Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Parisuhdestatuksesi?

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Parisuhdestatuksesi?

Naimisissa
78
28%
Kihloissa
17
6%
Avoliitossa
35
13%
Seurustelusuhteessa
31
11%
Monisuhteessa
2
1%
Avoimessa suhteessa
5
2%
Kaukosuhteessa
2
1%
Hoitosuhteessa
3
1%
Sinkku (vapaaehtoisesti)
41
15%
Sinkku (olosuhteiden pakosta)
48
17%
En oikein itsekään tiedä enää...
15
5%
 
Ääniä yhteensä: 277

Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Parisuhdestatuksesi?

#496

Viesti Reba »

Daddy kirjoitti: Kehtaako kysyä, että miksi juuri sivuhuomautuksena, eli olisko voinu esim ihan suoraan kysyä, että miksi äijä ei soitellut ehtoolla?

Jossain määrin meinaan ihmetyttää tämmöiset enemmän ja vähemmän suorat vihjaukset semmoisissa tilanteissa kun asiasta vois kysyä ihan suoraankin. Mutta tietty onhan se niinkin, että kyllä parisuhteessa tietty määrä sitä "telepatiaakin" tarvitaan.
Sivuhuomautus lähinnä siinä mielessä että keskusteltiin toisesta asiasta joka vähän sivus tuota asiaa ja tokasin siinä sitten että oliko se suuttunu mulle jostain kun ei soitellu edes illalla ja kysyny vointia... mutta en mä saanut siihen oikeen mitään vastausta.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Parisuhdestatuksesi?

#497

Viesti Reba »

Lasse Candé kirjoitti: Myös oman jouston sopivaa määrää on hyvä punnita aika ajoin.
Siinä vaiheessa kun se on vain minä joka joustan, niin jossain vaiheessa sekin jousto loppuu. No, kyllähän se toinenkin sitten joustaa kun mun jousto loppuu ja mä konahdan.
Se tässä ärsyttääkin kun mun pitäs olla sellanen aina hyvällä päällä oleva, ei sais kiukutella, ei saa keskustella hänen toimistaan jotka mua häiritsee mutta mun pitäis "totella" kyllä kaikkea.
Sitten tulee riita kun mun jousto loppuu ja sanon suorat sanat. Sitten mökötellään pari päivää kunnes mä en pysty enää olemaan ja mä soitan että mun on pakko tulla käymään ja sit yritetään vähän keskustella asiasta, lähden himaan ja seuraavana päivänä se taas on kun ei olis mitään tapahtunut mutta on selvästi kuitenkin miettiny asioita ja parantanu niitä omia juttujaan.

Kuvitelkaa nyt, mä oon kuitenkin ihan silleen tempperamenttinen ihminen. No onneks meillä on tuota "parisuhdeterapiaa" kerran viikossa niin mä pääsen potkimaan sitä salille :smt003
Kuvake
Elina
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 39
Viestit: 16300
Lauteille: Joulukuu 2004

Parisuhdestatuksesi?

#498

Viesti Elina »

Reba kirjoitti:
Daddy kirjoitti: Kehtaako kysyä, että miksi juuri sivuhuomautuksena, eli olisko voinu esim ihan suoraan kysyä, että miksi äijä ei soitellut ehtoolla?

Jossain määrin meinaan ihmetyttää tämmöiset enemmän ja vähemmän suorat vihjaukset semmoisissa tilanteissa kun asiasta vois kysyä ihan suoraankin. Mutta tietty onhan se niinkin, että kyllä parisuhteessa tietty määrä sitä "telepatiaakin" tarvitaan.
Sivuhuomautus lähinnä siinä mielessä että keskusteltiin toisesta asiasta joka vähän sivus tuota asiaa ja tokasin siinä sitten että oliko se suuttunu mulle jostain kun ei soitellu edes illalla ja kysyny vointia... mutta en mä saanut siihen oikeen mitään vastausta.
Ei sitä välttämättä osaa sanoa tarkkaan, miksi on jättänyt soittamatta tai muuta. Voihan olla, että ei ole asiaa todellakaan sen kummemmin ajatellut, tai sitten on vähän suuttunut, mutta se on sellaista epämääräistä. Kyllähän ihminen voi mennä jonkinlaisesti ajatuksissaan "jumiin", eikä soita eikä ota yhteyttä muutenkaan, vaikka ei sinällään olisi vihainen. Mulle ainakin käy niin, jos ajatuksia on liikaa enkä jaksa miettiä jotain ihmissuhdehässäkkää 24/7 - silloin en kyllä juttele kelleen enkä ole yhteydessä, kun en tiedä mitä edes mistään sanoisin. Monesti tietty tulee semmoinen tuntu, että pitäiskö nyt kommentoida tai avautua jotenkin, mutta usein tilanne on sitten vaan mennyt ohi eikä sitä suutaan ole aukaissut :smt003
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parisuhdestatuksesi?

#499

Viesti Mika »

Elina kirjoitti: Ei sitä välttämättä osaa sanoa tarkkaan, miksi on jättänyt soittamatta tai muuta. Voihan olla, että ei ole asiaa todellakaan sen kummemmin ajatellut, tai sitten on vähän suuttunut, mutta se on sellaista epämääräistä. Kyllähän ihminen voi mennä jonkinlaisesti ajatuksissaan "jumiin", eikä soita eikä ota yhteyttä muutenkaan, vaikka ei sinällään olisi vihainen. Mulle ainakin käy niin, jos ajatuksia on liikaa enkä jaksa miettiä jotain ihmissuhdehässäkkää 24/7 - silloin en kyllä juttele kelleen enkä ole yhteydessä, kun en tiedä mitä edes mistään sanoisin. Monesti tietty tulee semmoinen tuntu, että pitäiskö nyt kommentoida tai avautua jotenkin, mutta usein tilanne on sitten vaan mennyt ohi eikä sitä suutaan ole aukaissut :smt003
Se on tietysti hyvä, jos tilanteet raukeavat itsekseen. Näkisin että se on kuitenkin syytä varmistaa, mikäli nyt sitten ei tunne sitä toista ihmistä niin hyvin, että tietää kaiken olevan mainiosti. Nimittäin jos se toinenkin jättää keskustelematta mutta kärsii tästä aikaisemmasta puhumattomuudesta, on helvetin koirat päästetty irti. Siitä voi helposti tulla ikävä syöksykierre.

Noin muuten olen aika vakaasti sitä mieltä, että asiat pitää mahdollisimman nopeasti ja rakentavasti puhua auki. Mutta jälleen voin todeta suhteita olevan monenlaisia jne. jne....
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 42
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#500

Viesti Lasse Candé »

Olen jo edellä puhunut naiseuden ja miehyyden suurista linjoista massoissa joten muistutan ettei kyse ole yleistämisestä silti nytkään.

Elina kirjoitti: Ei sitä välttämättä osaa sanoa tarkkaan, miksi on jättänyt soittamatta tai muuta. Voihan olla, että ei ole asiaa todellakaan sen kummemmin ajatellut, tai sitten on vähän suuttunut, mutta se on sellaista epämääräistä.
Monesti naiset tulkitsevat tekemättä jättämisen vastakohdan tekemiseksi. Eli jos esim soittoa ei tule, että mies aktiivisesti ajattelisi "en soita". Kuten Elinakin tuossa tuo esiin, on myös olemassa miedompi vaihtoehto ettei vain ole tullut ajatelleeksi koko asiaa.
Heh, ei ole kylläkään puolustuksena yleensä toiminut. :)
Naiset on kyllä kivoja, hassuja, söpöjä ja ihania! :D


Joo, ei ole logiikka naisten vahvin juttu monestikaan. Toisaalta enemmistö miehistäkään ei hahmota tuota kuviota suurimmassa osassa tapauksia missä sitä tulee soveltaa.
Reba
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 266
Lauteille: Kesäkuu 2009
Etulaji: Muay thai

Parisuhdestatuksesi?

#501

Viesti Reba »

Mika kirjoitti: Noin muuten olen aika vakaasti sitä mieltä, että asiat pitää mahdollisimman nopeasti ja rakentavasti puhua auki. Mutta jälleen voin todeta suhteita olevan monenlaisia jne. jne....
Mulla on vähän sama kanta.
Ja se soittamatta jättäminen. Ei se muuten mua olisi häirinnytkään niin paljoa, mutta se missä kunnossa mä silloin olin, niin se häiritsee.
Mitä se ihminen tuntee mua kohtaan jos sitä ei p*skan vertaa kiinnosta että pärjäänkö mä? kun sängystä ylös ja tien toiselle puolelle kauppaan menokin (kovaan pakkaseen joka salpaa taas sitä henkeä joka ei muutenkaan kulje) vei puolitoista tuntia. Mutta pakko oli. En mä voinut lastakaan laittaa kauppaan kun mulla oli pelkkä pankkikortti. Pikkusen vitutti.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#502

Viesti Jussi Häkkinen »

Täällä kun on jonkin verran puhuttu miesten ja naisten "tasoista", niin tässä on aika hyvä teksti muutoin hieman mielenkiintoiselta sivustolta. Tasoja kun on muutakin kuin lompakollinen ja asemallinen - niissä pystyy nousemaan (ja laskemaan) myös käytöksensä perusteella. Jutun sisältö on täyttä rautaa ja totta - niin empiirisesti kuin laajemminkin tarkkailtuna.

Ensimmäinen Virpi Salmen teksti, joka ei ärsytä minua. Harvinaista.


Mies, miksi olet ääliö?
Virpi Salmi / Lily kirjoitti: Mies, miksi olet ääliö?

Presidenttiehdokas Timo Soini kaivoi taas joulun alla esiin kestoaiheen, jolla suomalaisille naisille vittuillaan: Mikä on, kun tavallinen suomalainen mies ei enää kelpaa.

Päänaukomista pönkitettiin soittamalla paikalle tiedemies ja kas, siinähän Väestöliiton Osmo Kontula taas väittääkin, että jopa puolet keski-ikäisistä amisäijistä kompastelee elämänsä juurakkoisella polulla ilman muijaa, koska naiset ovat liian koulutettuja, olemme leuhkoja, meillä on väärät arvot ja blaa blaa blaa.

En tiedä, mistä Osmo on tuon "puolet" repäissyt, mutta vaikuttavalta se kuulostaa. Siihen numeraalisena vastavetona haluan sanoa, että 95 % meistä suomalaisista hetskunaisista on sitä mieltä, että suomalainen mies noin stereotyyppinä on kiva, mahtava ja ihan paras.



Mutta naisena ja muijana en yhtään jaksaisi veisata soinien ja sosiologiukkojen kanssa tätä ikuista itkuvirttä. Pakko on silti yrittää:

Ei kyse ole siitä, mikä helvetin koulutus jätkillä on.

Kyse on siitä, onko jätkä ääliö.

Näissä liikuttavissa akattomat Suomen miehet -fiilistelyissä luodaan mielikuvaa, että kivat ja mahtavat miehet jäävät yksin, koska naiset vaativat nähdä maisterin paperit.

Älkää nyt viitsikö.

Ääliöt miehet eivät saa naisia, koska ääliöiden kanssa on rasittavaa eikä niiden geenien jatkamisessa ole järkeä. Toisekseen ääliöön rakastuminen on vaikeaa ellei mahdotonta, ja kyllä: naisilla on kaiken muun leuhkan patsastelun lisäksi tällainenkin höpsö vaatimus.

Olisiko siis mitenkään mahdollista, että sen sijaan, että "naisten pitäisi muuttaa arvoja", kuten Osmo sanoo, miehet olisivat vähemmän ääliöitä? Voisiko se jopa mahdollisesti olla helpompaa? Olisiko se hyväksi ehkä myös yhteiskunnalle?



Mutta ei, se ei tietenkään käy. Mies on sellainen kuin on. Nainen sen sijaan voi muuttaa ”arvojaan” eli lakata arvostamasta miehessä mukavuutta, rakastettavuutta ja sosiaalisia perustaitoja, koska mies se on mänttikin mies.

Näinhän siis mies jo joidenkin sosiologien mukaan ajattelee: Mies haluaa missin, mutta koska ymmärtää, että sellaisen saa vain jääkiekkoilija, mies tyytyy kehen tahansa, jonka merkittävin ominaisuus on naiseus.

Jos Osmo Kontulan ja Timo Soinin läpät ovat naisnäkökulmasta pönttöjä, miehiä ne eivät varsinkaan imartele.

Tyypitelty keski-ikäinen ”duunarimies” on onneton, avuton ja yksinäinen.

Naiset eivät tarvitse miestä enää kantamaan rahaa ja tapettuja eläimiä talouteen, kyllä mieskin osaa tiskata ja pestä kalsarinsa.

Että mitäs jos suomalainen mies on yksin, koska ei halua kotiinsa tärkeilevää maisterinaista löpisemään kulttuurista.


Älä käytä tällaista t-paitaa. Ei hauskaa.

Kuva
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#503

Viesti nassesetä »

Noinhan se menee. Suurin osa naisistakin on taviksia, jotka periaatteessa haluaa vain ihan samanlaisen tavismiehen, joka osaa olla. Fiksulla pukeutumisella ja olematta aina kaatokänniääliö, omaa statustaan voi helposti nostaa pari pykälää ylöspäin, jollei tätä ole aiemmin tajunnut. Myöskään ne koulutustasovertailut eivät päde yksi yhteen. Duunarimies voi periaatteessa pariutua kirurginaisen kanssa, mutta silloin se oma asema on osattava tuoda esiin kyllä vähän tavallista paremmin (esim. oman firman muodossa, tai osoittamalla kyvykkyyttä muissa aktiviteeteiss). Eli kyllä se lopulta yhä on niin, ettei naiset ainakaan alaspäin pyri pariutumaan.

Clint Eastwood: sitä näkee lukemattomia fiksuja miehiä typerien naikkosten kainalossa, mutta eipä juuri koskaan typerää miestä terävän naisen kainalossa
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Parisuhdestatuksesi?

#504

Viesti Jorge »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Täällä kun on jonkin verran puhuttu miesten ja naisten "tasoista", niin tässä on aika hyvä teksti muutoin hieman mielenkiintoiselta sivustolta. Tasoja kun on muutakin kuin lompakollinen ja asemallinen - niissä pystyy nousemaan (ja laskemaan) myös käytöksensä perusteella. Jutun sisältö on täyttä rautaa ja totta - niin empiirisesti kuin laajemminkin tarkkailtuna.

Älä nyt viitsi.... :smt003
Virpi Salmi / Lily kirjoitti: Naiset eivät tarvitse miestä enää kantamaan rahaa ja tapettuja eläimiä talouteen, kyllä mieskin osaa tiskata ja pestä kalsarinsa.
Osaan tehdä nuo kaikki asiat - aivan eri juttu onkin se, haluaisinko sellaisen parisuhteen, jossa pyykki- ja tiskivuorot olisivat Teh Juttu... No onneksi asiat ovat toisin.
Että mitäs jos suomalainen mies on yksin, koska ei halua kotiinsa tärkeilevää maisterinaista löpisemään kulttuurista.
Hyvä valinta tuo yksinasuminen on, jos tärkeilijän kanssa eläminen on ainoa vaihtoehto
Kuvake
nassesetä
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 4597
Lauteille: Heinäkuu 2007

Parisuhdestatuksesi?

#505

Viesti nassesetä »

Vielä pohdintaa...
Kyllä nykyaika tietyllä tavalla myös aika armotta on pudottanut "hyviä" miehiä (pätee myös naisiin jossain määrin) markkinoiden ulkopuolelle tai ihan sinne häntäpäähän. Naisten itsenäinen taloudellinen asema on aikaansaanut sen, että moni täysnolla elämäntapaintiaani ( :D ) pärjää renttucharmillaan, koska urbaani yhteiskunta on tylsä, sisällötön ja vailla suuria tunteita. Nykyajan jurot kaskikirvesmiehet ovat tavallaan syntyneet väärälle vuosisadalle. No, vaaka kallistunee taas toiseen suuntaan, kunhan tää maailmantalous kohta tulee ryminällä alas.
My life is all that I've known
And it's all that keeps me here
My time is all that I own
So I won't let it slip away
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Parisuhdestatuksesi?

#506

Viesti Jorge »

Tietty yksinpärjäämisen illuusiokin on helppo rakentaa nyky-yhteiskunnassa erilaisten turvaverkkojen varaan, ja tämäkin osaltaan vaikeuttaa rationaalista pariutumista ja ajaa enemmän tuollaiseen elämyshakuisuuteen.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 43
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Parisuhdestatuksesi?

#507

Viesti Jussi Häkkinen »

Jorge kirjoitti:
Virpi Salmi / Lily kirjoitti: Naiset eivät tarvitse miestä enää kantamaan rahaa ja tapettuja eläimiä talouteen, kyllä mieskin osaa tiskata ja pestä kalsarinsa.
Osaan tehdä nuo kaikki asiat - aivan eri juttu onkin se, haluaisinko sellaisen parisuhteen, jossa pyykki- ja tiskivuorot olisivat Teh Juttu... No onneksi asiat ovat toisin.
Sehän tuossa sanotaankin. Pyykki-, ruoanlaitto-, siivous- ja tiskivuorot lienevät nykyisin useimmissa parisuhteissa ihan sukupuolettomia juttuja.
Että mitäs jos suomalainen mies on yksin, koska ei halua kotiinsa tärkeilevää maisterinaista löpisemään kulttuurista.
Hyvä valinta tuo yksinasuminen on, jos tärkeilijän kanssa eläminen on ainoa vaihtoehto
Niin no, olisiko kuitenkin niin, että maisterinaisten tärkeilevyys on monen miehen mielikuva. Tosin, itsekunkin on ihan hyvä oppia lätisemään kulttuurista ja muistakin vähän vähemmän itseä kiinnostavista asioista. Vaikkei naista haluaisikaan saada...
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Parisuhdestatuksesi?

#508

Viesti Jorge »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Sehän tuossa sanotaankin. Pyykki-, ruoanlaitto-, siivous- ja tiskivuorot lienevät nykyisin useimmissa parisuhteissa ihan sukupuolettomia juttuja.
Joo, noista "vuoroista" tulee vain mieleen jokin työvuorolista - sellainen on varmasti paikallaan jossain muunlaisessa kimppa-asumisessa, mutta näkisin, että tasapainoisessa parisuhteessa kodin hommien jakaantuminen kyllä tapahtuu ihan luonnollisesti, jyvittämättä joka ikistä askaretta 50/50. Jos siis molemmat ovat kasvatettu siihen, että kodista pidetään huolta.

P.S. Onneksi kokkaaminen on taas niin ihqn trendikästä, niin mieskään ei ole enää pahexuttava sovinistisika ostaessaan vaimolle lahjaksi keittiövälineitä :lol:
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 118
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Parisuhdestatuksesi?

#509

Viesti Mika »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Että mitäs jos suomalainen mies on yksin, koska ei halua kotiinsa tärkeilevää maisterinaista löpisemään kulttuurista.
Hyvä valinta tuo yksinasuminen on, jos tärkeilijän kanssa eläminen on ainoa vaihtoehto
Niin no, olisiko kuitenkin niin, että maisterinaisten tärkeilevyys on monen miehen mielikuva.
Minä taasen ymmärsin tuon niin, että tuo mielikuva olisi se, jota kirjoittaja ei pidä lainkaan realistisena ja joka mielikuva on vain jollakulla aniharvalla päässään. Mielestäni juurikin tämä harhaluulojen yleistäminen koko kansan tasolle oli nähdäkseni se, jota tuo kolumni kritisoi. Kukaan (lue: harva) ei ajattele kuten esim. tämä Osmo Kontula on tuossa yhteydessä esittänyt.

Luulen Jorgen lukeneen tuon kolumnin sellaisesta näkökulmasta, jota siinä ei ole tarkoitettu tarjottavaksi.
Huomaas jätkä yllä olevasta diplomaattinen puoleni... ;)
nassesetä kirjoitti: Naisten itsenäinen taloudellinen asema on aikaansaanut sen, että moni täysnolla elämäntapaintiaani ( :D ) pärjää renttucharmillaan--
HEI! :angrywife:

:smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Kari Aittomäki
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 16086
Lauteille: Helmikuu 2006
Paikkakunta: Kokkola

Parisuhdestatuksesi?

#510

Viesti Kari Aittomäki »

Voijesus..
Vaivaako ketään muuta tuo akkojen ja akkoja mielistelevien asenne naisesta ikäänkuin jonkinlaisena palkintona ja päämääränä?
Niinqettä miehellä on vasta sitte liiterissä puita tarpeks kun siinä on joku naistapaus rinnalla kurnuttamassa?
Oikeesti, mitä naisella on sellasta mystistä anninta johon aina viitataan?

Oikean tasa-arvon nimissä, esilletuodun olettamuxen tulis loukata naispuolisia jopa enemmän.
Jopa Jussi..
Kun mä olen ollu kattelevinani että' nää patriarkaalisuuteen/uskontojen moraalikorostuksiin nojaavat parisuhderakennelmat alkaa olla jo vanhaa purkkaa.
Joka on todella hyvä asia, koska nainen EI OLE omaisuutta, eikä häntä tule sitoa johonki lapsenteko/uroksenpassaamis-karuselliin.

Tää mun realistisen-subjektiivinen kestää-niin-kauan-ku-kestää on sopeva ´katsantokanta. Minusta.
Mä tiesin aina, ihan jokaisen likkakaverin kohdalla miltei viikon tarkkuudella sen kulloisenki liidokin lentoajan.

Josku toiste kerron kun tormasin vuosienjälkeen erääseen ihailemaani akateemiseen ja näyttävään naiseen, verrattain karuissa oloissa. Meillä ei olluollu sutinaa muutaku älyllisessä tasolla silloin aiemmin, joka onki parasta mitä on. Taino ehkä..
Mutta tää tapaaminen tapahtu murtuneen betonin kehystämänä ja olin kovin kotonani ja likka journalisti.
Maailmat kohtas, taas.
Kiintoisat jännitteet. Fiksut muijat on.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 79 kurkkijaa