen pään ympäri, ottaa ponppua siitä kiepsautusmanööveristä ja lataa kyynärpään maksaan. Tai sitte asettuu pystympään jalkojensa suhteen, ja vetääkin pompusta 'mawan' niskakuoppaan heti kun tilaa löytyy.
On se harmi kun ei ollu leirillä virtaa loppunujakassa, käsittely oli just sellasta josta mä tykkään pirusti, se vaan että olin vastaanottavalla puolella, Ykä Leino päästeli kyljet herkiksi, puolisensataa moukkua, hehee. Parhautta. En luovuttanu. Kävi mielessä kyllä, mutta sitte samassa mietin treenaajatyyppejä, ja muistin että niijoo, mähän oon näitä jotka tykkää tästä, anna tulla vaan loverboy.
Mä yritin hetken miettiä tekniikoita, onhan niissä puoliaan, se ja se on jees ja ...
Oikeasti mä vaan lyön, se on suosikkini kun vastustaja taputtaa tahtia lyömiseen, ja se on kans siistiä ku se laittaa sormet ja muut eteen, saa rikkoa nekin siinä samassa. Ropistukset ja lisäkivat tietty toimii siinä ohessa, virkkuukoukuilla kämmenselät, teisholla nöösiputket auki ja lisäaikaa jekkuilulle. Käsi naamalle ja leukapiikkistä töötöttää.
Two-fingersissä polvi käden yli ja sitte me lyödään, ja paljon. Maksa tupaan tai jotain. Tai sekin on parhautta että kiepauttaa alla olevan käden ristiin sen pään ympäri, ottaa ponppua siitä kiepsautusmanööveristä ja lataa kyynärpään maksaan. Tai sitte asettuu pystympään jalkojensa suhteen, ja vetääkin pompusta 'mawan' niskakuoppaan heti kun tilaa löytyy.
On se harmi kun ei ollu leirillä virtaa loppunujakassa, käsittely oli just sellasta josta mä tykkään pirusti, se vaan että olin vastaanottavalla puolella, Ykä Leino päästeli kyljet herkiksi, puolisensataa moukkua, hehee. Parhautta. En luovuttanu. Kävi mielessä kyllä, mutta sitte samassa mietin treenaajatyyppejä, ja muistin että niijoo, mähän oon näitä jotka tykkää tästä, anna tulla vaan loverboy.
-
- munillepotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2007
-
- munillepotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2010
Suosikkiluovutusote?
En mää noiden nimiä tiedä mutta joku suora käsilukko se tais olla. Guardista alta tehtynä on aika mukava ja helppo tällee pitkäjalkaiselle! Toi Karin mainitsema virta-avain toimii erinomaisesti myös Leathermanilla tehtynä(siis ei niillä pihdeillä vaan korvanlehti siihen suljetun letukan reunaa vasten ja pyöräytys niin taputus tulee) Samaa voi myös käyttää keinona herättää sitkeääkin sitkeämmin unessa oleva ihminen. Yks taksikuski opetti mulle joskus..aina oli kuulemma takapenkiltä saanu pokan hereille..
"Ainoastaan erinomaisen lahjakkaita hoitajia, joiden luotettavuutta ja tarkkuutta on monta kertaa koeteltu, voipi lääkäri ottaa lähimmiksi apulaisikseen operationeissa ja haavain sitelemisessä, täten osoittaen ikäänkuin erityistä kunnioitusta hoitajaa kohtaan." (T Billroth: Käsikirja sairainhoidossa, 1885)
Seuraajat
Kaskinen • KolmioKuristaja • Lowclass • n0k • Riku Ähvä • shogun • Sumppi • TommyV • Vanhakankea