Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Mikä naurattaa, osa 3

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Kari Mäki-Kuutti
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 26
Viestit: 961
Lauteille: Elokuu 2007
Paikkakunta: Jyväskylä
Etulaji: Shorinji Kempo

Mikä naurattaa, osa 3

#76

Viesti Kari Mäki-Kuutti »

http://hikipedia.info/wiki/ES-Jonne" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehkä tämä?
Kari Mäki-Kuutti
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#77

Viesti Lasse Candé »

L.K. kirjoitti:
Mika kirjoitti: tl;dr
Sorry, nyt ei aunnut tuo...
KVG
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 389
Viestit: 93835
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa, osa 3

#78

Viesti Mika »

Kari Mäki-Kuutti kirjoitti: http://hikipedia.info/wiki/ES-Jonne" onclick="window.open(this.href);return false;
Ehkä tämä?
Juu, juuri tuosta oli kyse. :lol:

Itsehän suhtaudun jonne-termiin täysin humoristisesti, mutta jotkut teinit ihan loukkaantuvat, jos heitä kutsuu jonneksi. :D Niinpä... :badgrin: :smt003
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa, osa 3

#79

Viesti L.K. »

Lasse Candé kirjoitti:
L.K. kirjoitti:
Mika kirjoitti: tl;dr
Sorry, nyt ei aunnut tuo...
KVG
Niin siis ei tuo Jonne vaan tuo tl;dr kirjainhässäkkä...
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#80

Viesti Lasse Candé »

L.K. kirjoitti:
Lasse Candé kirjoitti:
L.K. kirjoitti:
Mika kirjoitti: tl;dr
Sorry, nyt ei aunnut tuo...
KVG
Niin siis ei tuo Jonne vaan tuo tl;dr kirjainhässäkkä...
K jo VG :D
Kuvake
sivarinlötkö
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 34
Viestit: 6855
Lauteille: Kesäkuu 2005

Mikä naurattaa, osa 3

#81

Viesti sivarinlötkö »

Voi vidalgo, tällasta meininki oli 90-luvulla irkissä...
Kuvake
L.K.
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 33
Viestit: 12812
Lauteille: Huhtikuu 2005
Paikkakunta: Kotka
Etulaji: Defendo
Yhteystiedot:

Mikä naurattaa, osa 3

#82

Viesti L.K. »

No en v1ttu katso. Jos heitellään tollasia chätti/irkki/mitälie lyhenteitä niin mun mielestä on kohteliasta avata ne ihan itse, koska ei voida olettaa että kaikki nuo tietää. Jotkut KVG:t, LOL:it tms on nyt ihan eri asia vielä.

Vai pitäskö mun pistää seuraavaksi joku viesti minkä "kryptaan" inttilyhenteillä jotka "odotan" automaagisesti kaikkein osaavan koska oletettavasti suurin osa potkulaisista on käynyt intin;)

Nih, notta vastausta odotellaan Mikalta, siihen asti en googleta.:D
"He´s too much blackbelt for you"- Tuntematon setä ravintelissa.
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#83

Viesti Lasse Candé »

:D
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 62
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Mikä naurattaa, osa 3

#84

Viesti Jorge »

Mika kirjoitti: Itsehän suhtaudun jonne-termiin täysin humoristisesti, mutta jotkut teinit ihan loukkaantuvat, jos heitä kutsuu jonneksi. :D Niinpä... :badgrin: :smt003
Kristianin tuossa hieman aiemmin käyttämän logiikan mukaan, tuo on hyvä syy kutsua heitä jonneiksi :badgrin:
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Mikä naurattaa, osa 3

#85

Viesti Kristian Hyvärinen »

Vastaan itselleni osoitetuille viesteille tähän ketjuun, annan sitten olla. Ei tämä asia ole minusta oikeasti keskustelemisen arvoinen. Ei kyllä yllätä, että viisisivuinen ketju on jo saatu siitä; paidattomuudesta väännettiin vielä pidemmälle. Arvaan, että konservatiivinen meno, edustetaan eri sukupolvia, mutta voi kyse olla muustakin.
Jorge kirjoitti: Kaikki julistaminen on julistamisen arvoista, josa se saa aikaan negatiivisia reaktioita?
MtJ kirjoitti: Ei kaikki, joka ärsyttää jotain toista voi olla nk. "jonkun arvoista". Erityisesti en nostaisi ärsytystä kriteeriksi valittaessa jotain teemaa, joskin tuntuu nykyisellään, että se on lähes ainoa järkevä argumentti jonkin teemapäivän tai teemakuukauden puolesta. "Onneksi edes ärsytetään kansanosaa X tällä tempauksella". Tuntuu jotenkin siltä, että tämä teemapäivät ja -kuukaudet ovat vain yksi sissimarkkinoinnin muoto nykyään.
Miksei tipaton tammikuu sitten herätä vastaavia reaktioita? Eihän ketään ole pakotettu olla syömättä lihaa, eikä hippejä tarvitse edes kuunnella, ellei ehdottomasti halua. Senkus pamputatte ne hiljaisiksi. Tässä provosoidutaan siitä, että toiset hehkuttaa väärää mielipidettä.

Tää on kanssa mahtavaa, tää yleistäminen. Posse heittää päälle ihan tunnetun ilmiön pienen tempauksen muodossa; reaktiona on, että ei nyt KAIKKEA tarvitse julistaa. Ei tässä julistettu kaikkea. Yhtä asiaa vain, ja se julistaminenkin on vähän niin ja näin. Kaiken aikaahan tällaisia on.

Ootteko kuulleet nofap-februarysta? Idea, ettei runkata kuukauteen. Suututtaako? Loukkaannutteko? Mitä jos mä kehitän maidottoman maaliskuun? Alkaako harmittaa? Kuka loukkaantuu?

Mitä witun pointtia on porata siitä, mitä toiset tekee? Sen kun jätätte omaan arvoonsa ja keskitytte siihen, mikä tekee teidät onnelliseksi. Mutta pitäähän hippejä nyt ainakin vähän vihata.

L.K. sanoikin olennaisen:
Jos ei lihaa syö,niin se on jokaisen oma asia
Vaikka olisimmekin hänen kanssaan eri mieltä itse asiasta, pointti on tuossa. Mitä vikaa on siinä, että tuo omia näkemyksiään esiin? Kyse on väärästä mielipiteestä. Ne, jotka suuttuu tästä, painoivat aivan villaisella kun Potkussa tietyt nimimerkit räyhäsivät maahanmuuttajien rötöksistä päivä toisensa jälkeen - silloin oli muun muassa Paapan ja minun vuoroni provosoitua. Miksi julistaminen oli silloin ok, mutta nyt ei?

Aikuiset ihmiset, älkää poratko. Menkää töihin. :p
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Mikä naurattaa, osa 3

#86

Viesti Kristian Hyvärinen »

Jorge kirjoitti:
Mika kirjoitti: Itsehän suhtaudun jonne-termiin täysin humoristisesti, mutta jotkut teinit ihan loukkaantuvat, jos heitä kutsuu jonneksi. :D Niinpä... :badgrin: :smt003
Kristianin tuossa hieman aiemmin käyttämän logiikan mukaan, tuo on hyvä syy kutsua heitä jonneiksi :badgrin:
:D

Huomaa, että esitin vain henkilökohtaisen mielipiteeni, jota en lähtisi välttämättä yleistämään moraaliseksi tai loogiseksi ohjenuoraksi.

Jos mun jutut wituttaa jotakuta, mä teen parhaani ajaakseni ko. ihmisen hulluuden partaalle. Tämä on todennäköisimmin seurausta siitä, että aikoinaan peruskoulussa monia loukkasi se, että mä olen ja elän ja hengitän samaa ilmaa kuin toiset ihmiset. Mua kiusattiin ja monesti tämä kiusaaminen otti sen muodon, että mä oon "niin outo ja ärsyttävä". Niin tein sitten parhaani antaakseni kunnon shown. Saatanan nulikat.
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Lasse Candé
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 157
Viestit: 20822
Lauteille: Joulukuu 2007

Mikä naurattaa, osa 3

#87

Viesti Lasse Candé »

Tuossa Kristianin argumentin pohdinnassa tulikin mieleeni melko yleinen kuvio potkun keskusteluissa ja ajattelin jatkaa siitä argumentaatioanalyysiketjussa. Käykäähän ainakin Kristian, Jorge ja MtJ katsomassa..
http://www.potku.net/forum/viewtopic.ph ... 38#p778838" onclick="window.open(this.href);return false;
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Mikä naurattaa, osa 3

#88

Viesti Jussi Häkkinen »

Entiset opiskelijatoverit keulivat sosiaalisessa mediassa "näin se on tehty, m4d 5k1llz!" -videoilla seteillä, joista en nyt pyydä rahaa, koska ovat niin helppoja tehdä. Nähtävästi taannoinen "parissa tunnissa kaksi" -proggikseni olisi ansainnut nauhoitettuna jonkun hemmetin tietofinlandian.

Toivottavasti aikaa proggikseen ja videon tekoon ei kulunut yli tuntia... :D
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kristian Hyvärinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 6487
Lauteille: Kesäkuu 2006
Paikkakunta: Tampere

Mikä naurattaa, osa 3

#89

Viesti Kristian Hyvärinen »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Entiset opiskelijatoverit keulivat sosiaalisessa mediassa "näin se on tehty, m4d 5k1llz!" -videoilla seteillä, joista en nyt pyydä rahaa, koska ovat niin helppoja tehdä. Nähtävästi taannoinen "parissa tunnissa kaksi" -proggikseni olisi ansainnut nauhoitettuna jonkun hemmetin tietofinlandian.

Toivottavasti aikaa proggikseen ja videon tekoon ei kulunut yli tuntia... :D
Siis mitä? :D
... well, that aged like milk.

If you're not perfect, there's something wrong with you.

- George Carlin
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 153
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Mikä naurattaa, osa 3

#90

Viesti Point »

L.K. kirjoitti: Tero Vaaran someen laittama teksti oli kyllä hauska ja osuvakin.

*Tero Vaara avautuu*

blaa, blaa..

.

Tero Vaaraa ei otettu kovin vakavasti radiossa.

Tympeää brushteeth

http://www.radiorock.fi/?vt=video&vid=358915" onclick="window.open(this.href);return false;

http://www.radiorock.fi/?vt=video&vid=358910" onclick="window.open(this.href);return false;
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AlexMachine, tapsaattori ja 75 kurkkijaa