Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Tuliliemet

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Tuliliemet

#136

Viesti PDC »

Kaun siinä menee kun ne liukenee?
Kuvake
Kerkko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1613
Lauteille: Helmikuu 2006

Tuliliemet

#137

Viesti Kerkko »

Itse oon aina tehnyt niin, että oon sulattanut namuset kattilassa vesitilkan kanssa. Kärsimätön luonne kun olen...
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Tuliliemet

#138

Viesti PDC »

Mutta eikö se laimenna sitten vielä enemmän sitä viinaa kun pistetään sekaan? Paljon vettä käytät?
Kuvake
Kerkko
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 1613
Lauteille: Helmikuu 2006

Tuliliemet

#139

Viesti Kerkko »

Laimentaa toki hieman. En oo ollut niin tarkka noiden prosenttien suhteen. Voi tietty olla, että vettä ei tarvittaisi lainkaan, ja karkit sulavat tarpeeksi nestemäiseksi ilmankin.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Tuliliemet

#140

Viesti Jorge »

Jos ei lämmitä, niin kannattaa pistää liukenemaan muutamaksi päiväksi. Lämmitys auttaa siihen, että onnistunee tunnissa - parissa (niin kuin Point kirjoitti tiskikonekikasta)
Kuvake
PDC
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3966
Lauteille: Syyskuu 2008
Paikkakunta: Kokkola
Etulaji: Aikido

Tuliliemet

#141

Viesti PDC »

No, ei mua nyt haittaa vaikka se laimenee jonkun % :)

Ja OK Jorge. Sen pitää olla valmista parin viikon päästä, joten on tässä aikaa :smt003
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Tuliliemet

#142

Viesti Point »

Jorge kirjoitti: Jos ei lämmitä, niin kannattaa pistää liukenemaan muutamaksi päiväksi. Lämmitys auttaa siihen, että onnistunee tunnissa - parissa (niin kuin Point kirjoitti tiskikonekikasta)

Astianpesukoneessa riittää yksi ohjelma ja sitten jäähtymään vaan johonkin. Ainakin omien kokemusten perusteella se riittää.

ps. Aika moni ravintoiloista "huijaa" ja shottien pohjana on Leijonaa tai Pohjanpoikaa
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
MtJ
takapotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 12792
Lauteille: Tammikuu 2006
Paikkakunta: Etelä-Savo

Tuliliemet

#143

Viesti MtJ »

Väkiviinan kanssa riittää noin 5-10min ravistelua ja välillä taukoa, eikä palojen tarvitse olla edes "jauhettua", vaan isommatkin kokkareet sulaa tuossa ajassa. Ennen tarjoilua uusi ravistelu varmistaa tasaisen lopputuloksen.
“Tallella ikä eletty, sanotaan. Kokemuksia karttuu, monesta asiasta voi huokaisten sanoa: herrankiitos kun on tuokin temppu jo tehty.”
― Veikko Huovinen, Mikäpä tässä
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

Tuliliemet

#144

Viesti Ralle Ryökäle »

Sisu Horna pastilleja kun laittaa pari pussia pulloa kohden, niin ei tarvi odotella ja tulos on todella maukas!
Täytyypä tässä viinotella ens viikonloppuna :lol:
Kuvake
Kuhmu
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 2558
Lauteille: Toukokuu 2005

Tuliliemet

#145

Viesti Kuhmu »

Pieneen vesitilkkaan minäkin ne turkinpippurit keittelin. Sopivasti jäähtynyt liemi viinan sekaan ja hyvä tuli. Ei ollut merkitystä oliko hieman laimeampaa. aina voi juoda enemmän :D
”You must enjoy this”.
Ralle Ryökäle
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 3522
Lauteille: Maaliskuu 2005

Tuliliemet

#146

Viesti Ralle Ryökäle »

No niin... Tulihan pitkästä aikaa kiskastua eilen tiukkaa. Mutta aivan mahtava positiivinen muistutus ei krapulaa aiheuttavan alkoholiannoksen olemassa olosta.
Join eilen aikavälillä 16-23 0,75l 40pros vodkaa vichyllä. Puolilta öin vetäsin pirkka omenamysliä ison lautasellisen maidon kanssa ja kävin nukkumaan. Lisäksi illan mittaan aina hakiessani täydennystä otin puolikaan kauhallisen chlikanarisottoa.
Yhdeksältä ylös, eikä merkkiäkään edes heikotuksesta. Vaikka ois voinu halkoja hakata, ei ois tehnyt yhtään pahaa.
Nyt taitaa olla säädöt kohdillaan.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 8
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Tuliliemet

#147

Viesti Jorge »

Tossa oli toki ne tärkeimmät jutut
- kun otetaan viinaa, niin otetaan viinaa, eikä sekaan mitään sokeriliemiä
- otetaan laadukasta kirkasta
- otetaan sen verran, kuin uppoaa, mutta ei kaadeta väkisin
- nukutaan tarpeeksi

Ei se kanuuna silloin yleensä tule. Siis yleensä - on meinaan joskus niin yllättävä vieras, että....
Kuvake
Disturbed
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 753
Lauteille: Lokakuu 2011
Paikkakunta: Europa

Tuliliemet

#148

Viesti Disturbed »

Jotain pientä löytyy


Kuva


On muuten aivan hirveää tuo martinin bianco sellasenaan. Näyttäkää mulle yks joka siitä nauttii semmosenaan ja mä näytän valehtelijan.
There is no peace, no release, no cure for this disease
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

Tuliliemet

#149

Viesti Jussi Häkkinen »

Disturbed kirjoitti: On muuten aivan hirveää tuo martinin bianco sellasenaan. Näyttäkää mulle yks joka siitä nauttii semmosenaan ja mä näytän valehtelijan.
Minulla menee kuivaa vermuttia n. litran pullo vuodessa, kerralla käytän teelusikallisen martiniini (kuuden ginisentin mausteeksi). Punaista vermuttia meneekin sitten reilummin, Negroni kun vain on hiton hyvää. :)

Makealle valkoiselle en ole vielä löytänyt kovin paljoa käyttöä.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 5
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Tuliliemet

#150

Viesti Point »

Kuiva vermutti on kyllä parempaa, mutta bianco menee kuplaveden kanssa.. (sitruunaa tai limeä mukaan)
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AlexMachine, tapsaattori ja 39 kurkkijaa