Nyt soi vol. 2
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Nyt soi vol. 2
Nyt jäi tuo Funk You-vaihe päälle, joten kuunnellaanpas sitten samalla vähän Blowflyta! Koskettava ja herkkä tarina:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Nyt soi vol. 2
Hei, olettepas linkittäneet hyviä videoita tähän ketjuun viime päivinä, kiitos
Tässä on vaikka sitten Kallelle:
[youtube][/youtube]
Katsokaa muutkin tuo video
Tässä on vaikka sitten Kallelle:
[youtube][/youtube]
Katsokaa muutkin tuo video
-
- munillepotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
Nyt soi vol. 2
Kun kuulin tämän ekaa kertaa, en olis ikinä uskonut, että valkonen mies laulaa. Rasisti.
[youtube][/youtube]
ungh!
[youtube][/youtube]
ungh!
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Nyt soi vol. 2
[youtube][/youtube]
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
-
- ilmaanpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2011
- Takalajit: Karate, Haedong Kumdo, Krav Maga, Aikido
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2007
Nyt soi vol. 2
Hyvää perjantaita!
" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube][/youtube]
" onclick="window.open(this.href);return false;
[youtube][/youtube]
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Nyt soi vol. 2
Jos Jaawa kuuntelee pelimusiikkia, niin sitten minäkin!
[youtube][/youtube]
Tässä on oikeasti aika hyvin tehty herkkä biisi zombin näkökulmasta. Sanoitukset ja fiilis saa tällaiselta zombiromantikolta melkein tipan silmään. Nyyh.
EDIT: Laitankin vielä toisen biisin samaisesta pelistä. Uskokaa tai älkää, niin tämä sopii helvetin hyvin kohtaukseen jossa esiintymislavalla taistellaan satoja zombeja vastaan. Tulee siinä aika lailla jykevä fiilis kun biisi pärähtää käyntiin ja samantein raivoisat zombit karjuvat kuorossa ja ryntäävät kohti. Mutta harvoinpa tulee peleissä vastaan näin kivoja kappaleita.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Tässä on oikeasti aika hyvin tehty herkkä biisi zombin näkökulmasta. Sanoitukset ja fiilis saa tällaiselta zombiromantikolta melkein tipan silmään. Nyyh.
EDIT: Laitankin vielä toisen biisin samaisesta pelistä. Uskokaa tai älkää, niin tämä sopii helvetin hyvin kohtaukseen jossa esiintymislavalla taistellaan satoja zombeja vastaan. Tulee siinä aika lailla jykevä fiilis kun biisi pärähtää käyntiin ja samantein raivoisat zombit karjuvat kuorossa ja ryntäävät kohti. Mutta harvoinpa tulee peleissä vastaan näin kivoja kappaleita.
[youtube][/youtube]
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
Nyt soi vol. 2
Mulla on Happoradiohetki.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Nyt soi vol. 2
[youtube][/youtube]
Nirvana on ollut aina jotakin erikoista minulle. Se soi aina ja ikuisesti, meikäläinen oli aivan masiksessa kun Cobain läks. Ja ikääkin oli hurjat 11vuotta.
Nirvana on ollut aina jotakin erikoista minulle. Se soi aina ja ikuisesti, meikäläinen oli aivan masiksessa kun Cobain läks. Ja ikääkin oli hurjat 11vuotta.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2009
Nyt soi vol. 2
[youtube][/youtube]
Jyväskyläläislähtöisen Matti Nykäsen ja Susanna Ruotsalaisen kesähäät on peruttu, kirjoittaa 7 päivää -lehti.
Vuoden päivät yhdessä viihtynyt pari joutui siirtämään häitään Matin vankilatuomion takia. Matti tuomittiin kesäkuussa hovioikeudessa vuoden ja neljän kuukauden mittaiseen vangeusrangaistukseen entisen vaimonsa törkeästä pahoinpitelystä. Hän aikoo valittaa tuomiosta korkeinpaan oikeuteen.
- Valitsimme jo hääkirkon ja minä olen varannut itselleni hääpuvun, mutta luonnollisesti häitä jouduttiin nyt hieman lykkäämään, Susanna sanoo.
Pariskunta vakuuttaa lehden haastattelussa menevänsä naimisiin tulevaisuudessa. Tulevista häistään he haluavat olla vielä vaitonaisia.
- Nyt menen ensimmäisen kerran oikeista syistä naimisiin. Ennen halusin vain päästä ryyppäämään häitä. Susannan kanssa aion mennä naimisiin selvin päin ja lupaan, että tällä kertaa en valehtele papille, Matti sanoo.
Regard your soldiers as your children, and they will follow you into the deepest valleys; look on them as your own beloved sons, and they will stand by you even unto death.
Sun Tzu
Sun Tzu
Seuraajat
AhabFoul • Aleksi T • Clancy B. • Dojon Jäykin • emmasanchez3 • finnjet • Fubarbarian • Gaijin • Jaakko Suhonen • Karhunsydän • Kari Aittomäki • katar • kimmokammo • KMikko • KolmioKuristaja • Lasse Candé • Le1kkola • Mika Tervo • MtJ • Neo • Paanari • poikajoni • Point • Rahanpesijä • Skyforger • Stick • Teo Parjanen • TimoS • Timpa • wanna be faitteri • zzkettu