Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. :boxing2:

Karhu-mami

Potkulaisten harjoituspäiväkirjat, joiden lukeminen edellyttää kirjautumista.

Valvoja: Valvoja

Kuvake
Kelmi
sääreenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2009

Karhu-mami

Viesti Kelmi »

Mietinkin, ettö tunnistinko potkulaisen. Mä olin siis se pitkä oranssivöinen tyyppi eilisissä judotreeneissä.

Yawaran torstain mattotreenejä voin muuten suositella jos rättimatto kiinnostaa. Tuossa oli kai muistaakseni joku yhteistyökuviokin, että te voitte käydä vapaasti niissä ja me teidän lauantain pukupaineilla.

Mistä tulikin mieleen: minkälaisia nuo teidän lauantain BJJ treenit ovat, ihan ohjattua kamaa vai vapaata painiskelua? On pitänyt jo pitkään käydä tutustumassa, mutta en ole saanut aikaiseksi (niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, ajankohta taitaa olla vähän aikainen mun lauantairytmiini).
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Lauteille: Tammikuu 2010

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Kelmi kirjoitti: Mietinkin, ettö tunnistinko potkulaisen. Mä olin siis se pitkä oranssivöinen tyyppi eilisissä judotreeneissä.

Yawaran torstain mattotreenejä voin muuten suositella jos rättimatto kiinnostaa. Tuossa oli kai muistaakseni joku yhteistyökuviokin, että te voitte käydä vapaasti niissä ja me teidän lauantain pukupaineilla.

Mistä tulikin mieleen: minkälaisia nuo teidän lauantain BJJ treenit ovat, ihan ohjattua kamaa vai vapaata painiskelua? On pitänyt jo pitkään käydä tutustumassa, mutta en ole saanut aikaiseksi (niin uskomattomalta kuin se kuulostaakin, ajankohta taitaa olla vähän aikainen mun lauantairytmiini).
Hei, kivaa! :D Potku rules!
Muistan toki sut, vaikka ei taidettu parina eilen olla. :)

Kiitos suosituksista, tuo torstaitreeni on tullut kyllä esiin mutta mulla on pääsääntöisesti torstai-illat kiinni lasten jutuissa eli en pääse.

Lauantaisin se vaparin vapaavuoron "ohjelma" on vaihdellut. Nykyään pyritään pitämään ohjattua pukupainia, mutta sitten tulee välillä muutoksia. Välillä on ihan moni- ja vapaamuotoista painia keskenään. Tule käymään! :)
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

La 5.2. Nujua vapaavuorolla 1,5 tuntia
Omat pikkujätkät mukana. Rättinujua pienten ja isompien poiken kanssa.

Elämän kaikenlaisten sattumusten vuoksi Karhu-mamin liikuntapäiväkirja jää ainakin toistaiseksi tauolle. Kiitän kaikkia kannustajia ja ihmettelen edelleen kuinka moni tätä näemmä on jaksanut lukea. :lol:

Jumpat kyllä jatkuvat, omaan tahtiin.
Tsemppiä!!! :)
- I. Goodman
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Lauteille: Elokuu 2006

Karhu-mami

Viesti porky »

Karhu-mami kirjoitti: Elämän kaikenlaisten sattumusten vuoksi Karhu-mamin liikuntapäiväkirja jää ainakin toistaiseksi tauolle. Kiitän kaikkia kannustajia ja ihmettelen edelleen kuinka moni tätä näemmä on jaksanut lukea. :lol:

Jumpat kyllä jatkuvat, omaan tahtiin.
Tsemppiä!!! :)
:smt089

Käy ainakin välillä kertomassa kuulumiset.. Tulee ikävä...
Saija Tarvainen
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Pienet kuulumiset ihan vaan porkylle :) Oot suloinen.

Oma treeni on nyt ollut enimmäkseen pukupainia. Olen ilokseni löytänyt tieni paikalliseen judoseuraan, hyvä meininki, hyvä porukka ja asiantuntevaa opetusta. Tykkään! Varsinkin siitä kun harrastajissa on muitakin täti- ja setäihmisiä kuin minä. :)

Lukkopainitreeneissä käyn joskus kun huvittaa. Nyrkkeilemässä olen myös käynyt viikottain kuntoilumielessä, mutta taitaa olla pakko lopettaa kun ranteet ja sormet eivät kestä lyöntejä, kipeytyvät ilkeästi erilailla kuin koskaan ennen. Vanhuus ja nivelvaivat.

Kevätauringon myötä myös juoksu on löytynyt viikko-ohjelmaan. Ja pitkät reippaat maastoratsastukset, edelleen. Parasta.
- I. Goodman
Kuvake
porky
kylkeenpotkija
Lauteille: Elokuu 2006

Karhu-mami

Viesti porky »

Jee! \:D/
Saija Tarvainen
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Hip!
Nythän onkin kohta elokuu. Ihmeesti aika rientää. :)

Vaikka päiväkirjan pitäminen on ollut täysin hunningolla, on jumppailuista tullut näköjään pitempiaikainen osa arkipäivää. Hyvä niin! Ihan alkuvaiheen villi-innostus on laantunut ja sekin on hyvä asia... :D Touhussa ovat nyt mukana elämän realiteetit: vaikka olen vanha, hidas ja läski enkä aina pääse treeneihin niin EI HAITTAA! 8-)

Rennomman treeniotteen ansioista voima on jonkin verran vähentynyt, toisaalta ketteryys ehkä lisääntynyt. Tekniikkakin kehittyy hi-taaaaaaas-ti. Paino on omaksi yllätyksekseni mennyt hitaasti alaspäin. Tosin vaa'alla en ole käynyt koko kesänä, mutta vaatteet väljenevät. Tai sitten mä tiivistyn.

Kamppailukamuja on paikkakunnalta löytynyt ja siitä olen kovin iloinen.

Uusia lajikokeiluja ei nyt ole ollut. Paitsi nautakarjan hoitoon liittyvää hyötyliikuntaa, sekin tosin lapsuudesta tuttua. Kesän kohokohtia oli vasikkapainissa avustaminen (korvamerkkien laitossa). On painitreenistä ollut *oikeasti* jotain hyötyä...!! :D 8-)
- I. Goodman
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija

Karhu-mami

Viesti Karhu-mami »

Mainiota vuotta 2012!

Puolivuotiskuulumisia jumpparintamalta täältä Itä-Suomesta. Kohtuullisen vakio viikko-ohjelma on "jäänyt päälle". Kolme-neljä lajitreeniä yritän pitää viikossa: judoa, bjj:tä ja lukkopainia, satunnaisesti nyrkkeilyä. Sitten kuntosalia, ratsastusta, hölkkäilyä tai monimuotoista perheliikuntaa pari kertaa viikkoon. Tällainen tahti sopii mun elämääni, pysyy pää kasassa ja jälkikasvu tulee jotenkuten hoidettua...

Yhdet bjj-kisat kävin kokeilemassa syksyllä, oli se vaan hienoa uskaltaa painia vaikka jännitti. Ja sain oman mitalin! Siitä olen ylpeä, lapsetkin kantavat mitaleita kaikenmaailman turnauksista. ;)

Parasta touhussa on ollut, että olen ystävien lisäksi löytänyt *oman itseni* näissä kamppailuhommissa. Ja samalla oletettavasti pysyvämmänsorttisen mielekkään elämäntavan. Uskalsin aloittaa nujut - ja jatkan!!

Superterveiset taasen parhaille jumppakamuille, olette ihania! :smt049
- I. Goodman
paula.th
polveenpotkija
Lauteille: Helmikuu 2009

Karhu-mami

Viesti paula.th »

Hei, olipas ihanan piristävää eksyä taas pitkästä aikaa päivyriisi :) Mukavaa kuulla uusista touhuiluistasi, vaikka sitten päivittelisit vähän harvemminkin!

Seuraajat

Kuvake
Karhu-mami
Kuvake
Kelmi
Mariska
Kuvake
nora
paula.th
Pikkuveliantti
Reba
Kuvake