Nyt soi vol. 2
Valvoja: Valvoja
-
- ilmaanpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2011
- Takalajit: Karate, Haedong Kumdo, Krav Maga, Aikido
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Nyt soi vol. 2
Nyt ollaan totuuden ääressä, pikkutyttönä olin tulossa aikido treeneistä ja rumelehdin levykaupan hyllyjen välissä, käytetyt lp hyllystä löytyi levy jonka kansi oli tämä.
Ei minulla ollut harinettakaan mitä odottaa mutta se oli melko iloinen yllätys mitä sieltä kuului...
[youtube][/youtube]
Edit.
Nyt oli luupäällä niin kovan luokan artisti että pakkohan sitä on laittaa lisää
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ei minulla ollut harinettakaan mitä odottaa mutta se oli melko iloinen yllätys mitä sieltä kuului...
[youtube][/youtube]
Edit.
Nyt oli luupäällä niin kovan luokan artisti että pakkohan sitä on laittaa lisää
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Nyt soi vol. 2
Olen joskus koittanut etsiä tätä tuubista ja kuinka ollakkaan onhan se sinne pätkähtänyt tämän vuoden puolella, originaali on originaali mutta tämä nyt on vain niin sa@tanan rouhea että... Ei voi kuvailla.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
Nyt soi vol. 2
Mä löysin Vaughnin vasta jokunen vuosi takaperin. Tässä tohtorille sama biisi livenä ja toinen coveri. Mulla on toi sama live taltiointi dvd:llä, todellinen 2.99€ alennuslaarilöytö...
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2006
Nyt soi vol. 2
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=z-EYWfZuqdY[/youtube]
-
- munillepotkija
- Lauteille: Heinäkuu 2005
- Takalajit: Taekwondo, paini
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2011
Nyt soi vol. 2
Tämmönen kipale on nyt soinu jonkin verran. Vaikka voisi kuvitella että tuo biisi tarvitsisi sopivia tunteita tuekseen kun nyt on tuommoinen, niin toimiikin toisin päin. Eli vaikka ottaisikin päähän, niin pistää tuon soimaan, ja viimeistään toisen säkeistön alussa tulee hyvä fiilis, ja tuossa, onko nyt C-osa, niin rupeaa ihan oikeasti hymyilemään kun kaikki tuntuu olevan niin hienosti. Siinä mielessä uskomattoman onnistunut biisi. Tiedä sitten että miksi menee itsellä niin.
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
-Minä ihan ite
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Huhtikuu 2005
- Etulaji: Defendo
Nyt soi vol. 2
Legendaariselta bändiltä tiukka biisi. Tässä on jotain sellaista juomalaulun fiilinkiä:)
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
Nyt soi vol. 2
Tuo luupään postaama Wild hearted son on kyllä yksi ysärin Munakkaimpia rokkibiisejä, vaikka ehkä vähän cämpin puolelle jo lipsahtaakin. Ja sitte se flanellipaitainen reppana tuli ja pilasi kaiken. Tai no, ei nyt sentään:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Ain't no one.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Tammikuu 2005
Nyt soi vol. 2
[youtube][/youtube]
Olipa kiva yllätys törmätä uuteen Primukseen. Nyt kun vielä joku pystyisi määrittelemään että mikä musiikkityyli on kyseessä
Olipa kiva yllätys törmätä uuteen Primukseen. Nyt kun vielä joku pystyisi määrittelemään että mikä musiikkityyli on kyseessä
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
Nyt soi vol. 2
Jos haluan itkeä:
[youtube][/youtube]
Jos haluan elää:
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
Jos haluan elää:
[youtube][/youtube]
Seuraajat
AhabFoul • Aleksi T • Clancy B. • Dojon Jäykin • emmasanchez3 • finnjet • Fubarbarian • Gaijin • Jaakko Suhonen • Karhunsydän • Kari Aittomäki • katar • kimmokammo • KMikko • KolmioKuristaja • Lasse Candé • Le1kkola • Mika Tervo • MtJ • Neo • Paanari • poikajoni • Point • Rahanpesijä • Skyforger • Stick • Teo Parjanen • TimoS • Timpa • wanna be faitteri • zzkettu