Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Internet ja seuranhaku

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Karhu-mami
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 377
Lauteille: Tammikuu 2010
Paikkakunta: Joensuu

Internet ja seuranhaku

#31

Viesti Karhu-mami »

Juu, olen kokeillut, heti avioeron jälkeen sitä jaksoi yrittää. Treffeillä olen käynyt ehkä kymmenkunta kertaa, ihan hienoja ihmisiä tavannut, mutta eipä siinä sitten enempää. Ei ole ns. sytyttänyt.
Viestejä kyllä riittää, varsinkin jos kuvan laittaa. Useimmat ihan asiallisia. Söpöiltä "pikkupojilta" saa joskus hyvin auliita actiontarjouksia. :lol: Mun tyyliin on kuulunut vastata kaikkiin yhteydenottoihin, jos vaan ehdin. Siis kauniisti ei kiitos, yleensä. Kun en tykkää ignoorata ihmisiä.
Se todellinen parinmuodostus on mun iässä ja elämäntilanteessa aika haastavaa... Sinkkumarkkinoilla ei ole kauhea hitti kun on jo valmiiksi kolme lasta ja hauis on paksumpi kuin keskivertomiehellä. ;) Ja lisäksi olen erittäin ronkeli, pyrin kunnioittamaan kanssaihmisten lisäksi myös itseäni. 8-)
Sittisontiainen pörräs, lehmä ammui. Paluu arkeen oli edessä.
- I. Goodman
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 93840
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#32

Viesti Mika »

Aihetta on nyt tutkittu. Yleistähän tuo vaikuttaisi olevan.

Middle-aged men and women (aged 40-69) looking to start new relationships after 1996 were the most likely to use online dating sites, with 36 per cent of them revealing that they had found their current partner online. The study dispels the myth that social networking and online dating is primarily for the young with just 23 per cent of 18-40-year-olds saying they had started a relationship through the internet.

ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 93840
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#33

Viesti Mika »

Kuulostaa melko suurelta määrältä. On ikävää että ihmisiä käytetään tuolla tavalla hyväksi.
New online research led by the University of Leicester reveals that over 200,000 people living in Britain may have fallen victim to online romance scams – far more than had been previously estimated. The study is believed to be the first formal academic analysis to measure the scale of this growing problem.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Internet ja seuranhaku

#34

Viesti Kristian Hyvärinen »

Tuliko väärä linkki? En löytänyt lainattua kohtaa (tai muutakaan nettiin ja seuranhakuun liittyvää) mistään.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Aleksi T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 2189
Lauteille: Kesäkuu 2009

Internet ja seuranhaku

#35

Viesti Aleksi T »

Tämä lienee oikea.
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 93840
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#36

Viesti Mika »

Äh, sori väärästä linkistä ja kiitos korjauksesta :)

Kehitys kehittyy, puhelimella voi tehdä kaikenlaista.
"GPS features on smartphone apps can tell you who is nearby and willing to be browsed," Finkel said. "With a little bit of basic information, potential daters can get together right away for a quick face-to-face meet-up."


Onko kokemuksia?
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
DeusVult
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 11
Viestit: 8469
Lauteille: Kesäkuu 2007
Paikkakunta: Helsinki

Internet ja seuranhaku

#37

Viesti DeusVult »

Päivitystä edelliseen sen verran, että viime ja tämän vuoden erikoisintensiivisen kampanjoinnin aikana on lähetettyjen yhteydenottojen määrä noussut arviolta noin viiteen sataan, joista ehkä noin 7-9% on tullut edes jonkunlainen vastaus. Tapaamisia ollut ehkä noin 20-25, ja näistä kaikki paitsi muistaakseni neljä on jäänyt siihen yhteen tapaamiseen. Näistä neljästä sitten taas ei missään ole oikein ollut sellaista todellista, molemminpuolista tunteenpaloa. Mutta suunta on selvästi nousujohteinen, joten ei muuta kuin usvaa putkeen! :smt003
Peter Karis
DJJV Ju-Jutsu, historiallinen kikkailu.

Onko kuvittelu totuutta oikeaa?
Onko totuus onttoa kuvitelmaa? Liike vai staattisuus, vai Pieksämäen asemalla blues?
Kuvake
Daddy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 3354
Lauteille: Elokuu 2011
Paikkakunta: Mansesta päin

Internet ja seuranhaku

#38

Viesti Daddy »

Mulla on ollut profiili treffipalstalla apaut 1,5 vuotta. Välillä olen laittanut sen piiloon, kun jonkun kanssa on alkanut näyttää vakavammalta. Ja profiili takaisin ylös ja näytille, kun on tullut bänksit ja haavat on nuoltu.

Ihan ok paikka minusta on tuo netti seuranhakuun. Vähän insinöörimäisesti ajattelen, että netissä on helppo suorittaa "esikarsinta" ja potentiaalisten kanssa sitten ne ekat treffit mahd. pikaisesti. Sitä kun voi saada pelkästä nettailusta ihan väärän kuvan toisesta... ja mitkälie feromonit tai semmoiset kuitenkin loppupeleissä ratkaisee sen, että löytyykö sitä kipinää vai eikö löydy.

Baareista ei jaksa seuraa etsiä kahdestakin syystä: tulee oltua niissä töissä "vtun apinana" ja toisekseen moinen ei vaan jaksa itseään kiinnostaa.

Hyvin mukavia ja mielenkiintoisia ihmisiä olen tavannut, eikä totaalisessa puutteessakaan ole tarvinnu elää. Pelaan avoimin kortein, eli kerron jo ihan lähdössä olevani liikenteessä löysin rantein ja jos vakavammalta alkaa näyttämään, niin ei minulla mitään sitäkään vastaan ole. Pyrkimys on win-win tilanteeseen aina: tapahtui sitä taikka tätä tai eteni suhde pitkälle tms, niin sen jälkeen molemmille osapuolille jää hyvä maku tapahtuneesta.
"Täydellinen on hyvän pahin vihollinen"
-Tuntematon
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 93840
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#39

Viesti Mika »

Netti muuttaa maailmaa.
In ultra-conservative Saudi Arabia, where the sexes are strictly segregated, traditional matchmakers face tough competition from blossoming marriage services on online social networks.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
Antti Koljonen
reiteenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 426
Lauteille: Syyskuu 2006
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: Muay Boran
Takalajit: Historiallinen miekkailu
Kombatan
Sin Moo Hapkido
Thainyrkkeily

Internet ja seuranhaku

#40

Viesti Antti Koljonen »

Seuraa voi netissä hakea monella tavalla. Mulla on ollut profiili eräällä deittisivustolla (http://www.okcupid.com" onclick="window.open(this.href);return false;) jo useamman vuoden, tosin välillä oli parin vuoden ei-aktiivinen jakso. Tutustuin kyseisen sivuston kautta noin kahdeksan vuotta sitten nykyiseen puolisooni, jonka kanssa olen seurustellut viitisen vuotta. Viimeiset pari vuotta on asuttu saman katon alla ja viime vuoden lopulla menimme kihloihin.

Saman sivuston kautta olen tutustunut useisiin muihinkin kiinnostaviin tyyppeihin, joten omat kokemukseni nettideittailusta ovat pääosin positiivisia.
“If liberty means anything at all, it means the right to tell people what they do not want to hear.” (George Orwell)
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 93840
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Internet ja seuranhaku

#41

Viesti Mika »

Tämän perusteella nettiä voisi pitää varteenotettana tutustumispaikkana.
Couples in the United States who meet online seem to enjoy at least as much marital bliss as those who meet in more traditional venues, according to the results of an online survey of more than 19,000 people funded by online dating service eHarmony.
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Internet ja seuranhaku

#42

Viesti taikuri »

Mikäs juoksuaika nyt on meneillään? Minua on tänään lähestynyt neljä lupaavaa naisihmistä suoraan FB sähköpostiin. Juuri nyt, kun olen ajatellut ettei mitään säätöjä vähään aikaan.

Sitten hyökyy yht'äkkiä päälle tämmöinen "täysi tarjotin". Miksei vaikkapa yksi kerrallaan? Onko naisilla joku hemmetin kollektiivinen alitajunta tai jotain.......


Ei silti. En valita vaikka väärin valinnan mahdollisuus kasvaakin ekspotentiaalisesti. Tuottaahan tuo silti ylimääräistä päänvaivaa, kun ei kuitenkaan ketään halua loukata. Voi rkle kuitenkin... :)
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
mimmi
polveenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 119
Lauteille: Huhtikuu 2013

Internet ja seuranhaku

#43

Viesti mimmi »

taikuri kirjoitti: Mikäs juoksuaika nyt on meneillään? Minua on tänään lähestynyt neljä lupaavaa naisihmistä suoraan FB sähköpostiin. Juuri nyt, kun olen ajatellut ettei mitään säätöjä vähään aikaan.

Sitten hyökyy yht'äkkiä päälle tämmöinen "täysi tarjotin". Miksei vaikkapa yksi kerrallaan? Onko naisilla joku hemmetin kollektiivinen alitajunta tai jotain.......


Ei silti. En valita vaikka väärin valinnan mahdollisuus kasvaakin ekspotentiaalisesti. Tuottaahan tuo silti ylimääräistä päänvaivaa, kun ei kuitenkaan ketään halua loukata. Voi rkle kuitenkin... :)
Sä oot nyt vaan niin kuumaa kamaa. Ei auta ku kestää se! ;)
Wow, this insanity eradicates my soul
T-T
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 4
Viestit: 3596
Lauteille: Helmikuu 2011

Internet ja seuranhaku

#44

Viesti T-T »

Pitäisköhän alkaa käymään treffeillä?

Vaikka se onkin niin ihastuttavaa, kun koittaa pitää kavereista huolta, ettei ne nyt lähtis ensimmäisen Snorlaxin mukaan, ja/tai päästä ehkä harrastaan laadukasta kolmen promillen seksiä, johonka on mahollisesti tehnyt tunnin pari "töitä".... niin nyt kun miettii, niin sen rahanhan ja ajan vois käyttää toisinkin.

Ainakin vähemmällä krapulalla.

Myyntipuheesta muistaakseni sain joskus kehuja, ja viimeaikainen kanssakäyminen on myös ollut edustavaa:
T-T kirjoitti:
Zippadai kirjoitti: Nyt taisi palkokasvi mennä nenään jollakulla. :)
:rant: :seina:

Akat hiljaa!!
Pitääpä miettiä
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Internet ja seuranhaku

#45

Viesti taikuri »

mimmi kirjoitti:
taikuri kirjoitti: Mikäs juoksuaika nyt on meneillään? Minua on tänään lähestynyt neljä lupaavaa naisihmistä suoraan FB sähköpostiin. Juuri nyt, kun olen ajatellut ettei mitään säätöjä vähään aikaan.

Sitten hyökyy yht'äkkiä päälle tämmöinen "täysi tarjotin". Miksei vaikkapa yksi kerrallaan? Onko naisilla joku hemmetin kollektiivinen alitajunta tai jotain.......


Ei silti. En valita vaikka väärin valinnan mahdollisuus kasvaakin ekspotentiaalisesti. Tuottaahan tuo silti ylimääräistä päänvaivaa, kun ei kuitenkaan ketään halua loukata. Voi rkle kuitenkin... :)
Sä oot nyt vaan niin kuumaa kamaa. Ei auta ku kestää se! ;)
Ja nyt lähes kolme kuukautta myöhemmin... Still going strong! On tämä interwebbi vaan hyvä olla olemassa. 8-)
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 94 kurkkijaa