Huom! Tämä sähköposti on tullut ulkoisesta vastausjärjestelmästä. Suora vastaus tähän sähköpostiin ei tule läpi asiakaspalveluun. Jos teidän tarvitsee ottaa meihin uudelleen yhteyttä, voitte tehdä sen oheisen linkin kautta:
http://www.samsung.com/fi/info/contactus.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hei Mika,
kiitos viestistäsi. Sinun tulee ensin tehdä seuraavat toimenpiteet kiinteän nettiyhteyden kanssa:
1. Siirry Verkkoasetukset-näyttöön. (Verkko -> Verkkoasetukset)
2. Valitse Aloita. Kuvaruutuun ilmestyy verkkotestin näyttö ja verkkoyhteys vahvistetaan.
3.Kun yhteys on vahvistettu, kuvaruutuun tulee ilmoitus Internet-yhteys on muodostettu. Jos sinulla on verkkopalveluiden käyttöön liittyviä
ongelmia, ota yhteyttä Internetpalveluntarjoajaan. Valitse OK.
Jos yhteys epäonnistuu, tarkista lähiverkkoportin kytkentä. Jos automaattinen prosessi ei löydä verkkoyhteyden arvoja tai jos haluat
määrittää asetukset manuaalisesti, siirry seuraavaan jaksoon, "Manuaaliset verkkoasetukset".
Mikäli verkko vaatii käytettäväksi kiinteän IP-osoitteen tulee Sinun syöttää kiinteän verkon asetukset manuaalisesti.
Suosittelen tekemään televisiolle ohjelmistopäivityksen USB-muistitikulla. Lataa päivitystiedosto tietokoneelle täältä:
http://www.samsung.com/fi/support/model ... -downloads" onclick="window.open(this.href);return false;. Pura tarvittaessa ja siirrä tiedosto muistitikulle.
Lisäksi kannattaa tehdä tehdasasetusten palautus: Menu -> Tuki -> Itsediagnoosi -> Palauta. PIN-koodi on 0000, mikäli sitä ei ole muutettu.
Suorita verkon määrittäminen uudelleen tehtyäsi palautuksen ja päivityksen.
Kokeile kaikki HDMI-portit toimiiko yhdistäminen mistään näistä. Kytkettäessä HDMI-kaapeli esimerkiksi porttiin 1 tulee Sinun valita sourceksi televisiossa HDMI1.
Mikäli näistä neuvoista ei ole apua ilmoita seuraavat tiedot mahdollista huoltotilausta varten:
- katuosoite, postinumero- ja toimipaikka
- ostopaikka- ja päivä
- television sarjanumero
Toivomme, että tästä on ollut teille apua. Jos teillä tulevaisuudessa ilmaantuu muita kysymyksiä, älkää epäröikö ottaa meihin uudelleen yhteyttä.
Ystävällisin terveisin,
XXX
Samsung Nordic Support
Teknisen tuen aukioloajat: Ma- Pe klo 8:00-19:00, lauantai 10:00 – 15:00
Puh: 030-6227 515
Lisätietoja tuotteistamme on saatavilla kotisivullamme:
http://www.samsung.fi" onclick="window.open(this.href);return false;