Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 128
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Ottaa pattiin!

#1771

Viesti Aleksi T »

McKe kirjoitti: Mitä tårta på tårta tämä on?
Mtv3.fi Helmi: Eikö aamuseksi kiinnosta? Näin vältyt aktilta.

http://www.mtv3.fi/helmi/seksi/artikkel ... yt-aktilta" onclick="window.open(this.href);return false;
On varmaan joillain parisuhde hyvässä kuosissa, jos tuollaisia vinkkejä kaipaavat.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#1772

Viesti L.K. »

Joskus ottaa pannuun tosissaan sellaien puhdas idiotismi.

Tästä hyvä esimerkki oli eilen illalla kun kävin vuokraamassa keskustasta leffan ja siitä kun lähdin ajelemaan niin
pysähtyessäni liikennevaloihin, edessäni pysähtyneenä olleesta autosta avasi repsikan paikalla oleva oven ja
heitti kaljapullon suoraan jalkakäytävälle tårta på tårta. Olishan se ollut liikaa vaadittu joko A) viedä kotiaan B) jättää
ehjänä jalkakäytävän reunaan (josta joku pullonkerääjä sen olis nopeasti ottanut talteen) tai edes heittää menemään vaikka
jonnekin motarin pientareelle tms. jos nyt ihan hirveä pakkomielle on päästä se pullo linkaisemaan.
Nyt se sitten piti heittää sellaiseen paikkaan, jossa kävelee ihmisiä paljon koiriensa kanssa sekä myös pieniä lapsia, jotka
helposti tuppaava noukkimaan maasta kaikkea mitä sieltä löytyy.

Yllättäen ratin takana oli joku lippalakkiteini ja pullonheittäjä joku pissaliisa..

Yhtä fiksu tapaus sattui vähän aikaa sitten lähikaupan pihassa kun jotkut teinixit vetelivät autossa bisseä odotellessaan kaveriaan kaupasta. Tyhjät kaljatölkit oli tietty pakko jättää siihen parkkipaikan parkkiruutuja pitkin poikin, olishan se nyt ollut
ylivoimainen tehtävä kävellä se 5-10m siihe lähimmälle roskikselle.

Pikkujuttuja tavallaan, mutta just sitä jokapäiväistä äälömäisyyttä joka pistää vihaksi.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 100
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Ottaa pattiin!

#1773

Viesti Kalle Koskinen »

LK, minä olen pari kertaa päässyt ihan räjähtämään pullojenheittelijöille. Hehe, kivaa oli huomata että pullon rikkoessaan olivat kovaa poikaa ja pari sekuntia sen jälkeen selkärangattomia vätyksiä, jotka änkyttivät anteeksi.
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 72
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Ottaa pattiin!

#1774

Viesti L.K. »

Jeps, Kyllä sitä on itsekin tullut vastaavissa tapauksissa sanottua jos on ollut siihen mahdollisuus. Näissä kahdessa ei ollut, harmi sinänsä.
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 65
Viestit: 19105
Lauteille: Helmikuu 2005

Ottaa pattiin!

#1775

Viesti Jussi Häkkinen »

Nina Haaviston aivan käsittämätön vaahtoaminen kiinalaisesta "lääketieteestä" Studio 55 -ohjelmassa ottaa pattiin. Sai odottamaan sitä päivää, jolloin maa on tarpeeksi sivistynyt kieltääkseen puoskaroinnit.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#1776

Viesti bodyguard »

Tai niin sivistynyt ettei niitä tarvii kieltää kun ihmiset tajuavat olla menemättä kaikenmaailman konitohtoreille. No, itse olen ainakin päättänyt että tolle porukalle on parempi vaan nauraa. Itkemään jos rupeaa niin saa itkeä maailman tappiin saakka.

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Ottaa pattiin!

#1777

Viesti Kyynikko »

Eipä se muuten ole multa pois, mutta kun lapsia, lemmikkieläimiä ja vanhuksia ruvetaan "lääkitsemään" ravistetulla vedellä niin oma huumorintaju lakkaa. Täysivaltaiset ihmiset saavat vaikka tappaa itsensä jos haluavat, muita pitäisi vähän suojella...

Toki noihin hoitoihin uskovien typeryys jaksaa harmittaa mutta siinä he eivät ole yksin.. brushteeth :badgrin:

EDIT: v-tuttaa, ei harmita ja vesikommentilla viittasin homeopatiaan, omaan favorittiini näistä kaikista...
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
Kuvake
Riku Ähvä
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 505
Lauteille: Elokuu 2009
Paikkakunta: Porvoo
Etulaji: BJJ/SW
Takalajit: Shukokai Karate

Ottaa pattiin!

#1778

Viesti Riku Ähvä »

Yks koulukurssi kyrsii pahemman kerran. Pärkeleen CADS!
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 290
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Ottaa pattiin!

#1779

Viesti MtJ »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Nina Haaviston aivan käsittämätön vaahtoaminen kiinalaisesta "lääketieteestä" Studio 55 -ohjelmassa ottaa pattiin. Sai odottamaan sitä päivää, jolloin maa on tarpeeksi sivistynyt kieltääkseen puoskaroinnit.
Jospa sinun haimasi vaan aiheuttaa ylimääräistä kielen liikettä ja ehkäpä sieltä onkin leikattu kysta, joka estää energian kulun kielen kärkeen asti... :lol:
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Kuvake
Kyynikko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 3467
Lauteille: Marraskuu 2006
Paikkakunta: Helsinki
Takalajit: MMA, shootfighting, eurooppalainen jujutsu, Latosa escrima, Pekiti tirsia kali, judo, voimankäyttö.

Ottaa pattiin!

#1780

Viesti Kyynikko »

Noo, painelee vaan jalkapohjien akupisteitä niin energia liikkuu taas haimassa.
"Ei pidä syyttää peiliä jos nenä on vino." - Nikolai Gogol

Mukamas viisas. Mukamas keppimiäs.
TuomasP
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 100
Lauteille: Heinäkuu 2009
Paikkakunta: Vantaa
Etulaji: Potkunyrkkeily

Ottaa pattiin!

#1781

Viesti TuomasP »

Joillakin se työ vaan joustaa, mutta silloin harvoin kun itse tarttis niin aina on jotain "tärkeetä" taas menossa.. eli kiinnostaa taas v*tusti, tällähän se motivaatio nousee...
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#1782

Viesti Kari Aittomäki »

Automachoilu..
Tultiin eilen Kankaanpäästä hautajaisista ja enoni oli puikoissa, koska on automiehiä ja tykkää ajamisesta. Ja oli vähä ulkopuolisissa hyrinöissä, tartti mielekästä tekemistä.
Mä olin vänkärinä ja takana kallis lasti, ihmisiä.

Hämärää ja lopulta pimeää oli, sumuistakin. Näkyvyys surkea.
Hirventappajien sankariporukoita näky pitkin matkaa mennentullen -> elikot töytäilee -> jurrisia machokuskeja liikkeellä.
Kattelin oikeen tutkimamielessä isäni parhaan kaverin ajotyyliä.. Äijähän, siis isäni, v'ttuili mulle kaikenaikaa, myös ajamisesta.
- Sä ajat ku akka.
- Tarkottaa varmaan sitä että mä haluan päästä perille elossa.

Kattelin kun enomiehen oli aivan pakko saada edellä-ajava kiinni ja päästä ohi, kuinka oli todellinen tarve ajaa pikkasen lujempaa kuin tikkarit kertoo ja minkä raivon peltipoliisit aikaansai. Sakot.

En minä tajua tota tajunnantilaa, en.
Niinku vaikka.. pitkä suora, kaukana näkyy autojonon valot, ohittelua havaittavissa..
Mikä on logiikka nostaa nopeus sallitusta sadasta 130:neen?
Koska pimeällä vastaantulijoitten on vaikea arvioida etäisyyttä ja joku vastaava urpo voi lähteä ohitukseen.. vielä ehtii.
Kapealla tiellä.
Ei perkele..

- Se on korkeemmas käres, sano Hietanen Tuntemattomassa!

Mä kiehuin hiljaa.. että ensinnäkin se ei ollu Hietanen vaan Mäkilä, ja se ei ole missään korkeemmaskäres vaan siinä ratin ja penkin välissä, saatanansaatanan paukapää.

Noh, meillä oli vankka pikkubussi ja enomies on hyvä mies.
Muilta kohdin. Ja olin äkästä myös takapenkin naisväelle, antoivat muksujen pötkötellä penkeillä.
Eli pusuntullen ne pienet kropat ei saa optimisuojaa turvavöistä.
En kuitenkaan puuttunut, jännitin vain.

Mä en vaan saa tajuttua tuota autojen testo-nostetta.
Enkä niitä joitakin urpoja kanssa-autoilijoita.
Ois nyrkillä töitä.
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 128
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Ottaa pattiin!

#1783

Viesti Aleksi T »

Mulla alkaa nousta aina pieni ahistus, jos joutuu istumaan jonku vähän tyhmemmän kuskin kyytissä. Huviajelut ja jossain autioilla teillä rellestelyt erikseen, mutta minkä helvetin takia pitää vaikka kauppareissulla kiihdytellä sadan hujakoille melkein kylän keskustassa ja mutkissa vetää kauheassa sivuluisussa vieläpä ruuhkasimpaan aikaan päivästä. Vois ottaa niitä riskejä vaikka nakkikioskijonossa aukoen jollekin päätä mielummin kuin keskellä päivää vaarantaen turhaan useamman ihmisen. Ei vaan mene päähän tuollanen leikkiminen mulle, kun turhan paljon saanut ihan tuttavapiirissäkin nähdä, kuinka kuski vetää vaikka kännispäissään päin puuta ja on viidestä ihmisestä ainoa eloonjäänyt eräässäkin tapauksessa.
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 179
Viestit: 16104
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Ottaa pattiin!

#1784

Viesti Kari Aittomäki »

Näinpä. Alkolukosta puhutaan mutta ois kyllä tarvetta sellaselle älytuolille joka pystyis laskeen testotasot/machokertoimet ajotapahtumassa ja liiskaan kiveksen kerrallaan aina typeröinnin ylitettyä rajat.

Autoilla sählääminen on.. no, kuvottavan typerää.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 6437
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Ottaa pattiin!

#1785

Viesti AlexMachine »

Kari Aittomäki kirjoitti: Näinpä. Alkolukosta puhutaan mutta ois kyllä tarvetta sellaselle älytuolille joka pystyis laskeen testotasot/machokertoimet ajotapahtumassa ja liiskaan kiveksen kerrallaan aina typeröinnin ylitettyä rajat.

Autoilla sählääminen on.. no, kuvottavan typerää.
Minä ajelen työkseni sellaiset 45 tuhatta km/vuosi. Pääasiassa vanhan Vaasan läänin alueella.
Varaan asiakkaiden luo siirtymiseen riittävästi aikaa että ehtii a, käydä kahvilla rauhassa ja lukea lehden, b, ottaa valokuvia matkan varrella (eli pitää jaloittelu tauon samalla.

Sitten asiaan. Tilastojen mukaan on yli 3 kertaa todennäköisempää joutua kolariin pohjamaalla traktorin kanssa kuin muualla, tämän voin vahvistaa. Moni traktori puskee pellolta 100 alueella tielle välittämättä juurikaan tiellä liikkujista. Samoin ajavat pohjalaiseen tapaan keskiviivan tuntumassa ja tien antaminen on usein mahdoton paikka.
Muut kanssa-autoilijat. Ohi pitää päästä hinnalla millä hyvänsä, vaikka vastaan tulisi liikennettä, oli sulkuviiva tai ei, oli ylämäki tai joku muu näkyvyyttä haittaava seikka. Lähes joka päivä kun olen liikenteessä, tulee vastaan tilanne jossa noudun iskemään jarruille aika rivakasti koska joku itsetuhoinen on ohittamassa huonossa paikassa ja ei meinaa ehtiä omalle kaistalle ja on tulossa nokkaa kohti.

Kännykän näppäily/muu ajoa häiritsevä tekijä. Näitä näkee myös päivittäin. Edellä ajava auto seilaa miten sattuu sivusuunnassa ja nopeus heittelee. Eka ajatus, kännissä? Ei vaan kirjoitellaan tekstiviestiä tai säädetään radiota tai muuta vastaavaa.
Tätä listaa voisi jatkaa aika pitkään... kerran olen eräälle raivopäisesti useita autoja ohittaneelle ja vaaratilanteita aiheuttaneelle käynyt huoltoasemalla kertomassa mielipiteeni. (kiire oli vissiin kahville,... saavuin muuten varmaan minuuttia myöhemmin, vaikka ajelin rauhallisesti, asemalle kun äijä oli vasta nousemassa autostaan.)
The beatings will continue until morale improves.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 96 kurkkijaa