Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Karhu-mami

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2010

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Tetra kirjoitti: Ja kyllä se taito siinä koko ajan kasvaa. Lajin välttämättömiä huonoja puolia, että naiset on järestäänkin altavastaavana, mutta ainakin omalla kohdalla onnistumisen ilokin on ollut suurempi kuin muissa lajeissa.
Hyvin sanottu, täytyy oppia iloitsemaan pienistä onnistumisista. :lol: Tsemppiä treeniin!

Päivyri:
Ma 11.10. Tunnin kävelylenkki. Yritin juosta mutta outo mahakipu haittasi. Ja palelikin, olipas surkeaa. :(

Ti 12.10. Nyrkkeilytreenit 1,5 tuntia
En mä edes muista mitä tehtiin. :D Nyrkkeily vaatii niin kovaa keskittymistä, että en muista jälkikäteen mitään. Sain pariksi taas naisihmisen, oli kivaa mätkiä. Hiki tuli. :D
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Ke 13.10. Vaparitreenit 1,5 tuntia
Lämmöt jalkapalloilemalla, kivaa. Tekniikkana pystypainia, eri heittoja. Samaa aihepiiriä sparratessa. Treenien lopuksi pomppimisjumppaa reippaalla sykkeellä. Nää on niitä harvoja missä synnytykset... hmmm... tuntuu. Väsyneenä pomppiminen. :finga:

Jos perustettais sellainen Tena Ladies Wrestling Team, äitikamppailijat hohoi!? :smt100

To 14.10. Aamupunttis reilu tunti
Kokeilin vähän isompia painoja. Jalat aika hyvin jumissa jo valmiiksi. Tulihan tehtyä.
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

To 14.10. Illalla vielä nyrkkeilytreenit 1,5 tuntia

Nyt alkaa kamppailuista syysloma, huomenna reissun päälle. Oheistreeniä aion tehdä, suunnittelin niin ovelasti majoitukset ja kohteet että pääsen lasten kanssa itsekin liikkumaan. Ja kaikilla on samalla kivaa. :)
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Syyslomat takana, tulihan jumpattua lasten kanssa! :lol:

Viikon aikana 4 punttitreeniä, uimista, jalkapalloa, hölkkäilyjä ynnä muuta hippaa, rappusten kiipeämistä (ja niitä oli monta!), patikointia, frisbeegolffia, seikkailuköysiradalla temppuilua. Ekassa lomapaikassa oli jopa nyrkkeilysäkki jota hakata, paljain nyrkein. :D

Tiivis (mulle!) treenitahti on näköjään tehnyt "päähän vikaa"... Kun ei päässyt lomalla painimaan niin näin sitten unia. Illalla kun sulki silmät niin alkoi aina sparri pyörimään päässä. Mielenkiintoista, ehe eh. :smt101
- I. Goodman
Aikku
munillepotkija
Lauteille: Syyskuu 2008

Karhu-mami

Viesti Aikku »

mielikuvatreeniä ;) itse sweeppailen peittoa öisin hyvinkin runsaasti; eli kun käännän kylkeä, sweeppaan peiton ja herään siihen.
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Aikku: En mä uskallakaan tulla sun luo yöksi... Sviippaat mut unissas jostain parvekkeelta alas. :D
- I. Goodman
Aikku
munillepotkija
Lauteille: Syyskuu 2008

Karhu-mami

Viesti Aikku »

Ei meillä ole parveketta saatikka parisänkyjä (siis ainakana mun tuvassa ei ole, pojista en tiedä, niiden kämpistä voi löytyä ties mitä viritelmiä). Ja peitto on siitä mukava sviipattava ettei se paina paljoa ja laita vastaan, joten sviippi onnistuu aina.
"hikiset ihmissolmut pelastaa mut ihmissuhdesolmuilta"
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Aikku: No sitten mä uskallan. :) Ja on mulla massaa hieman peittoa enemmän....

Ma 25.10. Vaparitreenit, noin tunti
Enpä enää muista mitä tehtiin. :D Sparrissa sain yhden americanan mutta mä luulen kaveri antoi senkin tahallaan. Jotenkin sitä tottuu siihen että poikaporukassa sparri on pelkkää puolustautumista. Huoh... :(

Ti 26.10. Nyrkkeilytreenit 1,5 tuntia
Hyvä treeni, sain taitavan naisen pariksi. Olipas kivaa ja opinkin jotain luullakseni. :) Lopuksi olin potkittavana hetken aikaa. Kiva tutustumisrepliikki: Että voisitko sä jäädä treenien jälkeen vähän potkimaan mua? 8-)
- I. Goodman
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Lauteille: Elokuu 2006

Karhu-mami

Viesti porky »

Karhu-mami kirjoitti: Kiva tutustumisrepliikki: Että voisitko sä jäädä treenien jälkeen vähän potkimaan mua? 8-)
Hyviä pelinavauksia ovat myös "meetkö selälles mä kokeilen yhtä juttuu" ja "tuutko mun gaardiin". Miten sitä nyt muulla tavalla ihmisiin tutustuisi :smt003 ?
Saija Tarvainen
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

porky kirjoitti:
Karhu-mami kirjoitti: Kiva tutustumisrepliikki: Että voisitko sä jäädä treenien jälkeen vähän potkimaan mua? 8-)
Hyviä pelinavauksia ovat myös "meetkö selälles mä kokeilen yhtä juttuu" ja "tuutko mun gaardiin". Miten sitä nyt muulla tavalla ihmisiin tutustuisi :smt003 ?
Vai sillä tavalla porky teidän tarinanne alkoi? :D Niin romanttista, oih... :unelmoi: :smt049

Ke 27.10. Vaparitreenit reilu tunti
Teemana jalkalukot, vieraileva vetäjä. Tekniikkaa ja sparria vuorotellen. Suora jalkalukko, heel hook ja figure four sekä näistä pakenemisia. Hyvää oppia. Ja kädet tuli näköjään mustelmille. :D
- I. Goodman
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Lauteille: Elokuu 2006

Karhu-mami

Viesti porky »

Karhu-mami kirjoitti:
porky kirjoitti:
Vai sillä tavalla porky teidän tarinanne alkoi? :D Niin romanttista, oih... :unelmoi: :smt049
Ei nyt tainneet ihan pelinavauksia olla, mutta kyllä nämä repliikit aika nopeasti vaihdettiin brushteeth
Saija Tarvainen
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Pe 29.10. Vaparin sparritreenit, reilu tunti
Mäiskettä ja ähinää. 1,5 minuutin eriä monta. Tein pelkkää pystyä. Oli hyvä kun pääsi tekemään monen eri tyypin kanssa, hyvää oppia. Pääkään ei irronnut. :D

La 30.10. Pikatreeni lasten futisturnauksen lomassa, 40 min.
Karkasin kentän laidalta hetkeksi ja menin Joensuun areenalle yksin heilumaan. Lämpöä karkaamishölkällä 8-) , areenan painimatolla 3 minuutin eriä: varjonyrkkeilyä, nyrkkeily+shoottaus, sprawleja, näitä komboina. Vatsalihaksia selällään kieppuen; triangelia, sviippauksia ym kiemurtelua. Lopuksi muutama venytys ja takaisin futismamman hommiin. :lol:
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Su 31.10. Aamupunttis 1 tunti
Pari lasta mukana. Isommilla painoilla. Varjonyrkkeilyä aina väliin, tsup tsup. Käytin lapsia painoina kyykyissä. Hiki tuli. Jännä tunne: ihan kuin syksyn treeni olis oikeasti auttanut jotain! :)

Iltapäivällä maastoratsastus 2 tuntia
Rauhallinen lenkki syksyisessä tihkusateessa. Muutama reipas pätkä. Menin loppumatkan ilman jalustimia. Ratsastus vähintään kerran viikossa on must, lantiota irrottava ja notkeuttava vaikutus on huippu! :D Uskoisin auttavan nyrkkeilytreenissä.
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Ma 1.11. Vapari 1,5 tuntia

Tekuja ja sparria. :lol:
- I. Goodman
Kurki
polveenpotkija
Lauteille: Maaliskuu 2006

Karhu-mami

Viesti Kurki »

Onpas aika informatiivisia treenikuvauksia! :lol: Olen tuosta ratsastelusta aika kade, en edes muista koska viimeksi olisin ollut heppailemassa :( Kaverin varsoja kyllä katsomassa ja paijaamassa, sentään.

Seuraajat

Kuvake
Karhu-mami
Kuvake
Kelmi
Mariska
Kuvake
nora
paula.th
Pikkuveliantti
Reba
Kuvake