Etsitkö kamppailuharrastusta? Aloita suoraan tästä uusi aihe valmiiden kysymysten kanssa ja odota, kun konkarit vastaavat sinulle.
Tuliliemet
Valvoja: Valvoja
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Syyskuu 2008
- Etulaji: Aikido
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Tuliliemet
Itse oon aina tehnyt niin, että oon sulattanut namuset kattilassa vesitilkan kanssa. Kärsimätön luonne kun olen...
-
- kylkeenpotkija
Tuliliemet
Mutta eikö se laimenna sitten vielä enemmän sitä viinaa kun pistetään sekaan? Paljon vettä käytät?
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2006
Tuliliemet
Laimentaa toki hieman. En oo ollut niin tarkka noiden prosenttien suhteen. Voi tietty olla, että vettä ei tarvittaisi lainkaan, ja karkit sulavat tarpeeksi nestemäiseksi ilmankin.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Tuliliemet
Jos ei lämmitä, niin kannattaa pistää liukenemaan muutamaksi päiväksi. Lämmitys auttaa siihen, että onnistunee tunnissa - parissa (niin kuin Point kirjoitti tiskikonekikasta)
-
- kylkeenpotkija
Tuliliemet
No, ei mua nyt haittaa vaikka se laimenee jonkun %
Ja OK Jorge. Sen pitää olla valmista parin viikon päästä, joten on tässä aikaa
Ja OK Jorge. Sen pitää olla valmista parin viikon päästä, joten on tässä aikaa
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2009
Tuliliemet
Jorge kirjoitti: Jos ei lämmitä, niin kannattaa pistää liukenemaan muutamaksi päiväksi. Lämmitys auttaa siihen, että onnistunee tunnissa - parissa (niin kuin Point kirjoitti tiskikonekikasta)
Astianpesukoneessa riittää yksi ohjelma ja sitten jäähtymään vaan johonkin. Ainakin omien kokemusten perusteella se riittää.
ps. Aika moni ravintoiloista "huijaa" ja shottien pohjana on Leijonaa tai Pohjanpoikaa
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
-
- takapotkija
- Lauteille: Tammikuu 2006
Tuliliemet
Väkiviinan kanssa riittää noin 5-10min ravistelua ja välillä taukoa, eikä palojen tarvitse olla edes "jauhettua", vaan isommatkin kokkareet sulaa tuossa ajassa. Ennen tarjoilua uusi ravistelu varmistaa tasaisen lopputuloksen.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
Tuliliemet
Sisu Horna pastilleja kun laittaa pari pussia pulloa kohden, niin ei tarvi odotella ja tulos on todella maukas!
Täytyypä tässä viinotella ens viikonloppuna
Täytyypä tässä viinotella ens viikonloppuna
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Toukokuu 2005
Tuliliemet
Pieneen vesitilkkaan minäkin ne turkinpippurit keittelin. Sopivasti jäähtynyt liemi viinan sekaan ja hyvä tuli. Ei ollut merkitystä oliko hieman laimeampaa. aina voi juoda enemmän
”You must enjoy this”.
-
- kylkeenpotkija
- Lauteille: Maaliskuu 2005
Tuliliemet
No niin... Tulihan pitkästä aikaa kiskastua eilen tiukkaa. Mutta aivan mahtava positiivinen muistutus ei krapulaa aiheuttavan alkoholiannoksen olemassa olosta.
Join eilen aikavälillä 16-23 0,75l 40pros vodkaa vichyllä. Puolilta öin vetäsin pirkka omenamysliä ison lautasellisen maidon kanssa ja kävin nukkumaan. Lisäksi illan mittaan aina hakiessani täydennystä otin puolikaan kauhallisen chlikanarisottoa.
Yhdeksältä ylös, eikä merkkiäkään edes heikotuksesta. Vaikka ois voinu halkoja hakata, ei ois tehnyt yhtään pahaa.
Nyt taitaa olla säädöt kohdillaan.
Join eilen aikavälillä 16-23 0,75l 40pros vodkaa vichyllä. Puolilta öin vetäsin pirkka omenamysliä ison lautasellisen maidon kanssa ja kävin nukkumaan. Lisäksi illan mittaan aina hakiessani täydennystä otin puolikaan kauhallisen chlikanarisottoa.
Yhdeksältä ylös, eikä merkkiäkään edes heikotuksesta. Vaikka ois voinu halkoja hakata, ei ois tehnyt yhtään pahaa.
Nyt taitaa olla säädöt kohdillaan.
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Kesäkuu 2008
Tuliliemet
Tossa oli toki ne tärkeimmät jutut
- kun otetaan viinaa, niin otetaan viinaa, eikä sekaan mitään sokeriliemiä
- otetaan laadukasta kirkasta
- otetaan sen verran, kuin uppoaa, mutta ei kaadeta väkisin
- nukutaan tarpeeksi
Ei se kanuuna silloin yleensä tule. Siis yleensä - on meinaan joskus niin yllättävä vieras, että....
- kun otetaan viinaa, niin otetaan viinaa, eikä sekaan mitään sokeriliemiä
- otetaan laadukasta kirkasta
- otetaan sen verran, kuin uppoaa, mutta ei kaadeta väkisin
- nukutaan tarpeeksi
Ei se kanuuna silloin yleensä tule. Siis yleensä - on meinaan joskus niin yllättävä vieras, että....
-
- etupotkija
- Lauteille: Lokakuu 2011
Tuliliemet
Jotain pientä löytyy
On muuten aivan hirveää tuo martinin bianco sellasenaan. Näyttäkää mulle yks joka siitä nauttii semmosenaan ja mä näytän valehtelijan.
On muuten aivan hirveää tuo martinin bianco sellasenaan. Näyttäkää mulle yks joka siitä nauttii semmosenaan ja mä näytän valehtelijan.
There is no peace, no release, no cure for this disease
-
- päähänpotkija
- Lauteille: Helmikuu 2005
Tuliliemet
Minulla menee kuivaa vermuttia n. litran pullo vuodessa, kerralla käytän teelusikallisen martiniini (kuuden ginisentin mausteeksi). Punaista vermuttia meneekin sitten reilummin, Negroni kun vain on hiton hyvää.Disturbed kirjoitti: On muuten aivan hirveää tuo martinin bianco sellasenaan. Näyttäkää mulle yks joka siitä nauttii semmosenaan ja mä näytän valehtelijan.
Makealle valkoiselle en ole vielä löytänyt kovin paljoa käyttöä.
Jussi Häkkinen
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
-
- etupotkija
- Lauteille: Tammikuu 2009
Re: Tuliliemet
Kuiva vermutti on kyllä parempaa, mutta bianco menee kuplaveden kanssa.. (sitruunaa tai limeä mukaan)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Seuraajat
Joni Samanen • Kari Aittomäki • katar • kivi • Lasse Candé • MikkeM • Point • Pyrkele • TimoS