Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Nyt soi vol. 2
Valvoja: Valvoja
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Nyt soi vol. 2
Ylipotkija: DeusVult ja tohtorismies, nyt suuta soukemmalle. Kun ylipotkija puhuu Potkun säännöistä, te kuuntelette. Onko selvä? Ylipotkijat painavat töitä tämän laudan eteen, joten heille ei wittuilla. Tämä on ensimmäinen ja viimeinen varoitus. Kaikki dialogi tätä koskien - kuten säännöissä sanotaan - tapahtuu sitten yksityisviestien kautta.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Nyt soi vol. 2
ok
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Nyt soi vol. 2
Kyllä sen huomaa, että metallimusiikki on Saatanasta kun se saa ihmiset riitelemään, hehe.
Nifelheim.
Nifelheim.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Nyt soi vol. 2
Rauhaa, ystävät.
Mikä nyt on ku ketjun minkätahansa avaa nii sällit sättii toisiaan?
Mistä kivestää?
Ottakaa ohvia, se saattaa auttaa.
Itte kekkasin vanhan serkkusuosikkini Moody Bluesin.
Olin itte kulta-aikanansa liian nuori ja enempiki CCR-fanittajia..
Mutta on se komiaa.
Etenki tää.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Komiampaa introa saa hakee ja koko biisi on rankempi ku monenmoni synkempi jytistely.
Tuo shootingstar-soundi, Phil Spector-äänivalli (riverdeep, mountain high) ja koko...
hitaasti kiihtyvä kone, vähä niinku Lasse Virenin toinen 5000m-kulta, kun joka ratakierros oli nopeempi ku edellinen..
Komiaa.
Huvittavaa myös noin "videoteknisesti", välillä etenkin se rumpali on ihan hukkapallona ja saksofoni on aivan rekvisiittaa, ne ujellukset tulee jostain syntetisaattorin edeltäjästä jonka nimee en muista.
Mutta tuo "video" on tehty muutamalla otolla johonkin tv-shouhun eli ei oikeen vertaudu.
Mukavaa nostalgiaa, mä tunnistan se soittimet (paitsi sen kosketinjutun), noitten kuvia mä Suosikista ja Introsta kuolailin.. jos ois ollu hiukanki säkää niin kenties mustaki ois jonkinsortin muusikko tullu..
Moodybluesissa on sellanen hyvä jenkkirouhevuus, nuo ei puhu alaspäin. Ja ne todella on muusikkoja! Se stemmalaulu on vaan niin kaunista.
Kuningasbiisejäki, Nights in white satin, for my lady, melancholy man..
täytyypä taas paneutua uusiin juttuihin ettei hautuaudu nostalgiaan.
Uutta hienoo ku tehdään koko ajan.
Mistä kivestää?
Itte kekkasin vanhan serkkusuosikkini Moody Bluesin.
Olin itte kulta-aikanansa liian nuori ja enempiki CCR-fanittajia..
Mutta on se komiaa.
Etenki tää.
Komiampaa introa saa hakee ja koko biisi on rankempi ku monenmoni synkempi jytistely.
Tuo shootingstar-soundi, Phil Spector-äänivalli (riverdeep, mountain high) ja koko...
hitaasti kiihtyvä kone, vähä niinku Lasse Virenin toinen 5000m-kulta, kun joka ratakierros oli nopeempi ku edellinen..
Komiaa.
Huvittavaa myös noin "videoteknisesti", välillä etenkin se rumpali on ihan hukkapallona ja saksofoni on aivan rekvisiittaa, ne ujellukset tulee jostain syntetisaattorin edeltäjästä jonka nimee en muista.
Mutta tuo "video" on tehty muutamalla otolla johonkin tv-shouhun eli ei oikeen vertaudu.
Mukavaa nostalgiaa, mä tunnistan se soittimet (paitsi sen kosketinjutun), noitten kuvia mä Suosikista ja Introsta kuolailin.. jos ois ollu hiukanki säkää niin kenties mustaki ois jonkinsortin muusikko tullu..
Moodybluesissa on sellanen hyvä jenkkirouhevuus, nuo ei puhu alaspäin. Ja ne todella on muusikkoja! Se stemmalaulu on vaan niin kaunista.
Kuningasbiisejäki, Nights in white satin, for my lady, melancholy man..
täytyypä taas paneutua uusiin juttuihin ettei hautuaudu nostalgiaan.
Uutta hienoo ku tehdään koko ajan.
Nyt soi vol. 2
Uutta hienoa todellakin tehdään jatkuvasti, jostapuhuen tää ... tää kolahti jollain ihan ihmeellisellä tasolla.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: HIIT, girya
- Sivulajit: pilates, yinjooga
- Takalajit: Tanglang
Nyt soi vol. 2
Huomasin saman, kun tässä parin viime päivän aikana olen selaillut viestejä 2-3 viikon ajalta, koska en sinä aikana juurikaan ehtinyt netitellä. Nuo ovat vaiheita. Noita on nähty täällä ennenkin, ja ihan alkuaikoina niitä oli paljon enemmän. Nykyään noita tulee melko harvoin. Asiasta on kuitenkin ylipotkijoiden (heidän vastuullaanhan se on) keskusteltu, joten hihnaa kiristetään jos siihen on tarvetta.Kari Aittomäki kirjoitti: Rauhaa, ystävät.
Mistä kivestää?
Kahvista en pidä, mutta kiitos silti.
Ja sitten sitä musaa:
[youtube][/youtube]
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2005
Nyt soi vol. 2
Hellad Velled - "Poeg on kodus!" (2011)
En tiiä miksi tääki vaan naurattaa vaikka oon sen jo useempaan kertaan nähny
En tiiä miksi tääki vaan naurattaa vaikka oon sen jo useempaan kertaan nähny
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.
Blogi
-
- reiteenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2011
Nyt soi vol. 2
Ihmisten rakastaja
-
- polveenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2009
Nyt soi vol. 2
tänään tuli taas vasemmalta ja oikealta...
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Rennosti...JUMALAUTA RENNOSTI!
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2010
Nyt soi vol. 2
Tällanenkin ketju. Siistiä. Tässä biisi jonka intron sooloineen opin tårta på tårta joskus pentuna soittamaan ja edelleen melkein siisteimpää settiä mitä sen jälkeen olen oppinut. Aivan saatanan kaunista.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2010
Nyt soi vol. 2
Nyt kun asiaan päästiin niin tässä aivan parhautta. Kun teininä tä kuulin tiesin, ettei musta ikinä tule kitarasankaria. Toiveita ja pyrintöjäkin oli kuitenkin jonkin verran. Muun muassa todella paljon treeniä. No tälle tasole harva pääsee. Kaunista. niin kaunista.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Etulaji: Defendo
Nyt soi vol. 2
http://www.ndr.de/unterhaltung/musik_ko ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Livestreamia Wackenista. Asiaa! Vuorossa nyt tällä hetkellä Iced Earth!!
Livestreamia Wackenista. Asiaa! Vuorossa nyt tällä hetkellä Iced Earth!!
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
-
- takapotkija
- Lauteille: Tammikuu 2006
Nyt soi vol. 2
Menin eilen naimisiin ja suvussa on kulkenu tämä.
Na sopkah Manchzhurii
Na sopkah Manchzhurii
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Seuraajat
AhabFoul • Aleksi T • Clancy B. • Dojon Jäykin • emmasanchez3 • finnjet • Fubarbarian • Gaijin • Jaakko Suhonen • Karhunsydän • Kari Aittomäki • katar • kimmokammo • KMikko • KolmioKuristaja • Lasse Candé • Le1kkola • Mika Tervo • MtJ • Neo • Paanari • poikajoni • Point • Rahanpesijä • Skyforger • Stick • Teo Parjanen • TimoS • Timpa • wanna be faitteri • zzkettu