Kari Aittomäki kirjoitti:
Tärkeempää on se koeponnistaminen, painematsi, kontrolloitu pelaaminen, stressinsieto ja vaan silkka kohdentaminen.
Samat mielenliikeet sais vaikka tikanheitosta mutta mätkis-sporttaamisen viitekehys ei jätä tilaa mutta ku suoritus/peli-kyvylle.
Ahjo polttaa karstat.
Tässä tämä oikeastaan mihin olen ollut pitkään etsinyt työkaluja. Nyt kun tiedän, kiitos myös sinun on aika toteuttaa.
On tässä vähänaikaa sitten joutunut pakosta pysähtyyn ja miettimään. Yhtä sun toista tapahtunut, enemmän tai vähemmän ikävää.On aikas tympäsevää jos jää junnaan sitä samaavanhaa.
Juu, nyt pitää mennä ja toteuteuttaa.
Kohti uusia juttuja.Tuskimpa nää asiat miettimällä ja jahkailemalla paranee, ja aikansa kutakin.. '
Ja ainahan jotain tulee elämässä isompaa tai pienempää.
Jos olis tasasta olisin oikeesti huolissani.
Nyt alkaa olla sitä intoa ja menohalua niinku pittää!
Tuossa kävinkin eilen treenailemassa, hyvältä tuntui. Tosi hyvältä.
Nyt vaan täytyy järjestää omat rahajutut ja semmotteet sillain että pääsen sinne vaparitouhuun mukaan kunnolla.
Olet ihan oikeassa.
Toi päälläkopittaminen on tosi typerää
. Ja täytyis aina reenatessakin (vaikka innostuisi) pitää mielessä Olen itse ollut aina luontainen ''vastaiskijä'' niin tuo väistely kuullostaa mukavammalta ja luontevammalta. En tarkoita että olisin siinäkään nyt valmis, kaikkea muuta-Mutta treenata täytyy kovasti. Onneksi on tullut takaisin paljon sitä motiivia ja elämänhalua!
Taaskin tosi hienosti sanottu tuosta omasta jutusta, oppimisesta ja eteenpäinmenemisestä. Ei se Tie ajamalla lopu ei

Kaikki on omasta halusta ja motivaatiosta. Ja kiitos myös itsellesi. Mukavaa kirjoitella kun tuntuu että joku ymmärtää mitä tarkoitan. Jaksamisia sinulle!