Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 176
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Ottaa pattiin!

#1726

Viesti Elina »

AlexMachine kirjoitti:
Elina kirjoitti: Reilun viikon jumissa ollut selkä suuttui eilen oikein kunnolla ja yö meni särkyillessä eikä tämä aamukaan paljoa mieltä ylentänyt. Seisoma-asennossa voi jotenkin olla, kun ei liikuta mitään, ja selällään voi olla, jos löytyy täsmälleen symmetrinen asento eikä liiku yhtään, mutta jossain vaiheessa sekin alkaa sattua. En voinut mennä kouluunkaan, kun en pysty istumaan. Mitä nyt eilen vähän tunnustelin, niin selän ojentajat on pamahtaneet aika pahasti kramppiin, vissiinkin. Saakeli.
Auttaako selällään maatessa jos jalat saisi nostettua jonkin tuon päälle niin pohkeiden alla olisi tuki ja jalat olisivat 90-asteen kulmaan taivutettu. ¯¯|__o siis tuon näköinen asento.
Tuossa asennossahan selän lihakset ovat varsin rentoina.
Ei oikein, kun kaiken huipuksi jäkissä ovat myös pakaralihakset, erityisesti vissiin keskimmäisen yläosa, ja sen takia jalkojen koukussa pitäminen ei tunnu oikein hyvältä :D Selän ojentajat on koko matkalta semmoiset rautatangot. Mutta kipulääke tuntuisi vähän helppaavan, eli voipi olla, että selviän sillä. Samaten lämpö tuntuis auttavan. Ja perjantaina on mahdollisuus päästä lääkäriin, jos relaksatteihin asti pitää mennä.
Kuvake
JanneKoo
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 257
Lauteille: Helmikuu 2009

Ottaa pattiin!

#1727

Viesti JanneKoo »

:darkevil: Vois surutta käydä vetämäs pari kiusanhenkiä selijällensä............ :angryfire:
Tekiskö se musta kiusanhengen........... asiahan ei mulle kuulu...... jotaki pikkukipiää huvittas eres........
"A person who never made a mistake, never tried anything new"
"A question that sometimes drive me hazy: am i or the others crazy"
-Albert Einstein-
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#1728

Viesti tohtorismies »

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011092 ... 8_uu.shtml" onclick="window.open(this.href);return false;

Minä en oikeasti ymmärrä miten jollakulla on niin saatanan tyhjä elämä.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Ottaa pattiin!

#1729

Viesti Kyynikko »

Koitin vältellä ton uutisen avaamista nettilehdessä..kiitti nyt.

Tuollaisten takia minusta ei olisi poliisiksi. Ainakaan pitkäaikaiseksi.
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 206
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Ottaa pattiin!

#1730

Viesti Vanhakankea »

Piparin pipari..... tää tärkeä työhomma meni ihan pipariksi. Nyt pitää keksiä kootut selitykset ja korjata mikä on korjattavissa.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 116
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Ottaa pattiin!

#1731

Viesti kivi »

Hiirestä hajosi tätä sivua alas kelatessa tuo keskirulla :D
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#1732

Viesti tohtorismies »

Vaimon mummo on käytännössä halvaantunut kokonaan, jalat,kädet,kurkku. Aivoinfarkti.
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 261
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#1733

Viesti Mika »

:cry:

Voimia teille asian puimiseen.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 76
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#1734

Viesti tohtorismies »

Kiitos.

Mitäpä näistä, meinasin etten edes kirjoita kun melko normisettiä nämä nyt kummiskin loppupeleissä on. Mutta sen verran korpeaa että oli "pakko" avautua. Minä en nääs naamakirjaile.

Olen keskittynyt turhan tårta på tårta jauhamiseen tässä ketjussa ja yleisesti ottaen :badgrin:
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Aihki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 103
Viestit: 6229
Lauteille: Joulukuu 2010

Ottaa pattiin!

#1735

Viesti Aihki »

Sen lisäksi, että saa ihmetellä pääseekö täältä pois kun kaikki lakkoilee, niin nyt pitää ihmetellä putoaako vielä taivas (UARS) niskaan. Ei oo tää loman vietto Hellaksessa helppoa ei.

Ja on kaikki vielä viime syksystä kallistunut niin, että nyt on jo aivan vinossa.

Aihki
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#1736

Viesti Kari Aittomäki »

Elina kirjoitti:
AlexMachine kirjoitti:
Elina kirjoitti: Reilun viikon jumissa ollut selkä suuttui eilen oikein kunnolla ja yö meni särkyillessä eikä tämä aamukaan paljoa mieltä ylentänyt. Seisoma-asennossa voi jotenkin olla, kun ei liikuta mitään, ja selällään voi olla, jos löytyy täsmälleen symmetrinen asento eikä liiku yhtään, mutta jossain vaiheessa sekin alkaa sattua. En voinut mennä kouluunkaan, kun en pysty istumaan. Mitä nyt eilen vähän tunnustelin, niin selän ojentajat on pamahtaneet aika pahasti kramppiin, vissiinkin. Saakeli.
Auttaako selällään maatessa jos jalat saisi nostettua jonkin tuon päälle niin pohkeiden alla olisi tuki ja jalat olisivat 90-asteen kulmaan taivutettu. ¯¯|__o siis tuon näköinen asento.
Tuossa asennossahan selän lihakset ovat varsin rentoina.
Ei oikein, kun kaiken huipuksi jäkissä ovat myös pakaralihakset, erityisesti vissiin keskimmäisen yläosa, ja sen takia jalkojen koukussa pitäminen ei tunnu oikein hyvältä :D Selän ojentajat on koko matkalta semmoiset rautatangot. Mutta kipulääke tuntuisi vähän helppaavan, eli voipi olla, että selviän sillä. Samaten lämpö tuntuis auttavan. Ja perjantaina on mahdollisuus päästä lääkäriin, jos relaksatteihin asti pitää mennä.
Mulla on ollu vastaavaa vaivaa ja tää tehos, olen ittekkin käyttänyt.
Hyvät lämmitykset alaselkä/pakara/takareisi-alueelle, liukuva perushieronta, siis ihan vaan nesteet liikkeelle. Ja sitte rystystä siihen glut mediuksen namiskuukkelikohtaan joka on jokaisella kipiä. Voimakasta painetta ja "vibraa", välillä voimakkaasti kämmentyvellä muokaten, ulkokiinnityskohtaa kohden.
Lopuksi ristivenytys.
Autto monasti.

Tuo koiratapaus on kyllä häjy. Vaikka oishan se voinu käyttää viiksilankaaki.
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 30
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Ottaa pattiin!

#1737

Viesti McKe »

Viikon sisällä tullut täysin odottamattomia laskuja melkein tonnin edestä. Kohta kaatuu kuppi näillä opintotuilla.
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#1738

Viesti Kari Aittomäki »

Öhköh, korjaan itseäni siten että siis muita hierotessa on tullu käytettyä.

Unehtu ihan se varsinainen patitus..
Huomena ois siunaustilaisuus, siskolikka vei sinne saliin valmiiks kassillisen pikkuleipiä ja semmosia..
ja jotku sattans limasilmät oli vedelleet piparit parempiin suihin omissa monttubileissään!
Soiteltiin perään ja lupasivat hoitaa, nähtäväksi jää.. Ei oikeen huvittais lähtee koputteleen ovia:
- Sä olet unohtanu maksaa ne piparit, pipari.

Ja arvatkaa kekä joutuu singahtaan aamusta pipariostoxille.
Voi pipari.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 116
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Ottaa pattiin!

#1739

Viesti kivi »

Mulla on morkkis vaikka en ole tehnyt mitään tyhmää, en vaan jaksa lähteä reeneihin ja se oikeesti harmittaa ja aiheuttaa isoa hatutusta.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 230

Ottaa pattiin!

#1740

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

kivi kirjoitti: Mulla on morkkis vaikka en ole tehnyt mitään tyhmää, en vaan jaksa lähteä reeneihin ja se oikeesti harmittaa ja aiheuttaa isoa hatutusta.
Ei aina huvita, hyväksy vaan rennosti se että joskus ei nappaa. Ole itelles ja muille rehellinen, niin ei tule morkkiksia eikä hävetä palata takas treeneihin sitte ku taas kiinnostaa ;)
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 72 kurkkijaa