Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Se raskaampi puoli musiikista...

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Se raskaampi puoli musiikista...

#286

Viesti PDC »

Tässä yks Ministryn kovimpia biisejä. Järkyttävän kova riffi!

Ministry - Warp city

:badgrin: :badgrin: :badgrin:
tohtorismies
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 3905
Lauteille: Kesäkuu 2008

Se raskaampi puoli musiikista...

#287

Viesti tohtorismies »

Kuolkaa hipit. [youtube][/youtube]
45 neliön kämmpä oli täynnään lihaksikkaita ja äärimmäisen päihtyneitä voimmamiehiä
"My karate is as simple as walking up to somebody and hitting them, something I saw some 29 years ago." Dennis Jones
"Perkele, mä oon hyppiny narua pikkupojasta asti!" Meskus
"Gorgoroth on edelleen kuraa" TimoS
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Se raskaampi puoli musiikista...

#288

Viesti Kalle Koskinen »

Kyllä tätä uutta levyä tulee ihan kivasti odotettua. Nämä bändit viehättää, jotka eivät ota itseään liian vakavasti. Ja aika hyvin thrashmetal muutenkin on muutamassa vuodessa vienyt tilaa soittolistassani. Black Metal Sucks, hehe.

[youtube][/youtube]
Poista käyttäjä 3276
Viestit tässä aiheessa: 26

Se raskaampi puoli musiikista...

#289

Viesti Poista käyttäjä 3276 »

Kiitos McKe kun tutustutit mut tähän bändiin, pärisee, potkii, hyrisyttää ja toimii joka tasolla! Oh, solemn glory! Nää kaks luo fiiliksiä nyt eniten, mutta onhan tää koko Eternal Kingdom -levy ihan täyttä parhautta kokonaisuutena 8-)

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Se raskaampi puoli musiikista...

#290

Viesti McKe »

Mä jotensakin arvasin että osaisit arvostaa.
Tuli tilattua bändin tekemä äänikirja
http://cultofluna.com/evigariket/#" onclick="window.open(this.href);return false;
Sen tosin saa avata vasta jouluna :)

Tänään on pauhannu Kyuss
[youtube][/youtube]

Jag gillar.
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Olppaemi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 1182
Lauteille: Joulukuu 2005

Se raskaampi puoli musiikista...

#291

Viesti Olppaemi »

Jaawa kirjoitti: Kiitos McKe kun tutustutit mut tähän bändiin, pärisee, potkii, hyrisyttää ja toimii joka tasolla! Oh, solemn glory! Nää kaks luo fiiliksiä nyt eniten, mutta onhan tää koko Eternal Kingdom -levy ihan täyttä parhautta kokonaisuutena 8-)
Asiaa. Helposti paras postmetal-levy mitä oon kuullut. Joku vuos sitten muistaakseni ostin. Hmm...löytyisköhän live-dvd jostain.

[youtube][/youtube]
“The soldier, above all other people, prays for peace, for he must suffer and bear the deepest wounds and scars of war.”
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 31
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Se raskaampi puoli musiikista...

#292

Viesti PDC »

Kuva

Nyt ei oo soinu oikeastaan muu kuin Paysage d'Hiver joka on suomennettuna "Talvimaisema"- Soittimessa bändi on pysynyt siksi (mitä tulee black metalliin ja metalliin), että muut eivät pysty luomaan samaa tunnelmaa. Paitsi ehkä Burzum, Ulver ja muutamat muut. Sitä tuntee vain uskomatonta rauhaa parhaillaan kun kuuntelee tätä. Ja siis tarkoitan fyysistä ilmiötä missä selvästi oma pulssi hidastuu ja rentoutuu. Pääsee sinuiksi oman synkän puolen kanssa. Koska Black Metal on mulle sitä, että pysyn tasapainossa. Se on yksi pieni osa sitä kokonaisuutta.

Paysage d'Hiver - "Ich Schreite"
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Se raskaampi puoli musiikista...

#293

Viesti Kalle Koskinen »

[youtube][/youtube]

Soinut aika paljon viime aikoina. Suosittelen kuuntelemaan biisin nimeltä Myr, mikäli haluaa kuulla että miten banjo sopii blackmetalliin. Ja muutenkin levy menee 90-luvun puolivälin hengessä, ihanaa!

Lisäksi tämä kavereiden bändi on saanut kuuntelua osakseen: http://www.inferno.fi/inferno-tarjoaa-k ... 3caa27eeee" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Mjölnir
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 24817
Lauteille: Joulukuu 2005
Paikkakunta: Valkeakoski
Etulaji: Jyrki Saario Defendo
Sivulajit: Potkunyrkkeily, BJJ
Takalajit: Krav Maga, Hokutoryu Ju-jutsu, Escrima, Aikido, Muay Thai, Shootfighting
Yhteystiedot:

Se raskaampi puoli musiikista...

#294

Viesti Mjölnir »

kannattaa olla varovainen moshatessa:
Megadeth-nokkamies Dave Mustaine kertoo, että metallimusiikkiin kuuluvalla moshauksella saattaa olla ikäviä seurauksia.

Useita vuosikymmeniä muusikonuraa luotsannut Mustaine on kärsinyt jo tovin niskavaivoista, jotka johtuvat pitkään harjoitetusta tukan heiluttamisesta. Mies joutui hiljattain kaularangan leikkaukseen, joka aiheutui juurikin moshaamisesta. Operaatio oli äärimmäisen kivulias.

- Ajattelin alkuun, että olen satuttanut itseni, mutta selviän kyllä parin rentouttavan viinilasillisen avulla.

- Jossain vaiheessa niskaani iskettiin piikki, joka puudutti koko kroppani. Jouduin käymään jatkuvasti kiropraktikolla ja hieronnassa. Jossain vaiheessa on pakko ruveta ottamaan lääkkeitä ja se on huono juttu, sillä silloin et koskaan tajua kivun määrää.

Mustaine kertoo olevansa erittäin energinen ja fyysinen live-esiintyjä. Miehen mukaan monet metallimuusikot eivät osaa edes ajatella, että pään heiluttaminen voisi johtaa vakaviin vaurioihin.

- Kun monet alkavat soittaa raskasta musiikkia, he eivät välttämättä tajua, miten vaativaa tämä saattaa fyysisesti olla.
"Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä minä olen pahin pimeys laaksossa"
-Psalmi 23:4 (modattu)

Instructor Petteri
Defendo Green Director
Liity etupotkijaksi
el-jefe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 13
Viestit: 708
Lauteille: Lokakuu 2005
Paikkakunta: Asikkala
Yhteystiedot:

Se raskaampi puoli musiikista...

#295

Viesti el-jefe »

[youtube][/youtube]

Aiemmin jostain syystä olen tätä bändiä karttanut, ehkäpä sen punk assosiaation takia mutta näin myöhännäisheränneenä täytyy sanoa että wittu tämä bändi rokkaa.
A.H

Supersankari, Rakastaja, Yleiserikoisasiantuntija
McKe
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 903
Lauteille: Elokuu 2008

Se raskaampi puoli musiikista...

#296

Viesti McKe »

el-jefe kirjoitti: wittu tämä bändi rokkaa.
Veli todistaa väkevästi!

[youtube][/youtube]

Bändikaveri koitti yläasteaikoina mulle tuputtaa Mana Manaa ja nauhoitti c-kassullisen musaa. En innostunut, ihan täyttä sontaahan se oli. Joskus ajokortin jo saatuani ajelin äitin Fiestalla jossa oli vaan kasettimankka, nappasin eräälle reissulle kassuboksista juuri sen kasetin mukaan ja valaistuin. Jouni Mömmö oli kyllä taiteilija.

Tubesta löytyy myös puolen tunnin dokkari sedistä

[youtube][/youtube]
Rules are just helpful guidelines for stupid people.
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Se raskaampi puoli musiikista...

#297

Viesti Kalle Koskinen »

Mjölnir kirjoitti: kannattaa olla varovainen moshatessa:
Megadeth-nokkamies Dave Mustaine kertoo, että metallimusiikkiin kuuluvalla moshauksella saattaa olla ikäviä seurauksia.

Useita vuosikymmeniä muusikonuraa luotsannut Mustaine on kärsinyt jo tovin niskavaivoista, jotka johtuvat pitkään harjoitetusta tukan heiluttamisesta. Mies joutui hiljattain kaularangan leikkaukseen, joka aiheutui juurikin moshaamisesta. Operaatio oli äärimmäisen kivulias.

- Ajattelin alkuun, että olen satuttanut itseni, mutta selviän kyllä parin rentouttavan viinilasillisen avulla.

- Jossain vaiheessa niskaani iskettiin piikki, joka puudutti koko kroppani. Jouduin käymään jatkuvasti kiropraktikolla ja hieronnassa. Jossain vaiheessa on pakko ruveta ottamaan lääkkeitä ja se on huono juttu, sillä silloin et koskaan tajua kivun määrää.

Mustaine kertoo olevansa erittäin energinen ja fyysinen live-esiintyjä. Miehen mukaan monet metallimuusikot eivät osaa edes ajatella, että pään heiluttaminen voisi johtaa vakaviin vaurioihin.

- Kun monet alkavat soittaa raskasta musiikkia, he eivät välttämättä tajua, miten vaativaa tämä saattaa fyysisesti olla.
Tai sitten moshaamalla voikin saada jumalattoman jykevät niskalihakset. Tätä bändiä ja tukanheiluttajaa olen todistanut kolme kertaa ja onhan se vain aika vakuuttavaa. Kun ei öristä, niin tukka heiluu. Ja vauhdilla.

[youtube][/youtube]

Ja vielä kuva niille, ketkä eivät musiikkia kykene katsomaan. Kuva
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Se raskaampi puoli musiikista...

#298

Viesti kivi »

En ole koskaan erityisesti pitänyt mansonin musiikista. Aina ollut semmoista että ihan jees biisejä jne, muta tämä kyllä jyrää aika hyvin päälle. Lähinnä tuon kertsinsä puolesta. Pakko vaan mainita täällä ihan vaan koska on tosiaan aika jees.

[youtube][/youtube]
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Kalle Koskinen
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 64
Viestit: 4217
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Iisalmi

Se raskaampi puoli musiikista...

#299

Viesti Kalle Koskinen »

Voi Pyhä Myrkky sentään kuinka tämä toimii minulle! Tuubilöytöjä, mutta ehdottomasti kovimpia sellaisia.

[youtube][/youtube]

[youtube][/youtube]

Kalle is in love :smt060
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Se raskaampi puoli musiikista...

#300

Viesti kivi »

Tästä vähän joulumusiikkia tännekkin.

Jotenkin tuo kun ekan kerran biisin nimi tulee tuossa biisissä, niin tulee semmoinen upea luhistuva olo. Tavallaan tuntuu siltä että voisi vaan pudota totalliseen tyhjyyteen. Hyvin vaikea kuvailla.

[youtube][/youtube]
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 120 kurkkijaa