Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Koulukiusaaminen

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Olin/Olen...

...kiusattu
156
48%
...kiusaaja
23
7%
...en kumpikaan
77
24%
...kumpikin
68
21%
 
Ääniä yhteensä: 324

tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Koulukiusaaminen

#346

Viesti tohtorismies »

Jospa piippa oppi siitä jotakin ettei kannata.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Koulukiusaaminen

#347

Viesti Aleksi T »

tohtorismies kirjoitti: Jospa piippa oppi siitä jotakin ettei kannata isommille.
Korjasin.
Kuvake
Paappa
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 44
Viestit: 12787
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Koulukiusaaminen

#348

Viesti Paappa »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Kiusaaminen alkoi jurppia Casey Heynesiä. Lopputuloksena kiusaaja sai mitä pyysi.

Melkoinen heitto. Caseyssa voisi olla ainesta esim. judokaksi :smt003 Aika pitkään tuo kärsivällisyyskin näytti kestävän.
"Always keep an edge on yr knife, son, always keep an edge on yr knife
'cause a good sharp edge is a man's best hedge against the vague uncertainties of life"
(Corb Lund)
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Koulukiusaaminen

#349

Viesti Jorge »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Kiusaaminen alkoi jurppia Casey Heynesiä. Lopputuloksena kiusaaja sai mitä pyysi.

Onhan tuo juttu jo postattu pari kertaa Potkuun - viimeksi eilen ja löytyy tuosta pari viestiä omaa viestiäsi ylempää tästä ketjusta.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 11249
Lauteille: Kesäkuu 2008

Koulukiusaaminen

#350

Viesti Jorge »

Kristian Hyvärinen kirjoitti: Mielestäni kertoo kyllä jotain kiusaajan perheen asenteesta ylipäätään, jos asianmukaisesta ja kontekstissa täysin asiallisesta nimityksestä ja kehotuksesta tulee kunnianloukkaussyyte.
Kyllä se syyte kertoo yhteiskunnan asenteesta. Kiusaajan perhe voi tehdä tutkintapyynnön tai rikosilmoituksen, mutta se ei ole automaatio syytteen nostamiseen.
Jarppa
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 5549
Lauteille: Heinäkuu 2005

Koulukiusaaminen

#351

Viesti Jarppa »

diesel 64 kirjoitti:
Paappa kirjoitti:

Oikein tehty, Päivi Alasalmi.
Hyvä Päivi ! Olen valmis tekemään saman,jos koulun opettajien ja vanhempien neuvottelut ei tuota tulosta.

Ari jouppi
Oon itsekin miettinyt mitä tehdä jos omat lapset joutuu koulukiusatuiksi, ja ajatellut että vien asian heti koulun tietoon, ja jos huomaan että jos koulu ei pysty tilanteeseen puuttumaan, opetan lapsille ihan suosiolla tekniikkaa jolla kiusaaja saadaan lopettamaan. Tai miksipä en tuota muutenkin opettaisi.

Ite olin koulukiusattu, ja homma loppui kun nyrkkeilyn aloittamisen jälkeen aloin lyömään kiusaajia, yleensä päähän. Muutama verta vuotava nenä antoi mulle huomattavan rauhan, ja esim. keskiarvo nousi mulla sen jälkeen yhdellä numerolla. Pieni hinta parista jälki-istunnosta.
Paappa kirjoitti: Melkoinen heitto. Caseyssa voisi olla ainesta esim. judokaksi :smt003 Aika pitkään tuo kärsivällisyyskin näytti kestävän.
Voisin kuvitella että poika on aloittanut painin kiusaamisen takia ja lopputulos näkyy sitten tuossa. Ja todennäköisesti painivalmentaja kommentoi tuota videota vain "hyvin alkaa tuo junttaheitto lähtemään". :badgrin:
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Koulukiusaaminen

#352

Viesti Kari Aittomäki »

Mä olen jo tehnyt periaatepäätöksen että jos se siihen menee, suojelen siskolikan perhettä tarvittaessa vaikkä äärimmäisin teoin.

Täällä on nämligen nyt jo monet vanhemmat hädissään kun likat joutuu kovin aikaisin seksuaalisen häirinnän kohteiksi. Häiriköinä nää kulttuurin rikastajat.

Ja varsinaiseen koulukiusailuun olen valmis tarttumaan kovin kourin.
Kuvake
Sisu
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 759
Lauteille: Huhtikuu 2009
Paikkakunta: Sydney
Etulaji: Nakamura Ryu Battodo
Takalajit: Kake

Koulukiusaaminen

#353

Viesti Sisu »

Caseyn haastattelu tapahtuneen jalkeen:



Kiusaajan aiti sanoo odottavansa pojaltaan anteeksipyyntoa kiusatulle, kiusaaja ei kadu tekoaan.
puen valkeaan / käyn polvilleni / hengitän valoa / hengitän tulta
CMX: Marian ilmestys


Treenipäiväkirja
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Koulukiusaaminen

#354

Viesti Kuhmu »

Kari Aittomäki kirjoitti: Mä olen jo tehnyt periaatepäätöksen että jos se siihen menee, suojelen siskolikan perhettä tarvittaessa vaikkä äärimmäisin teoin.

Täällä on nämligen nyt jo monet vanhemmat hädissään kun likat joutuu kovin aikaisin seksuaalisen häirinnän kohteiksi. Häiriköinä nää kulttuurin rikastajat.

Ja varsinaiseen koulukiusailuun olen valmis tarttumaan kovin kourin.
Sen tärkeämpää lahjaa ei voi antaa, kuin että lapsi tietää, että hänen selkänsä takana seisoo ihminen, joka pystyy eikä pakita ja opettaa. Sillä kiusaaminen ei lopu kouluun. Kaikkien pitäisi oppia puolensa pitämisen taito, mutta ikävä kyllä sen taidon opettajat ovat harvammassa kuin olisi syytä. Sisaren tyttäresi ovat saaneet enon, josta on syytä olla kiitollinen. Tajuavat sen paremmin sitten myöhemmin.
Olen saanut veljenpojaltani palautteen vaivan näöstäni hänen puolestaan, sillä ikävä kyllä hänen isästään ei ollut siihen. Otin sitten pojan siipieni suojiin aikoinaan ja aloin hänen hojo-kummikseen. Sitä ei tarvinut katua.

Hatun nosto täältä Kokkolaan!
”You must enjoy this”.
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Koulukiusaaminen

#355

Viesti Kuhmu »

Paappa kirjoitti:
Jussi Häkkinen kirjoitti: Kiusaaminen alkoi jurppia Casey Heynesiä. Lopputuloksena kiusaaja sai mitä pyysi.

Melkoinen heitto. Caseyssa voisi olla ainesta esim. judokaksi :smt003 Aika pitkään tuo kärsivällisyyskin näytti kestävän.
Casey oli hyvin mukana ekan lyönnin jälkeen, enkä ihmettelisi, vaikka painiin olisi ollut jonkunlaista tartuntapintaa, tai sitten tuo kertoi vaan siitä joka miekkosessa uinuvasta soturinvalmiudetsa. Kuinka vaan, niin Caseyn toiminta oli niin oikein.
”You must enjoy this”.
Kuvake
Fubarbarian
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1333
Lauteille: Lokakuu 2007

Koulukiusaaminen

#356

Viesti Fubarbarian »

Väkivalta lopettaa v*ttuilun, yksi elämän tosiasioista.
A suspicious mind is a healthy mind
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Koulukiusaaminen

#357

Viesti Kari Aittomäki »

Näin on.
Niin on myös että jolsei kaveri pidä varaansa niin kohta edessä on koko jengi.
Ja juu, se nakkas hyvin ja asiallisesti..
Mutta vastus oli kuitenkin mallia muovikassi.

Kunpa nyt joku päheä opettaja ottas sällin salilleen ilmaseks ja osais innostaa.
Sais ilmasta mainosta ja poika elämänsä kenties uudelle uralle.

Kuhmulle kiitosta.
Kuvake
Ile
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 6416
Lauteille: Lokakuu 2009

Koulukiusaaminen

#358

Viesti Ile »

Kari Aittomäki kirjoitti: Ja varsinaiseen koulukiusailuun olen valmis tarttumaan kovin kourin.
Tuli mieleen, että yksi haaste tällaisessa lienee sen luottamuksen ilmapiirin säilyttäminen tytön kasvaessa. Kun usein ne uhrit kai jotenkin manipuloituu siihen, että aikuisten maailmasta ei haeta/saada apua.

Mutta jos tyttö on jo pienenä pudonnut siihen antiuhrimentaliteettipataan perhepiirissä...
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Koulukiusaaminen

#359

Viesti Kari Aittomäki »

No tässä on jo yks sattumus sattunut.
Jonka seurauksena kävin hakeen likan koulusta viikonajan.
Samalla annoin katseen kiertää kuin keskitysleirin valonheittäjä.
Sattumukset jäi siitedes sattumatta.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Koulukiusaaminen

#360

Viesti Kalle Koskinen »

Minäkin olen saanut vähän pitää lapsieni puolia koulukiusaamisen merkeissä. Eräs samalla kadulla asuva poika kiusasi ihan fyysisesti tytärtäni, liekö sitten ollut jotakin kummallista ihastusta. Tytön kanssa harjoiteltiin tietty juttu, jos vielä kertaakaan tulee mitään repimistä tai mahaan lyömistä. Tyttö siten bongasikin kerran kyseisen jannun kun se pyöräili talomme edessä ja selkeästi kyttäili tyttöäni ja hänen kaveriaan. Tytöt halusivat käydä itse juttelemassa asian selväksi ja menin taustalle kummittelemaan, vihjeenä että olen kiusaamisesta tietoinen. Homma ratkesi sillä, eikä kiusaamista enää ollut.

Mutta kiven tyttäreni päähän heitellyt poikaporukka sitten säikähtikin todella kun tulin asiaa selvittelemään. Itkuhan siinä tuli ja äitiä soitettiin apuun. Jostain syystä monet lapset pitävät minua pelottavana. Ehkä minä olenkin pelottavan komea?

Mutta puolustan lapsiani sen takia, koska huomasin miltä se oman äitini taustatuki tuntui. Lapsien pitää oppia luonnollisesti selvittämään itsekin asioita, mutta liian hölmöt kiusaamiset eivät saa jatkua kovinkaan pitkään. Ja niistä ei vielä ekaluokkalainen osaa itse selvitä.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 103 kurkkijaa