Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
✋:. Meistä on hienoa, kun selailet Potkun, Pohjoismaiden suurimman kamppailulajiyhteisön keskusteluja. Toivottavasti löydät mielenkiintoisia keskusteluja ja otat reippaasti osaa niihin. Samassa voisit sallia Ad Block -ohjelmasi näyttää mainoksia Potkun sivuilla, jotta voimme jatkossakin ylläpitää näitä keskusteluja. Voit myös liittyä etupotkijaksi, jolloin yksi etusi on mainokseton Potku. Kiitos kun ymmärrät. 🙇♂️
SOAD on cool Itekki odottelen provinssin keikkaa ja nyt on viikon soinu self-titled ja steal this album. Ylivoimanen lemppari (Soil) [kymmenen vuoden ajalta.]
Niijoo, ja miten mä tulkitsen ton:
The kombucha mushroom people,
Sitting around all day,
Who could believe you,
Who could believe you,
Let your mother pray, (sugar)
Kombutsa (tee)sieni -ihmiset istuskelee kaikki päivät!
Kuka sua vois uskoa
Kuka sua vois uskoa
Anna mutsis rukoilla, muru.
Wigwam ion aina ollut sellainen juttu että oksat pois, soitossa on sellainen sietämätön keveys/leijaileva fiilis että sitä on lähes mahdoton kuvailla. Kova on kova, kivahan se olisi ruonoilla vaikka mitä mutta se on vaan kova... Siis kova.
Ja sitten tämän päättömän viestin pääjuttu.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kannattaa kuunnella.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS