Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Potku-miitti pystyottelusäännöt?
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
No mulle kävis ihan tavallinen modattu kikkarisparriotteluhommelikin, eli potkut kehoon, päähän ja reisiin sallittuja, lyönnit kehoon ja päähän sallittuja, heitot ja kampit sallittuja, polvipotkut kehoon ja reisiin sallittuja, pystysidonta sallittua. Jotain tuohon suuntaan.
Hanskoiksi tollaset MMA-hanskat on tosin suht.pieniä, että helposti tulee sitten varmaan jälkiä porukan naamaan.
Hanskoiksi tollaset MMA-hanskat on tosin suht.pieniä, että helposti tulee sitten varmaan jälkiä porukan naamaan.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...
Liity Etupotkijaksi!
Luettavaa (ja tykättävää) potkulaisille!
Liity Etupotkijaksi!
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2005
-
- ilmaanpotkija
- Lauteille: Elokuu 2005
-
- munillepotkija
-
- etupotkija
Mm, ja mietin tuota hanskajuttua vielä, että olisko kunnon nyrkkeilyhanskat paremmat.t-mobile kirjoitti: Vähän hullulta kuulostaa. Menee aika vakavaksi, kun tyrmäyksetkin sallitaan. Itse kannattaisin sotilaspainia.
When facing difficult situations it is best to dash forward bravely and with joy...
Liity Etupotkijaksi!
Liity Etupotkijaksi!
-
- päähänpotkija
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2005
Ei edes mun kanssa?sivarinlötkö kirjoitti: Ei mua saa puhtaaseen pystysparriin kyllä muutakuin mun kanssa samanlaisen harjoittelutaustan omaavan kera.
Eerik Norvio
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
Wer mit Ungeheuern kämpft, mag zusehn, dass er nicht dabei zum Ungeheuer wird. Und wenn du lange in einen Abgrund blickst, blickt der Abgrund auch in dich hinein. -Friedrich Nietzsche
-
- kylkeenpotkija
Olisi ihan jees hommaa tämmöinenkin. Vaan löytyykö kokeneita tuomareita? Onko JanneM ainoa kellä on tuomarointi kokemusta? Mistä lähdetään laskemaan pisteitä? Jokainen perille mennyt osuma tuottaa pisteen? Vain voimakas osuma tuottaa pisteen?premier kirjoitti: Olen vähän samoilla linjoilla Roninin kanssa.
Mutta kannattanee ottaa homma niin, että tyrmäykset "kielletään" ja pisteet ratkaisevat. Tuomari kontrolloi, ettei homma lähde käsistä ja huomauttaa liian kovasta kontaktista tarvittaessa. Toisesta huomautuksesta vaikkapa pistevähennys.
Nyrkkeilyhanskat ois mullekin ihan ok. Ensimmäisessä viestissä ehdottamani säännöt ja suojat olivat siis ihan puhtaasti kotiinpäin vetoa tuttuun suuntaan.Ronin kirjoitti: Mm, ja mietin tuota hanskajuttua vielä, että olisko kunnon nyrkkeilyhanskat paremmat.
Kai Koivisto
"Ei ole ongelmia, on vain haasteita."
-
- päähänpotkija
-
- etupotkija
Tjaah, mun mielestä ei kannata ottaa muuta kuin light contactia tällasissa tapahtumissa, joissa se matsaus ei ole miitin ainoa juttu.. Päähänlyöminen sallittua, pyyhkäisyt, kaadot ja ehkä heitotkin. Samoin polvipotkut vartaloon, pystysidontaa rajoitetun ajan, jotain 3 s. Alapotkut sallittuja, muttei niitäkään täysillä, kun tarkoitus on tehdä niillä jaloilla miitissä vielä muutakin. Potkuista päähän 2p muista tekniikoista 1p. Varustus: nyrkkeilyhanskat, säärisuojat, jalkasuojat, munasuojat, hammassuojat.
Muita ottelumuotoja voisivat olla pehmokeppikalistelu ja sumo.
Mutta jos pistää pystyyn täyskontaktimatsit niin pitääkö ottaa huomioon jotain laillisuusjuttuja, vakuutuksia yms..?
Muita ottelumuotoja voisivat olla pehmokeppikalistelu ja sumo.
Mutta jos pistää pystyyn täyskontaktimatsit niin pitääkö ottaa huomioon jotain laillisuusjuttuja, vakuutuksia yms..?
– Science that can't be questioned is religion.
-
- kylkeenpotkija
Tuo taisi olla jo haaste tabbylle?sivarinlötkö kirjoitti:No naiset nyt on asia erikseen. Ei mulle naiset pärjää.tabitha kirjoitti:Ei edes mun kanssa?sivarinlötkö kirjoitti: Ei mua saa puhtaaseen pystysparriin kyllä muutakuin mun kanssa samanlaisen harjoittelutaustan omaavan kera.
Kai Koivisto
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2005
-
- kylkeenpotkija
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Elokuu 2005