Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

Keskustelua Potku-tapahtumista ja muista yhteisistä karkeloista

Valvoja: Valvoja

juha_m
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 711
Lauteille: Toukokuu 2009
Paikkakunta: Hki

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#46

Viesti juha_m »

Mtäh häh? Mä olen mielestäni vastannut tässä ihan päivä tai muutama sitten tähänkin ketjuun, mutta ei nyt siltä näytä. Missäköhän ihmeen rinnakkaistodellisuudessa mä olen haahuillut.

No mutta, tulen mäkin huomenna siinä viiden maissa teille liikkuvaksi(?) nyrkkeilysäkiksi. Torstaina ei pysty.
Potkupelkuri.
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#47

Viesti Eelo »

Killuminati kirjoitti: Voi veljet kun itteni piti tulla mutta tässä on nyt sellasta että olen vielä vähän kipeä ja torstaina olisi autokoulu viideltä. Pitää katsella miten tää tästä lähtee. Ois kyllä kiva tulla varsinkin kun ite tätä oon miettiny pidempää ja koitin tossa herätellä :D Oha tää melkee noloa jo.
Noh ensviikolla sitte voit vetää mua turpaan :D Turha kipeenä on riehua, tartutat vaan muut ja pitkität tautia, niinku aikasemmin sulle sanoinki!

Tota niille jotka ei tunne mua, niin tuntomerkit: Se pitkä (melko pitkä, mutta ei kumminkaan OIKEESTI pitkä) jolla on vähä ehkä liikaa takatukkaa ja muutenkin oon ylimalkaisen hyvännäköinen ja seksikäs.
Eelis Mikkola
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#48

Viesti Polvi »

Kyllä sä Eelo oot ihan oikeastikin pitkä. :D
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
Oantteri
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 57
Lauteille: Elokuu 2008
Paikkakunta: Kauniainen

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#49

Viesti Oantteri »

Voi saateri, allkeirjoittanut olikin lupautununut antamaan aikaansa toiseen tarkoitukseen.. :(

Eli ei onnistu mätkittäväksi tuleminen. Höh, tyhmästä päästä kärsii näköjään koko kamppailulaji harrastus.. :(
Tyrsky
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 7
Viestit: 387
Lauteille: Toukokuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#50

Viesti Tyrsky »

Käviki vähä hassusti jäisen pihatien kanssa kun aamusella ulos uskaltauduin joten taitaapi meikäläisen olla parempi jäähä kotio ja lepuuttaa koipea.
"Että Disney tekeekin ötököiden syömisestä herkullisen näköistä...vai pitäisköhän mun vaan mennä tekemään ne nuudelit?"
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#51

Viesti Eelo »

Mäkään en taida lähteä treenailemaan tänään kun on niin kova kato treenaajista. Käyn mielummin koeajamassa mun uusia suksia!
Eelis Mikkola
Kuvake
Eelo
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1692
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Kisikselle! keskiviikkokerho riiborn

#52

Viesti Eelo »

Miten ois ens torstai?
Eelis Mikkola
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 13 kurkkijaa