Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Haidong Gumdo/Haedong Kumdo

Korealaiset lajit

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Satsujin
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 65
Lauteille: Maaliskuu 2011

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#211

Viesti Satsujin »

Taidan kääntyä Haedong Kumdon puoleen, sillä Helsingissä siellä on eräs tuttuni ja ehkä se on se kahden miekan juttu joka vetoaa.
Mika Väyrynen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 943
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#212

Viesti Mika Väyrynen »

Siitä vaan :)

Mä toin sen liiton Suomeen , olin Suomen kahden miekan kumdon tekninen johtaja sekä Euroopan Haedong Kumdo Unionin pääsihteeri. Vyöarvolla 4.dan. Kim Jeong Seongin lähimpiä oppilaita, kunnes erosin hommasta. Että sillä tavalla...

Mika V.
Kuvake
Satsujin
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 65
Lauteille: Maaliskuu 2011

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#213

Viesti Satsujin »

Olen kuullut että toit sen Josen kanssa ja joka on nyt tällä hetkellä Helsingin seuran päävalmentajana :D
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#214

Viesti AriJ »

Satsujin kirjoitti: Olen kuullut että toit sen Josen kanssa...
Silloinhan Mikan lausahdus lienee paikkansapitävä :)
______________________
Mika Väyrynen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 943
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#215

Viesti Mika Väyrynen »

Otetaas uudestaan:

Kun aloimme etsiä vaihtoehtoista liittoa, se muuten olin minä joka hoiti kaiken yhteydenpidon Koreaan. Otti yhteyttä Ja neuvotteli liiton tulon Suomeen. Helsingin seura aloitettiin yhdessä, ja pari vuotta sitä hoidettiinkin yhdessä. Koskapa yhdessä seurassa ei ole yleensä kahta samanarvoista korkeampaa dania, jätin sen seuran vakioohjaamisen ja mut nimettiin kansalliseksi tekniseksi johtajaksi.

Opettajakurssin rekryn hoisin muuten pitkälti myös minä. Mutta eihän noita kukaan muista.

Kim Jeong Seongin ekan Suomenvisiitin laskutkin lankesi pitkälti mulle. Omista rahoista koko ylläpito (asui meillä, ja tykkäs kalliista viskistä sekä hyvistä pihveistä).

Mutta on aika hauskaa... että kumdon suomeen tulon "asiantuntijoita" on kai joka lähtöön... :)

Mika
Kuvake
Satsujin
sääreenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 65
Lauteille: Maaliskuu 2011

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#216

Viesti Satsujin »

Kiitos tästä informaatiosta :)
En ole asiantuntija, olen vain kuullut :)
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#217

Viesti AriJ »

Mika Väyrynen kirjoitti: Koskapa yhdessä seurassa ei ole yleensä kahta samanarvoista korkeampaa dania, jätin sen seuran vakioohjaamisen ja mut nimettiin kansalliseksi tekniseksi johtajaksi.
Voitko kertoa syytä tuohon?
______________________
Mika Väyrynen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 943
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#218

Viesti Mika Väyrynen »

En. Mä olen lopettanut sen homman ja se siitä. Kaikki ei aina mene niin kuin Strömsössä.

Ja kuten olen sanonut, mä sain kumdosta lottovoiton :) Menen sen lottovoiton kanssa naimisiin parin viikon sisällä. Ja lisänumerokin meni oikein...

Mika
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#219

Viesti AriJ »

Mika Väyrynen kirjoitti: Ja kuten olen sanonut, mä sain kumdosta lottovoiton :) Menen sen lottovoiton kanssa naimisiin parin viikon sisällä. Ja lisänumerokin meni oikein...
Heiheihei, ei mitään lisänumeroita sen päävoiton kera siellä!!!!! brushteeth
______________________
Mika Väyrynen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 943
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#220

Viesti Mika Väyrynen »

Joo. Mutta kumdoasioista mä vetäydyn ny. Ne kommentoikoon jotka paremmin tietää.

Polttareista voisin sen sijaan puhua paljonkin... ne oli eilen. Muistaakseni..??? :)

Mika
Kuvake
AriJ
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 24
Viestit: 12708
Lauteille: Tammikuu 2005

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#221

Viesti AriJ »

Mika Väyrynen kirjoitti: Joo. Mutta kumdoasioista mä vetäydyn ny. Ne kommentoikoon jotka paremmin tietää.
Hei, hetkinen, olenko pudonnut taas kärryiltä? Muistelen että vastikään palasit kuvioihin toisen liiton puolelle?

Vai onko tässä nyt jokin kumdo vs. gumdo -kirjoitusvekkulointi? :)
______________________
Mika Väyrynen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 943
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#222

Viesti Mika Väyrynen »

Olen lopettanut. Ja jotta polemiikki saadaan loppumaan, henkilökohtainen tunnustus: mulla on alkanut ihan toinen taistelu, nimeltään Ehlers-Danlosin syndrooma. On aika keskittyä oleelliseen. Miekkailu ei ole minulle sitä.


Mika
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#223

Viesti Mika »

Kaimani, toivotan hyvää kuntoutusta. Toivottavasti kaikki etenee aikataulullaan.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Mika Väyrynen
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 94
Viestit: 943
Lauteille: Tammikuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#224

Viesti Mika Väyrynen »

Kiitos. Kyllä mä itsekseni hiljakseen treenailen, kun on tullut sellainen elämäntapa omaksuttua. Sairastumiset ja esim läheisien kuolemat pistää vaan miettimään sitä, mikä on tärkeää. Mulle monet kamppailulajien ilmiöt alkoi viime aikoina vaikuttaa toissijaisilta ja lähes vastenmielisiltä: lajipolitiikat sun muut. Turhautuminen ja sairastuminen on hyvä kombinaatio: tulee taatusti tehtyä päätöksiä :)

Mika V.
Kuvake
Jussi Ekholm
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 590
Lauteille: Maaliskuu 2008
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Japanilaisten miekkojen tutkiminen
Sivulajit: Miekkojen keräily

Haidong Kumdo -kysymyksiä

#225

Viesti Jussi Ekholm »

Iso kiitos Väyrysen Mikalle ja muille raportoinnista liittyen Gumdoon ja Kumdoon.

Nauratti kuinka huonomuistinen sitä jo olen, kun oli taas Kumdon tai Gumdon miekoista pieni kosketus eräällä miekkafoorumilla. Meinasin alkaa tänne kirjoittamaan kysymystä, ja sittenhän tajusin että oli tullut melkein tismalleen aikomani kysymys kysyttyä melkein 4 vuotta sitten...

Nyt vähän vanhempana ja viisaampana tuli ketju luettua läpi, ja oli kyllä kattava tietopaketti molempien lajien Suomeen rantautumisesta sekä lajien sisällöstä.
Jussi Ekholm
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 17 kurkkijaa