Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Potkulaisten lemmikit

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa

Onko sinulla tai perheelläsi yksi tai useampi seuraavista lemmikeistä?

Koira
29
38%
Kissa
21
28%
Käärme
2
3%
Lisko
0
Ei ääniä
Kani
4
5%
Akvaariokala
1
1%
Kilpikonna
2
3%
Lintu
0
Ei ääniä
Hamsteri tai marsu
1
1%
Fretti
0
Ei ääniä
Muu, mikä?
3
4%
Ei ole lemmikkejä
13
17%
 
Ääniä yhteensä: 76

Kuvake
keskilinja
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2609
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Tampere

Potkulaisten lemmikit

#1

Viesti keskilinja »

Onkos porukalla lemmikkejä? Minkä laisia?

Itellä on koira, Maiju sen nimi taitaapi olla.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=k" onclick="window.open(this.href);return false; ... d=27226035

Sekarotuinen, tällä hetkellä viisi vuotta ja kuusi kuukautta on Maiju kävellyt maan pinnalla. Lempi harrastuksiin kuuluu nukkuminen, nukkuminen, syöminen ja nukkuminen.

Ylipotkija: Äänestys lisätty 1.9.2011
Hernberg Jussi

Tu tö deth!!!
javu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 211
Lauteille: Toukokuu 2005

#2

Viesti javu »

Löytyypi maanvaivat Oskari & Riepu:

KuvaKuva

sekä nelivarvaskilpikonna.

Aiemmin ollut marsuja ja rottia.
Kuvake
JanneM
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 10
Viestit: 20197
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: JKL

#3

Viesti JanneM »

Meillä on seitsämän vuotias Jask Russelin Terrieri joka on ollut syntymästään asti kuuro.
-Janne Maunonen-
**No jasinui salmul saralra**
JKL Fight Club
Defendo JKL
American Defendo Academy
Kuvake
egg
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 549
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: helsinki

#4

Viesti egg »

- Sekarotuinen lappalaiskoira, tällä hetkellä neljä vuotias
- Kaksi kissaa
- Lisko
- Kaksi gerbiiliä
- Kolme akvaariota

Kolme vikaa on oikeastaan enemmän tyttöystäväni, mutta saan minäkin niistä kärsiä. :D
Kuvake
Feenix
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 259
Lauteille: Elokuu 2005
Paikkakunta: Kuopio

#5

Viesti Feenix »

Ihana aihe. Minun oma rakaskultani on kiti.
15 vuotias musta maatiaiskissa. Oikealta nimeltään Viivi. Rakastan sitä aivan hulvattomasti ja olen pahoillani siitä, että se on porukoideni luona toisessa kaupungissa joten en näe sitä kovinkaan usein. Olisin kovasti halunnut tuoda sen tänne kun muutin Kuopioon, mutta kun se on vanha kissa ja sille tulisi kovin ikävä muita perheenjäseniä. Vaikka se salena tykkää minusta eniten, ainakin se on aina minun syliin epäkohteliaasti siirtymässä muiden sylistä, jos olen paikalla. :D

Ja sitten sille tulisi kovin yksinäistä täällä kun olisin koulussa ja treeneissä. Suunnitelmissa on, että ottaisin tänne kissan kun aika jättää Viivistä. En voisi kuvitellakaan loukkaavani sitä ottamalla uutta kissaa sen elinaikana.O_o Kissa olisi poika ja sen nimeksi tulisi Loki. Ja se olisi musta. Olen nähnyt unta siitä useati. Tosin jos palataan takaisin realiin, niin en varmaan voisi kissaa ottaa. Olen muodostanut itselleni lievän allergian, jonka kyllä kestäisin kissan tähden, mutta kuten Viivi, niin sekin olisi yksinäinen. Pitäisi siis hommata kaksi kissaa, että niistä olisi seuraa toisilleen (toisen nimeksi tulisi tietenkin Odin ja se olisi valkoinen. Minullako-ei-mielikuvitusta-pah). Tosin jos ottaisin kaksi kissaa, niin voisin kyllä antaa ihan vaihtelun vuoksi valkoiselle nimeksi Loki ja mustalle Odin. Mutta siis, asuntoni on liian pieni kahdelle kissalle joten haaveeksi tuo taitaa jäädä.

///EDIT

Lemmikkihistoriaan kuuluu kissat Mölli ja Mörri (Mörri minun, Mölli sisareni ), Wanha Rouva (Pöllökki P. Parviainen) talon rouva elinikänsä loppuun saakka ja Viivin äiti sekä Oskari (Angen Haken Pajar), venäjänvinttikoira. Wanha Rouva ja Oskari lopetettiin samana päivänä, kertomatta minulle joka asuin silloin kouluasuntolassa. Kolmesta muusta kissasta, Wanhasta Rouvasta, Möllistä ja Mörristä ei ole kuvia, mutta väritys oli sama kuin Viivinillä, tosin Mölli ja Mörro olivat leveämpinaamaisia ruumiiltaan. Wanhat Rouva muistutti hyvin paljon viiviä, turkki oli vain asteen vaaleampi.

Okeiokei, Wanha Rouva ei ole ehkä kovin hyvä nimi mutta olisittepa näheet sen. Siinä eukossa oli ruutia ja arvokkuutta jonka se säilytti loppuun asti siitä huolimatta, että Viivi yritti astua sen tilalle hallitsemaan huoneistoamme. Oskarilla ei ollut sananvaltaa tässä asiassa. Mutta ei, nuori innokas narttu sai sellaiset löylytykset, ettei kovin useasti yrittänyt enää kiivetä arvoasteikolla. Julman kuuloista ehkä, ei kumpaankaan mitään vakavaa tullut karvatuppoja vain lenteli ja siihen väliin oli aika hankala mennä.
.go ahead, make my day.
Mika_K
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 143
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Oulu

#6

Viesti Mika_K »

Meillä on tämmönen kissanpentu, Mimmi, joka on suunnilleen sen 6-7kk vanha...
http://irc-galleria.net/view.php?nick=" onclick="window.open(this.href);return false;[Mikzu]&image_id=22537066[/img]
Viimeksi muokannut Mika_K, tammi 17, 2006, 14.22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
''Kun minä olen hereillä, eikä minulla ole mitään tekemistä, niin silloin minä olen nukkumassa.'' -Minä
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#7

Viesti Tohtori Krabola »

Meikkis ei pysty lemmikkejä pitämään, kun oon niin allerginen :( Kissa olis ykkösvaihtoehto.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

#8

Viesti Jussi Häkkinen »

Tohtori Krabola kirjoitti: Meikkis ei pysty lemmikkejä pitämään, kun oon niin allerginen :( Kissa olis ykkösvaihtoehto.
There's a solution!

Shave your pussy!
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#9

Viesti Tohtori Krabola »

Jussi Häkkinen kirjoitti:
Tohtori Krabola kirjoitti:Meikkis ei pysty lemmikkejä pitämään, kun oon niin allerginen :( Kissa olis ykkösvaihtoehto.
There's a solution!

Shave your pussy!
:D Luulen ettei sekään auta.
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
Kuvake
TimoS
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 23344
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Hesa
Etulaji: Shorin ryu Seibukan karate
Sivulajit: Matayoshi kobudo
Takalajit: Matsuoi-ha Shorinji ryu Renshinkan karate
Yhteystiedot:

#10

Viesti TimoS »

Mulla ei oo muita lemmikkejä kuin pölykoiria, ja niitä sitten riittääkin :lol:
Timo Saksholm

Karate wa kunshi no bugei
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

#11

Viesti Mika »

Tohtori Krabola kirjoitti:
Jussi Häkkinen kirjoitti:
Tohtori Krabola kirjoitti:Meikkis ei pysty lemmikkejä pitämään, kun oon niin allerginen :( Kissa olis ykkösvaihtoehto.
There's a solution!

Shave your pussy!
:D Luulen ettei sekään auta.
Saattaa auttaa. Tai siis niin että kisu on jo melko tai kokonaan karvaton. Näitä rotuja on nyt muutama. Suomessakin. Ainakin Devon Rex, Cornish Rex, Sfinx ja Korat.

http://netti.nic.fi/~outin/sindex.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Noi on kivoja otuksia. Todella ystävällisiä ja leikkisiä. Meitin (liiton) ompelijan kissa saa ensi kuussa pennut. Hänen sivunsa: http://www.kolumbus.fi/outin/pipsas/" onclick="window.open(this.href);return false;

Wick3dclown osaa myös kertoa näistä roduista.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Tohtori Krabola
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 8116
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki, Finland

#12

Viesti Tohtori Krabola »

Hmm...pitäänee ottaa harkintaan kun on enemmän valuuttaa. Kiitos tästä Mika! :bow:
Turkka Tervonen

"Nykyisin saa olla vasenkätinenkin ilman syyttelyä ja poispakottamista, se on hyvä kehityssuunta kyllä." Tuomas Kyrö
javu
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 211
Lauteille: Toukokuu 2005

#13

Viesti javu »

Mika kirjoitti: Saattaa auttaa. Tai siis niin että kisu on jo melko tai kokonaan karvaton. Näitä rotuja on nyt muutama. Suomessakin. Ainakin Devon Rex, Cornish Rex, Sfinx ja Korat.
Paino sanalla saattaa. Karvattomat elikot kun tuppaavat usein hilseilemään kovasti rasvailusta huolimatta ja nimenomaan hilse ja sylki aiheuttavat allergiaa. Tuo mun laittamassa kuvassa oleva koira varsinkin oikein pölisee hilsettä välillä, varsinkin talvisin kun on kuiva sisäilma.[/b]
Tapani
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 1996
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Turku

#14

Viesti Tapani »

Tästä karvattomuudesta ja allergiasta liikkuu muuten kaikenlaisia huhuja ja juttuja. Allergialääkäriltä jos kysyy, niin ei ole karvattomuudella mitään merkitystä, mutta eipä ole asiaa kai tutkittukaan. Allergiaahan eivät aiheuta karvat, vaan se hilse. Karvattomista koiraroduista ja joistain karvallisistakin olen tosin kuullut sellaisia väitteitä, että niiden iho on tavallista koiran ihoa rasvaisempaa, joten siitä ei pitäsi irrota niitä allergeeneja ollenkaan. En ole kokeillut itse, mutta kotiin koiran tai kissan ottaminen olisi kuitenkin aika iso riski. Voisi hiukan harmittaa, jos tuollaisesta syystä kehittyisi vaikkapa rasitusastma.


Tapani
Kuvake
ville
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 584
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Ylivieska

#15

Viesti ville »

Avokilla on yhdeksän käärmettä ja kolme hiirtä (tällä hetkellä). Hiiret tosin on vain kääremeen ruokaa, ei varsinaisia lemmikkejä.

Itselleni hankin koiran heti, kun saadaan riittävän tilava asunto.


EDIT: insinöörit ei osaa laskea
Viimeksi muokannut ville, tammi 17, 2006, 21.27. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ville Kukonlehto - Ylivieska Wing Tsun

Hän joka haluaa - löytää keinot
Hän joka ei haluaa - keksii selitykset
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 72 kurkkijaa