Heippa vaan kaikille,
Olen muuttamassa Tampereella maaliskuun alussa 4kk ajaksi. Oisiko kellaan innostusta kayda oluella? Saattaisin ehka kaksikin nauttia jos seura on hyvaa :p
Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle. 

Tampere, maaliskuu ->
Valvoja: Valvoja
Tampere, maaliskuu ->
Kaikkien aikojen olutmiitti - The Ultimate Challenge Tampere. Kesto 4 kk putkeen, eli kesään saakka.
Meinasin olla tuossa pidemmän pätkää täysin ilman alkkomaholia, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Saattaapi hyvinkin Tampereen kuppilat vielä kutsua tässä kevään mittaan, kun muutin takaisin Suomeen toistaiseksi.

Meinasin olla tuossa pidemmän pätkää täysin ilman alkkomaholia, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Saattaapi hyvinkin Tampereen kuppilat vielä kutsua tässä kevään mittaan, kun muutin takaisin Suomeen toistaiseksi.
-
- etupotkija
- Lauteille: Joulukuu 2004
- Etulaji: Pilates, HIIT
- Sivulajit: Girya, Yinjooga
- Takalajit: Tanglang
- Tykännyt: 846 kertaa
- Tykätty: 353 kertaa
Tampere, maaliskuu ->
Jussi Huusko kirjoitti: Kaikkien aikojen olutmiitti - The Ultimate Challenge Tampere. Kesto 4 kk putkeen, eli kesään saakka.![]()

Oho! En tiennytkään. Vieläkö sulla on sama numero (loppuosa 621)?Meinasin olla tuossa pidemmän pätkää täysin ilman alkkomaholia, mutta eihän sitä koskaan tiedä. Saattaapi hyvinkin Tampereen kuppilat vielä kutsua tässä kevään mittaan, kun muutin takaisin Suomeen toistaiseksi.
Ja joo, mennään vaan porukalla olusille, olen mukana

Tampere, maaliskuu ->
Jep, sama numberi on.Mika kirjoitti: Vieläkö sulla on sama numero (loppuosa 621)?

Ja saa antaa kelle vaan Potkulaiselle eteenpäin. Oikeastaan muutenkin kelle vaan, varsinkin näteille tytöille.

-
- päähänpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2005
- Etulaji: Potkunyrkkeily
- Takalajit: Thainyrkkeily, Vapaaottelu, BJJ, Karate
- Tykännyt: 0
- Tykätty: 2 kertaa
Tampere, maaliskuu ->
Hienoa. Yksi mahdollinen paiva olisi tietty StandUpWar tapahtuma. Itse ajattelin menna katsomaan ja kamppailun katsominen hyvassa seurassa on aina mukavaa. Varmasti joka viikonloppu oon menossa mukana jos jotain actionia on tiedossa :p
"Tärkeintä ei ole voitto, vaan jalo kilpa" - Eräs häviäjä
Tampere, maaliskuu ->
Liputkin pamahti myyntiin tuonne tikettiin:
http://www.tiketti.fi/StandUpWar-Tama-o ... puja/15023" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.tiketti.fi/StandUpWar-Tama-o ... puja/15023" onclick="window.open(this.href);return false;
Hervannan vapaa-aikakeskus, Tampere
La 31.03.2012
Ovet 16:00
Hinta 25-50 €
Ikäraja K-10
Ovet avataan klo 16.00 ja ottelut alkavat klo 17.00.
Alle 10 -vuotiaat lapset vain huoltajan seurassa tapahtumaan.
Pääkatsomon paikat 25 €, numeroimattomat istumapaikkoja.
Ringside A ja B 50 €, numeroidut istumapaikat.
Permanto 35 €, numeroimattomat istumapaikat.
Myynti loppuu 31.3.2012 14:00.