Oletko miettinyt etupotkijuutta? Potkua tukemalla pääset etupotkijoiden omalle alueelle, jossa asiantuntijat vastaavat kysymyksiin. Lisäksi etupotkijana voit selata Potkua näkemättä yhtään mainosta. Tutustu ja mieti. :)

Ottaa pattiin!

Pannu aina kuumana ja pöydissä tilaa. Keskustelua kamppailulajien ulkopuolelta huumoria unohtamatta. :)

Valvoja: Valvoja

Vastaa
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Ottaa pattiin!

#4231

Viesti Point »

Vähän heikolta näyttää kyllä työtilanne täälläpäin. Tai no, voisihan sitä töitä löytää, mutta joutuisi tinkimään työn sisällöstä, "varmuudesta" ja palkasta. En ole valitettavasti siinä tilanteessa taloudellisesti, että hirveästi olisi varaa "downsiftata"...

...no, asioilla on tapana järjestyä, mutta nyt tosiaan selvisi, ettei se ole se suunnitelma A. Täytyy alkaa käydä läpi muita aakkosia..
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
bodyguard
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 343
Viestit: 22944
Lauteille: Syyskuu 2005
Paikkakunta: Helsinki

Ottaa pattiin!

#4232

Viesti bodyguard »

senkin ihmiset :evil:
Brittiläinen naisten oikeuksien puolestapuhuja ja tyttöjen ympärileikkausta vastaan kampanjoiva aktivisti Leyla Hussein päätti kokeilla, miten ihmiset reagoisivat pyyntöön allekirjoittaa vetoomus tyttöjen sukupuolielinten silpomisen puolesta. Hussein halusi selvittää, "kuinka överiksi poliittinen korrektius on mennyt."

London Evening Standard -lehti kirjoittaa, kuinka nainen lähestyi adressilla ihmisiä ostoskeskuksen ulkopuolella, ja kertoi haluavansa suojella "kulttuuriaan, perinteitään ja oikeuksiaan." Somalitaustainen Hussein, joka ympärileikattiin pikkutyttönä perheen perinteitä kunnioittaen, järkyttyi kokeen tuloksista - puolen tunnin sisällä peräti 19 ihmistä 20:stä suostui allekirjoittamaan ympärileikkausta puoltavan adressin. Ainoastaan yksi henkilö kieltäytyi kunniasta.
http://tinyurl.com/oqn683a" onclick="window.open(this.href);return false;

‎-I thought you were cool.
-I am. And you know what makes me cool? The fact that your opinion means less than squat to me.

Blogi
Jiu-Jitsu
munillepotkija
Viestit tässä aiheessa: 2
Viestit: 870
Lauteille: Huhtikuu 2005

Ottaa pattiin!

#4233

Viesti Jiu-Jitsu »

bodyguard kirjoitti: senkin ihmiset :evil:
Somalien internetyhteisön mielipidettä asiaan voi tarkastella vaikkapa tuosta:
http://www.somalinet.com/forums/viewtop ... 8&t=337441" onclick="window.open(this.href);return false;

Näkökulmasta sitten riippuu, ottaako tuon jälkeen enemmän vai vähemmän pattiin.
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 160
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Ottaa pattiin!

#4234

Viesti obmijoy »

hah ja eilisessä hesarissa oli juttu josta jäi mieleen kohta "suomi tarvitsee lisää maahanmuutajia"

ei kertonut kirjoittaja että mihin tarvitaan?

ny mä hokasi niitä tartetaan tänne työttömiksi, meilä ei ole työttömiä viellä tarpeeksi
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
Jussi Häkkinen
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 65
Viestit: 19105
Lauteille: Helmikuu 2005

Ottaa pattiin!

#4235

Viesti Jussi Häkkinen »

obmijoy kirjoitti: hah ja eilisessä hesarissa oli juttu josta jäi mieleen kohta "suomi tarvitsee lisää maahanmuutajia"

ei kertonut kirjoittaja että mihin tarvitaan?

ny mä hokasi niitä tartetaan tänne työttömiksi, meilä ei ole työttömiä viellä tarpeeksi
Tarvitaan näemmä ainakin umpimielisten (ja totuudesta poikkeavien) asenteiden avaamiseen.
Jussi Häkkinen

"Karate ei ole tapa kamppailla. Karate on tapa opettaa kamppailua. Nämä ovat kaksi täysin eri asiaa ja erittäin tärkeä asia ymmärrettäväksi."
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#4236

Viesti Jorge »

Mua ottaa pattiin, että kaikissa mahdollisissa yhteyksissä väännetään vuosien ajan tuota maahanmuuttojuttua siten, että se - näkokannasta riippuen - on joko välttämäton juttu, tai kaiken pahan alku, että joku tietty määrä ihmisiä muuttaa maahan.

Lisäksi on aivan hullu ajatus, että jossain maassa olisi jokin x määrä duunipaikkoja eli joku tietynkokoinen kakku, josta jaettavien palojen koko riippuu jakajien määrästä.
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Re: Ottaa pattiin!

#4237

Viesti Point »

Jorge kirjoitti: Mua ottaa pattiin, että kaikissa mahdollisissa yhteyksissä väännetään vuosien ajan tuota maahanmuuttojuttua siten, että se - näkokannasta riippuen - on joko välttämäton juttu, tai kaiken pahan alku, että joku tietty määrä ihmisiä muuttaa maahan.

Lisäksi on aivan hullu ajatus, että jossain maassa olisi jokin x määrä duunipaikkoja eli joku tietynkokoinen kakku, josta jaettavien palojen koko riippuu jakajien määrästä.

Minua lähinnä huvittaa, että joistakin asioista keskustellessa itse keskusteluun ei tule mitään uutta vaan järkevätkin ihmiset sortuvat hiekkalaatikolla tutuiksi tulleisiin argumentteihin, jossa keskitytään keskustelun sijaan keskustelijoihin. Ainoa mikä on näinä aikoina rikastunut on Suomen kieli muutamalla sanalla.
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
obmijoy
kylkeenpotkija
Viestit tässä aiheessa: 160
Viestit: 3461
Lauteille: Maaliskuu 2009

Ottaa pattiin!

#4238

Viesti obmijoy »

Maalla lqpsena 200l juomakaukaloon kanoin vettä kun sammio täyttyi lopetin
kerran unohdin sain avaristapäähän
eli maa pitää olla täynnä tuötätekeviä ihmisiä ylimääräisey pursuaa ruotsin puolelle (60-70 luvuntaiteessa)
jos maa ei ole täynnä tulee selkään eli valtio velkaantuu ihmiset syrjäytyy jne.n
ALOITTELIJA perehdy tähän:
linkki
tärkeintä on venyt. ja keskivart. vahvistus, jotta voi harjoitel. turvallisesti linkki
http://kiusatunvastaisku.blogspot.com/p ... tulle.html
https://www.youtube.com/watch?v=VJK2hIf6Ptg&t=3s
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Ottaa pattiin!

#4239

Viesti Point »

Verotiedot on julkaistu. Hiljainen päivä ja työkaverit hämmästelevät ja "bongailevat". Mitään nettilehtiä ei voi avata ärsyyntymättä... No, itsekin katsoin yhden läheisen tulot (jolta voisi kysyä halutessani asiaa suoraan) ja firman pomon. Ärsyttää sekin, että tämä asia kiinnosti mun sen verran, että syyllistyin tähän..

Onko vastaavanlaista kiinnostusta naapureiden tuloihin muualla kuin suomessa?
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 6437
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Ottaa pattiin!

#4240

Viesti AlexMachine »

Point kirjoitti: Onko vastaavanlaista kiinnostusta naapureiden tuloihin muualla kuin suomessa?
Ympärilla kyllä kuulee täälläkin keskustelua, siis Vaasassa, huoltoaseman kahvilassa taivastelivat "että sekin tienaa noin ja noin paljon". Itsehän en aio katsoa ennen kuin olen itse listalla (siis tuskin koskaan).
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#4241

Viesti Jorge »

Point kirjoitti: Onko vastaavanlaista kiinnostusta naapureiden tuloihin muualla kuin suomessa?
On, mutta ei ole pääsyä verotietoihin...
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Ottaa pattiin!

#4242

Viesti Point »

Jorge kirjoitti:
Point kirjoitti: Onko vastaavanlaista kiinnostusta naapureiden tuloihin muualla kuin suomessa?
On, mutta ei ole pääsyä verotietoihin...

Muualla siis joudutaan kadehtimaan naapuria ja naarmuttamaan hänen mersua opelin avaimilla ilman kunnon faktaa siitä onko siihen oikeasti syytä?
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Kuvake
AlexMachine
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 113
Viestit: 6437
Lauteille: Elokuu 2006
Paikkakunta: Vaasa
Etulaji: Nyrkkeily
Sivulajit: Sra, IDPA
Takalajit: Mil Fight, Pekiti Tirsia, Escrima

Ottaa pattiin!

#4243

Viesti AlexMachine »

"Verotiedot ovat julkisia, ja verotoimistossa voi käydä katsomassa kaikkien..."
http://www.kysy.fi/kysymys/verotiedot-o ... a-kaikkien" onclick="window.open(this.href);return false;

Edit: Taisin juuri valehdella että ei kiinnosta. Kiinnostaa siinä mielessä että verotoimistossa voisi käydä kollegoiden palkat ja vertailla miten hyvin itse on kartalla. Palkkaneuvotteluja varten.
The beatings will continue until morale improves.
Kuvake
Jorge
päähänpotkija
Viestit tässä aiheessa: 111
Viestit: 11244
Lauteille: Kesäkuu 2008

Ottaa pattiin!

#4244

Viesti Jorge »

Point kirjoitti:
Jorge kirjoitti:
Point kirjoitti: Onko vastaavanlaista kiinnostusta naapureiden tuloihin muualla kuin suomessa?
On, mutta ei ole pääsyä verotietoihin...

Muualla siis joudutaan kadehtimaan naapuria ja naarmuttamaan hänen mersua opelin avaimilla ilman kunnon faktaa siitä onko siihen oikeasti syytä?
Kyllä se mersu useimmissa maissa on parempi todiste tuloista, kuin verotiedot olisivat.... :badgrin:
Kuvake
Point
etupotkija
Viestit tässä aiheessa: 119
Viestit: 6870
Lauteille: Tammikuu 2009

Ottaa pattiin!

#4245

Viesti Point »

AlexMachine kirjoitti: Edit: Taisin juuri valehdella että ei kiinnosta. Kiinnostaa siinä mielessä että verotoimistossa voisi käydä kollegoiden palkat ja vertailla miten hyvin itse on kartalla. Palkkaneuvotteluja varten.
Mä en välttämättä haluaisi huomata, että se mua epäpätevämpi ja laiskempi kolleega tienaisi paljon enemmän..
Detox ei ole pelkkä dietti. Se on elämäntapa.
Vastaa

Lauteilla

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ile ja 102 kurkkijaa