Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Känniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Känniketju

#376

Viesti katar »

kihhihhhiiiii, mä oon kännisshä... hähhähhää.. :badgrin: hihih kihi... ei mulla oo mitää järkevää tähän ketjuun laitettavaa, paitti et pitää varmaan kettuilla jotenkin Jussi Häkkiselle ihan vaan sen takia et s on jussi häkkinen. :lol: haha mä en kyl osaa tägää sitä tähän et ohi menee tääkin juttu. pipari mä oon muuten päissäni. ja mun mies just löi päänsä jääkaapin oveen kihihihihihihh :smt003 nysse muuten mököttää mulle ja lotras jotain lattialle hihihiihihihih :smt003 :badgrin: :lol: :D brushteeth
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

Känniketju

#377

Viesti Jussi Häkkinen »

Katar: Epic win. :D

Oli laittoman komean kaverin (treenaa kamppailua) synttärit tänään. Joka paikkaan nopeasti syntynyt kalanhaju oli ainoa asia, joka häiritsi juhlimista.

Tytöt, putsatkaa mertanne ennen iltaa. Ei ole sitten niin selkeän epätoivoista. Marinara ei ole hot.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 20849
Lauteille: Joulukuu 2007

Känniketju

#378

Viesti Lasse Candé »

Joo, Jussi just sitä. Ei oikein mun juttu.

katar,
:nauruhammas:
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 2047
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Känniketju

#379

Viesti katar »

:smt003 brushteeth naurattaa vieläkin toi oma kirjotus... hih että olin päissäni... ja eilen oli muuten tosi epic hangover, mies oli kipeä koko päivä, ja oksenteli, meitsi kärsi vain megalomaanisesta päänsärystä... mut lauantaina oli kivaa! :D
Frankly my dear, I don`t give a damn.
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Känniketju

#380

Viesti kivi »

On muuten ihan kauheeta kun tulee hirven voimakas tunne siitä että joku piti suo moneen otteeseen baarissa kädestä, ja vielä voimakkaampi tunne että se oli joku mies. Onneksi tyttöystävältä kysyin että pitikö se mua siellä ravintelissa kädestä ja vastaus oli onneksi kyöntävä. Voin sanoa että kevyt kuumostus päästä.
.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Polvi
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 9836
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Wisteria Lane

Känniketju

#381

Viesti Polvi »

Olit torstaina päiväsaikaan baarissa? :)
Arrogance and ignorance go hand in hand
Metallica - Holier than thou
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Känniketju

#382

Viesti kivi »

Nei vaan siis eilen illalla. Tai no, jo päivällä mutta niin humppelissa illalla että ei ollut aamulla varma että onko mua joku muukin puristanut, ainakin kädestä, kuin tyttöystävä. Ja noin niikuin puolustukseksi niin mä olen hei tekniikan alan opiskelija, että se ehkä selittää tämmöisen viikko ryypiskelyn. :D
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Känniketju

#383

Viesti taikuri »

Ensimmäiset bisset maistettu. Kohta kaverin luo aloittelemaan kotibileitä 8-) Siitä sitten jatketaan pimenevään iltaan/yöhön :p

[youtube][/youtube]
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Känniketju

#384

Viesti Jussi Häkkinen »

Erään tuttavani hänen sammuttuaan väkisinottanut "mies" päätti kavereineen kostaa sen, etten aiemmin suhtautunut rennosti asiaan.
Onneksi pysyi kontrolli. Kahta nukutti kovin. Itse välihilse taas teki sillan inisten "se kerjäs sitä" -sarjaisia.

V!ttu mitä pa$kahousuja.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuusikko
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 1
Viestit: 834
Lauteille: Lokakuu 2007

Re: Känniketju

#385

Viesti Kuusikko »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Erään tuttavani hänen sammuttuaan väkisinottanut "mies" päätti kavereineen kostaa sen, etten aiemmin suhtautunut rennosti asiaan.
Onneksi pysyi kontrolli. Kahta nukutti kovin. Itse välihilse taas teki sillan inisten "se kerjäs sitä" -sarjaisia.

V!ttu mitä pa$kahousuja.
Äijä on vedellyt Karatella niskaan Turun yössä? :D
Feo, Fuerte y Formal
Kuvake
Vanhakankea
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 3401
Lauteille: Helmikuu 2010

Re: Känniketju

#386

Viesti Vanhakankea »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Erään tuttavani hänen sammuttuaan väkisinottanut "mies" päätti kavereineen kostaa sen, etten aiemmin suhtautunut rennosti asiaan.
Onneksi pysyi kontrolli. Kahta nukutti kovin. Itse välihilse taas teki sillan inisten "se kerjäs sitä" -sarjaisia.

V!ttu mitä pa$kahousuja.
Pipari, miten väkisinmakuun voi ottaa rennosti.
* Entinen idealisti - nykyinen nihilisti
** Suoraan huipulle pääsee vain oikotietä
Kuvake
Alioppilas
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 5053
Lauteille: Tammikuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Känniketju

#387

Viesti Alioppilas »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Erään tuttavani hänen sammuttuaan väkisinottanut "mies" päätti kavereineen kostaa sen, etten aiemmin suhtautunut rennosti asiaan.
Onneksi pysyi kontrolli. Kahta nukutti kovin. Itse välihilse taas teki sillan inisten "se kerjäs sitä" -sarjaisia.

V!ttu mitä pa$kahousuja.
"Luuletsä olevas James Bond?"

"Mä en tiedä mut jotain samaa meis on."

-Jussi Häkk... Jare Henrik Tiihonen


Vakava asia toki, mutta Jussi puku päällä oikeutta jakamassa on vaan kaunis mielikuva.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 19109
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Känniketju

#388

Viesti Jussi Häkkinen »

Joensuussa radalla. Pidän import-tuotteista. Oluissa ja leideissä.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 55
Viestit: 20849
Lauteille: Joulukuu 2007

Känniketju

#389

Viesti Lasse Candé »

Jojensuu on kova mesta kyllä..
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Känniketju

#390

Viesti Jorge »

Ja dandy sulautuu hyvin joukkoon Joensuun yössä :smt003
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 138 kurkkijaa