Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Viestiketju lukittu
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 317
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Mikä naurattaa?

#5071

Viesti Elina »

Nauroin itseni ihan puhki :smt003
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 415
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Mikä naurattaa?

#5072

Viesti bodyguard »

Oli taas pieni Fingerpori hetki tuossa tovi sitten kun chattailin erään kaverin kanssa:
Minä: Toivottavasti et järkyttynyt mun alastomuudestani
Kaveri: En mä niin pienestä järkyty

Kiitos vaan stana, totuus sattuu aina eniten :(

:lol:

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 36
Viestit: 16110
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Mikä naurattaa?

#5073

Viesti Kari Aittomäki »

Sex is ugly.
Siksi ei naurattanut. Ehkä myös siksi että kattoin tossa Srbian filmin joka vaan on sairas ja inhottava.

Mutta mikä nauratti on oma reageeraukseni tähän pätkään:
[youtube][/youtube]

Muistin vaan ton "laulun" ja olihan se tuubitettu.
Yhä hauska, mutta tuo nuori EskoS vei mut takas muksuvuosiin ja kuinka mä pelkäsin tota "hullupäätä".
Termi jota oikeesti käytin, muistaakseni kattelin tään sohvan takaa, kääk.
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Mikä naurattaa?

#5074

Viesti Kuhmu »

Kari Aittomäki kirjoitti: Sex is ugly.
Siksi ei naurattanut. Ehkä myös siksi että kattoin tossa Srbian filmin joka vaan on sairas ja inhottava.

Mutta mikä nauratti on oma reageeraukseni tähän pätkään:
[youtube][/youtube]

Muistin vaan ton "laulun" ja olihan se tuubitettu.
Yhä hauska, mutta tuo nuori EskoS vei mut takas muksuvuosiin ja kuinka mä pelkäsin tota "hullupäätä".
Termi jota oikeesti käytin, muistaakseni kattelin tään sohvan takaa, kääk.
No varmasti on pelottanut kakarana. En nähnyt tota, mutta tuskin olisi jättänyt kylmäksi :D
”You must enjoy this”.
Kuvake
Pyrkele
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 1999
Lauteille: Huhtikuu 2006
Paikkakunta: Rovaniemi
Etulaji: Tai shin mun
Sivulajit: Pena
Takalajit: Mave

Mikä naurattaa?

#5075

Viesti Pyrkele »

Tämä: http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/ ... n_narsissi" onclick="window.open(this.href);return false;
Noiltahan löytyy muitakin veikeitä ketjuja, kuten jo aikaisemminkin on täällä huomettu
"Homoläppä on parasta. Ja tissit"
-Pyry Parviainen; Kulttuurivaikuttaja ja älykkö.

Meidät löytää myös instasta https://www.instagram.com/taishinmun/
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 196

Mikä naurattaa?

#5076

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Joulupukki vaihtoi leiriä.... :smt003


kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Mikä naurattaa?

#5077

Viesti kivi »

Pyrkele kirjoitti: Tämä: http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/ ... n_narsissi" onclick="window.open(this.href);return false;
Noiltahan löytyy muitakin veikeitä ketjuja, kuten jo aikaisemminkin on täällä huomettu
Linkitin tuon ketjun kaverille, ja kohta tuli vastaus että pipari että lahosin. Itse meinaan pudota tuolilta ja kysyn että mikäs kasvi sinä olet jos kerta lahosit :D
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Make
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 164
Lauteille: Helmikuu 2011
Paikkakunta: Ulkomailla

Mikä naurattaa?

#5078

Viesti Make »

Kuva

Tämä naurattanut jo useamman kerran tänään. :smt003
“If you can't explain it simply, you don't understand it well enough”
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 305
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Mikä naurattaa?

#5079

Viesti Kristian Hyvärinen »

Make, nyt pistit kyllä jotain aivan, siis ei saatana, melkein putosin tuolilta... :maahan: :nauruhammas: :lol:

Ehkä tää ne tulee ja hakee mut pois hahaa taustalla vaikuttaa asiaan. :D
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Mikä naurattaa?

#5080

Viesti kivi »

Eilen olin kavereitten kännikuskina. Iltahan oli varsin tapahtuma rikas, kun ensin joku intialaine(?) homo tulee lähentelemään yhtä kaveriani, joka nyt sattuu vielä olemaan homofoobikko. Myöhemmin samana iltana sama heppu kiilaan toisen kaverini kylkeen, heittää käden olalla ja puristaa hanurista. Kaverilani on yleensä ollut melko herkkä liipasin sormi, mutta tällä kertaa onneksi vaan osoittaa sormella toiseen suuntaan ja sanoo jotain tyyliin että "ja nyt pipari tohon suuntaan" :D. Loppu illasta hitaitten aikana kaveri tanssii sellaisen naisen kanssa jonka kanssa ei olisi halunnut tanssia. Koko loppi illan sitten harmittelee että "mitä mä oikeen oon taas menny tekemään". Sitten ollaan tulossa motaria pitkin kotiin ja takapenkiltä tämä homofoobinen ystäväni sanoo että "nyt jätkät sitten vaan tiedoksi että mä alan vetää nyt käteen". Kaikki miettii että ei kai nyt oikeesti, ja kohta takapenkiltä kuuluukin että hyi helvetti lopeta. Hanskaahan se siellä hakkaa :D. Loppuillasta ollaan heitetty jo kaksi neljästä himaan ja tämä vemputtaja on siirtynyt etupenkille, yhtäkkiä hän keksii kirjoittaa vehkeeseensä tussilla LOL, ja alkaa kohta taas vemputtaa, tällä kertaa saa sen ihan pystyyn asti, jossain vaiheessa yrittää vielä pukea sille suojalaseja, ja kun vihdoin pääsemme perille, niin hän jää vilkuttamaan vehje ulkona meille koti ovelleen. Että tämä vähän naurattaa :D
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 649
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa?

#5081

Viesti Mika »

kivi, :nauruhammas:

Sun kaverit ei jännitä. Tuu joskus hengailemaan mun kavereiden kanssa tänne Tampereelle :D
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 79
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mikä naurattaa?

#5082

Viesti tohtorismies »

Nyt alkaa t-miestä arveluttamaan....

Saan varmasti lukea is:n nettsivuilta seuraavana päivänä "viisi lakanoihin pukeutunutta miestä masturboi autossa Tampereen keskustassa, miehet pidätetty ja toimitettu mielentila tutkimukseen".

Ei näin.. Ei alkuunkaan näin. :jepa:
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Mikä naurattaa?

#5083

Viesti kivi »

Välillä tuntuu ihan siltä että saisivat silloin tällöin vähän jännittääkkin. Se alkaa nimittäin jossain vaiheessa olemaan vähemmän hauskaa kun äärimmäisen fyysistä homoläppää tulee sellaset neljä tuntia peräjälkeen. Toki tarpeeksi voimakkaassa humalatilassa tämä toimii ihan kivasti mutta kun on selvänä niin se alkaa olemaan hieman väsyttävää. Mutta tiedä vaikka jossain vaiheessa jonnekkin tampereen suuntaan saapuisikin aiheuttamaan pahennusta. Ja ihan vaaan tohtorismiehen mieliksi lupaan videoida kaikki lakana sessiot :D.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 649
Viestit: 93972
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa?

#5084

Viesti Mika »

kivi kirjoitti: Ja ihan vaaan tohtorismiehen mieliksi lupaan videoida kaikki lakana sessiot :D.
:smt040

:3some:
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Nade
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 1083
Lauteille: Heinäkuu 2005

Mikä naurattaa?

#5085

Viesti Nade »

Kari Aittomäki kirjoitti: Sex is ugly.
Siksi ei naurattanut. Ehkä myös siksi että kattoin tossa Srbian filmin joka vaan on sairas ja inhottava.

Mutta mikä nauratti on oma reageeraukseni tähän pätkään:
[youtube][/youtube]

Muistin vaan ton "laulun" ja olihan se tuubitettu.
Yhä hauska, mutta tuo nuori EskoS vei mut takas muksuvuosiin ja kuinka mä pelkäsin tota "hullupäätä".
Termi jota oikeesti käytin, muistaakseni kattelin tään sohvan takaa, kääk.
Ai, miten ihana oli nähdä nuori Esko Salminen. Hän oli nuorena niin fantastisen upean näköinen, miehekäs, hauska, ilmaisuvoimainen ja fyysisesti suorituskykyinen. Melkein suoralta kädeltä rakastuu.
Joskus tulee mieleen, että hänessä on jotain samaa Marlon Brandon kanssa siinä, että he molemmat olivat niin upean näköisiä ja räjähtävän fyysisiä nuorena. Vanhanakin he molemmat ovat loistavia näyttelijöitä, mutta sitä nuoruuden räjähtävää häikäisevyyttä ei voi unohtaa.
Onko noita pätkiä jossain lisää?
Viestiketju lukittu

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 118 kurkkijaa