Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Känniketju

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Dojon Jäykin
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 3
Viestit: 2694
Lauteille: Syyskuu 2010
Paikkakunta: Helsinki

Känniketju

#391

Viesti Dojon Jäykin »

Eikös Jojensuu ole ihan kuulu kuulapääpaikka?!
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Känniketju

#392

Viesti Jussi Häkkinen »

Jorge kirjoitti: Ja dandy sulautuu hyvin joukkoon Joensuun yössä :smt003
Aika kivutta. :) Brittiläinen countrywear ei juurikaan kummastuta ketään, vaikka siistiä ja korrektia onkin. Arvioin tyylin seutuun sopivaksi ja positiivisen kohderyhmähuomion perusteella arvio osui oikein. Hiustyylistä tuli kyllä kommentti, kuulemma "aika raju tällä kylällä".
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Känniketju

#393

Viesti Jorge »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Hiustyylistä tuli kyllä kommentti, kuulemma "aika raju tällä kylällä".
Tuostahan voisi laittaa pystyyn ketjun "Parturoinnin viestimä" :lol:
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Känniketju

#394

Viesti Jussi Häkkinen »

Heh, etenkin kun meikäläinen tosiaan harrastaa "kaikki pois" -tyyliä.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Poista käyttäjä 1747
Viestit tässä aiheessa: 32

Känniketju

#395

Viesti Poista käyttäjä 1747 »

Ilma kutittaa mukavasti kun on taas vaihteeksi sänkätukka. Nimimerkillä ponihännälle tuli eilen lähtö. Hirvisaaren Jamppa oli niiq viimeinen niitti joka katkaisi kamelin selän. Nyt voin taas julistaa hoitoaineiden tms. olevan håmåa.

:smt003
Kuvake
taikuri
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 6
Viestit: 2719
Lauteille: Kesäkuu 2008
Paikkakunta: Mazatlan, Sinaloa, Mx

Känniketju

#396

Viesti taikuri »

luupää kirjoitti: Ilma kutittaa mukavasti kun on taas vaihteeksi sänkätukka. Nimimerkillä ponihännälle tuli eilen lähtö. Hirvisaaren Jamppa oli niiq viimeinen niitti joka katkaisi kamelin selän. Nyt voin taas julistaa hoitoaineiden tms. olevan håmåa.

:smt003
Nooh.... Jos siltä tuntuu niin voithan aina käyttää tälläistä:


Kuva

:lol:
When tyranny becomes law, rebellion becomes duty.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 22
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Re: Känniketju

#397

Viesti bodyguard »

Jussi Häkkinen kirjoitti: Joensuussa radalla. Pidän import-tuotteista. Oluissa ja leideissä.
Olitko Pub Palaverissa? :)

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Känniketju

#398

Viesti Jussi Häkkinen »

bodyguard kirjoitti:
Jussi Häkkinen kirjoitti: Joensuussa radalla. Pidän import-tuotteista. Oluissa ja leideissä.
Olitko Pub Palaverissa? :)
En kyllä. Kerubi ja joku rand. hotelliyökerho tulivat tutuiksi. Työ kun noilla keikoilla kattaa myös illanvietot.

Tuontituotteet olivat läntistä sorttia. :)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Känniketju

#399

Viesti kivi »

Vaikka humala ei olekkaan suuri täsä kohtaa, niin kirjoitan tänne koska silti. Kun talouden hallitus puhuu teille miesalamaiset, niin kuunnelkaa. Muuten käy kuten äsken. Kysymys, näkyykö mulla tässä hirveet makkarat kyljissä, ja minä siihen kuuntelematta kunnolla että kyllä kulta.
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
Kuvake
Mika
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 40
Viestit: 93832
Lauteille: Joulukuu 2004
Paikkakunta: Tampere
Etulaji: HIIT, girya
Sivulajit: pilates, yinjooga
Takalajit: Tanglang
Yhteystiedot:

Känniketju

#400

Viesti Mika »

:nauruhammas:

Iltasi päättynee ensiapuasemalle? brushteeth
ไม่เป็นไร
Zen, I haz it.

Слава Україні! 🇺🇦

Potki etuja!
kivi
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 51
Viestit: 1053
Lauteille: Huhtikuu 2011
Paikkakunta: nurmijärvi

Känniketju

#401

Viesti kivi »

Täysin mahdollista

Ja näköjään sen verran kuitenkin nauttineena että parranajo sujuu

Terveisin Tony Montana
Kaikki kirjoitukseni ovat omia mielipiteitä, eikä niille löydy välttämättä mitään tieteellistä näyttöä ellei toisin mainita. Ne eivät siis edusta kenenkään tai minkään muun osapuolen kantaa, eivätkä tiettyinä kellonaikoina välttämättä edusta allekirjoittaneenkaan kantaa.
-Minä ihan ite
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Känniketju

#402

Viesti katar »

kivi kirjoitti: Vaikka humala ei olekkaan suuri täsä kohtaa, niin kirjoitan tänne koska silti. Kun talouden hallitus puhuu teille miesalamaiset, niin kuunnelkaa. Muuten käy kuten äsken. Kysymys, näkyykö mulla tässä hirveet makkarat kyljissä, ja minä siihen kuuntelematta kunnolla että kyllä kulta.
:smt003 ei varmaan hirveen tyytyväinen ollut vaimokulta/hallitus tuon jälkeen... ;)
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 12
Viestit: 19092
Lauteille: Helmikuu 2005

Re: Känniketju

#403

Viesti Jussi Häkkinen »

Naiset: kannattaa elää siten, ettei totuus satuta jos kysyy moista.

:)
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
katar
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 14
Viestit: 2037
Lauteille: Tammikuu 2008
Paikkakunta: Helsinki
Etulaji: Thainyrkkeily
Sivulajit: Potkunyrkkeily; nyrkkeily

Känniketju

#404

Viesti katar »

kihi goddam et mä oon lärvät, jestas ja jetsumanjee och så vidare vai miten se meni... kih piti ihan tän takia, et pääsee tänne viisastelemaan ni sen takia piti avata kone. hah ai että tietokoneen orja no ai älä... pipari et oon oikeesti lärvätsalot. tuusanpäreet. äimälänpässit. ja miten nyt kukin haluaa ilmaista asian. perkele, meinasin kirjoittaa imaista :badgrin: ja sit meinas tulla aisan :smt003 ihihihiihihih hihitttelen tässä itekseni ihan terve merkki naisessa saatikka miehessä. Jussi Häkkinen pitäis taas jälleen kerran tägää tähän ihan vaan siks et Jussi Häkkinen mut pipari kun en mä osaa saatana. ja sit modet taas pilikuttaa tän teksti peekele... :smt003 pööööt mä sanon teille shaatana... ööh mä meen koisimaan pus vaan kaikille. tai jotain... :smt003
Frankly my dear, I don`t give a damn.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 21
Viestit: 11231
Lauteille: Kesäkuu 2008

Känniketju

#405

Viesti Jorge »

katar kirjoitti: Jussi Häkkinen pitäis taas jälleen kerran tägää tähän ihan vaan siks et Jussi Häkkinen mut pipari kun en mä osaa saatana. ja sit modet taas pilikuttaa tän teksti peekele
@Jussi Häkkinen taitaa olla sun uusi crush :?:

Hyvin outoahan tuo on ja aivan kaikkea ei voi kännilläkään selittää :smt003
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei potkulaisia ja 70 kurkkijaa